Kuten tiedät varsin hyvin ❤️
Olen aika teini, sori, tunteet tekee musta ihan idiootin
37
540
Vastaukset
- Anonyymi
ei se mitään tässä oon turvana että otat vaan kädestä kiinni rohkeasti niin aloitetaan yhteinen matka
- Anonyymi
Ei haittaa, pääasia että on tunteita.
- Anonyymi
Niitä toisinaan vähän tulvii yli äyräiden hänen suuntaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä toisinaan vähän tulvii yli äyräiden hänen suuntaan
Sitä saa mitä tilaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa !
En ole tilannut yhdeltäkään paljon nuoremmalta mitään! Haluan läheisyyttä vain samanikäiseltä mieheltä kuin itse olen!
- Anonyymi
Huomattu on, jos olisit hän mies 😉
- Anonyymi
Teininainen valitettavasti 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teininainen valitettavasti 😅
Saat anteeksi sitten, ihan solidaarisuudesta 🤣
- Anonyymi
Jos kertoisit mihin tämä liittyy, niin saat anteeksi.
T. Toinen teini- Anonyymi
Liittyy kaikkeen ja lähiaikoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyy kaikkeen ja lähiaikoihin
Ajojahtiin, maalittamiseen jne.
Päivän ajan ystävälisyys on tekopaskaa näyttelemistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajojahtiin, maalittamiseen jne.
Päivän ajan ystävälisyys on tekopaskaa näyttelemistä.Juuri siltä se on aina tuntunut!
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Aikuinen on tunteva ja osaa käsitellä tunteensa itsenäisesti sopivalla tavalla. Teinit usein esittää ettei tunteita ole tai salaa ne.
Super teini on kovis ja "ei tunne mitään".
Tunteita kohti vaan, ne on väliaikaisia tiloja eikä niitä tarvitse pelätä.- Anonyymi
Tunteita kohti tässä aika rytinällä mentykin, mutta ei yhdessä ja senpä takia ne joskus ottavatkin vallan..
- Anonyymi
Oletko oikeasti iältä teini nainen vai henkisesti teini?
- Anonyymi
Henkisesti teini aina välillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkisesti teini aina välillä
No sittenhän meitä on kaksi. Itsekkin olen välillä vähän teinimäinen. Mutta osaan olla myös järkevä, viisas ja vastuullinen aikuinen.
- Anonyymi
Vammanen luuseri työtön mt.potilas.
Katotaan mitä siitä keksit palstalle.
- Anonyymi
ookko ikuinen teini jäbä;) 🤝
- Anonyymi
Onneks en oo sit ainut teini 😁❤️
- Anonyymi
Joo, kieltämättä se on vähän molemminpuolista
- Anonyymi
Kasvakaa aikuisiksi siltä osin miten kohtelette toisianne. Muistakaa vaalia sisäistä lastanne.
-the great thinker - Anonyymi
Ei haittaa, saat olla juuri sellainen kuin olet ja miltä tuntuu. Välillä ollaan aikuisia ja välillä teinejä ❤️
- Anonyymi
Me ollaan ks oman kaivattuni kanssa melko teinejä kun näemme kun kierretään kun hullut puuroa, se ”vahinko” kosketus saa kylmiä väreitäkin 🥰
Epäilen tunteiden molemminpuoleisuuden vaikuttavan vaikkei kumpikaan sitä ääneen sano😘
Ikävä tuli! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan ks oman kaivattuni kanssa melko teinejä kun näemme kun kierretään kun hullut puuroa, se ”vahinko” kosketus saa kylmiä väreitäkin 🥰
Epäilen tunteiden molemminpuoleisuuden vaikuttavan vaikkei kumpikaan sitä ääneen sano😘
Ikävä tuli!Miksi ette puhu hänen kanssaan?? Mulla vähän sama tilanne minun hänen kanssa. Itellä ainakin se, kun se puhuminen on vaan hiton vaikeaa, vaikka haluaisin puhua.
- Anonyymi
Kiitos merkkas sun sanat! Love has made me a fool, o my gosh. 💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ette puhu hänen kanssaan?? Mulla vähän sama tilanne minun hänen kanssa. Itellä ainakin se, kun se puhuminen on vaan hiton vaikeaa, vaikka haluaisin puhua.
En halua puhua muusta kuin siitä kuinka paljon pahaa hän sai aikaan maalittamisellaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ette puhu hänen kanssaan?? Mulla vähän sama tilanne minun hänen kanssa. Itellä ainakin se, kun se puhuminen on vaan hiton vaikeaa, vaikka haluaisin puhua.
Hyvä ettet pysty puhumaan, minä voin sitten rauhassa haukkua sinut ja sinä kuuntelet hiljaa mitä sanon ja toivottavasti ymmärrät vihdoinkin sen, että olet ilmaa ja tulet aina olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua puhua muusta kuin siitä kuinka paljon pahaa hän sai aikaan maalittamisellaan!
Hän ei ole ketään maalittanut täällä. Kuljet itse massan mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ettet pysty puhumaan, minä voin sitten rauhassa haukkua sinut ja sinä kuuntelet hiljaa mitä sanon ja toivottavasti ymmärrät vihdoinkin sen, että olet ilmaa ja tulet aina olemaan.
Sitä saa tehdä joka päivä. Puheesi menee oikeasta korvasta sisään ja vasemmasta ulos.
Perättömät puheet. Kuljet massan mukana.
- Anonyymi
Olen aika teini, sori, tunteet tekee musta ihan idiootin. Kyllä, niin olet ja aina tulet olemaan.
T. Eräs nainen - Anonyymi
Tuo ei ole mikään puolustuspuhe huonolle käytökselle. Kun liian kauan jatkaa huonoa käytöstä niin, että pitäisin sellaista ihmisestä!. Täysin mahdoton ajatus olla koskaan samassa tilassa!
- Anonyymi
Oon ollut 1.5 v samanlainen.
Mutta en huonokäytöksinen kuin harvakseltaan saatan näpäyttää sormille. Oot herkkä mies tai nainen, kun katsoo muita jodlauksia täällä.
Pyörtyisit varmaan, shokki ja itkisit 2 viikkoa jos ne kohdistuisi sinuun itseesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ollut 1.5 v samanlainen.
Mutta en huonokäytöksinen kuin harvakseltaan saatan näpäyttää sormille. Oot herkkä mies tai nainen, kun katsoo muita jodlauksia täällä.
Pyörtyisit varmaan, shokki ja itkisit 2 viikkoa jos ne kohdistuisi sinuun itseesi.Se ei ole mahdollista että ne kohdistuisivat minuun, koska en pidä noin käyttäytyvistä ihmisistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole mahdollista että ne kohdistuisivat minuun, koska en pidä noin käyttäytyvistä ihmisistä!
Tykkäät pomotella muita ja et kestä muitten sanomisia. Pitääkö kumartaa sinne päin tyhjästä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole mahdollista että ne kohdistuisivat minuun, koska en pidä noin käyttäytyvistä ihmisistä!
Varsinainen prinsessa vai nirppanokka ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516600- 705601
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1034908Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273635- 2053201
- 413025
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242944mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132829- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3461610