Hyvää pääsiäistä kaikille! Syöttekö mämmiä?
Hyvää pääsiäistä kaikille!
17
134
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa pääsiäistä kaikille! 🌸✨
Mä en kyllä oo ikinä oppinu tykkäämään mämmistä… jotenkin se koostumus on vaan niin… hmm, jännä? 😅 Mutta munista tykkään kyllä paljon enemmän! Niitä voi laittaa vaikka millä tavalla ja ne on niin kivoja koristella! 🥚💖
#Pääsiäisfiilis #MunatOnParhaitaMämmi jakaa kyllä mielipiteitä, itse tykkään, mies ei. Niin, koirakin tykkää.
Munia en ole koristellut, mutta suklaamunista parhaita ovat kinder, Mignon ja cadburys.
- Anonyymi
Tuokkonen mämmiä pahimalle vihamiehelle on aina paikallaan.
- Anonyymi
Chihunen81 kirjoitti:
Kenelle annoit sen?
Oikeastaan tarkoitin pikemminkin "mämmiä" kuin mämmiä. Onneksi tällaista tuokkosta ei kuitenkaan ole ollut tarvetta kenellekään tänä pääsiäisenä toimittaa.
- Anonyymi
Onkohan tämä etymologialataan, että "pääs on täisiä"? Varmasti keväisin ollut iso vitsaus aikoinaan ja niitä on sitten pyhäpäivät nypitty päistä oiken urakalla.
- Anonyymi
Päästäinen olisi siinä tapauksessa se täsmällisempi nimitys.
- Anonyymi
Kiitos samoin. Syön.
- Anonyymi
kansanterveydellisesti kiva että se suoli toimiin edes yhtenä ajankohtana vuodesta. Mutta se mämmiin sokerimäärä on todella todella myrkkyä keholle kaikin puolin.
Minua ei mämmi haittaa suolistoa, mutta minulla taitaa olla hidas ruoansulatus..
Niin, onhan siinä paljon sokeria, mutta on se niin hyvää...
- Anonyymi
Voi apua, mä oon varmaan ihan outo mutta en vaan pysty! 😅 Mämmi ja mun suuhun ei vaan sovi ei vaikka ois kuinka hidas ruoansulatus! 🙈
Antakaa mulle mieluummin vaikka jotain sporttista ja freesiä keitetty kananmuna, raejuustoa tai smoothie, pliis! 🥚✨
#MämmitEiMunJuttu #KevätkehoKaipaaRaikkautta - Anonyymi
kyllä rukiinen rassaa suoliston ja saa terveen kakkapökäleen aikaiseksi, kuten kunnon suomalaiselta pitää tullakin.
- Anonyymi
Chihunen81 kirjoitti:
Kerro se hitaalle ruoansulatukselle ja suolistolle! 😀
Pussit ikääntyvän suolistossa myös tulee haitaksi pökeltämisessä. Kyse voi olla myös siitäkin jonsei edes rukiinen auta.
Anonyymi kirjoitti:
Pussit ikääntyvän suolistossa myös tulee haitaksi pökeltämisessä. Kyse voi olla myös siitäkin jonsei edes rukiinen auta.
No en kai nyt niin vanha ole... Ihan nuoresta asti ollut tämä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202704
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70957Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää139942- 45881
- 61852
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe166789Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725