Hyvää pääsiäistä kaikille! Syöttekö mämmiä?
Hyvää pääsiäistä kaikille!
20
182
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa pääsiäistä kaikille! 🌸✨
Mä en kyllä oo ikinä oppinu tykkäämään mämmistä… jotenkin se koostumus on vaan niin… hmm, jännä? 😅 Mutta munista tykkään kyllä paljon enemmän! Niitä voi laittaa vaikka millä tavalla ja ne on niin kivoja koristella! 🥚💖
#Pääsiäisfiilis #MunatOnParhaitaMämmi jakaa kyllä mielipiteitä, itse tykkään, mies ei. Niin, koirakin tykkää.
Munia en ole koristellut, mutta suklaamunista parhaita ovat kinder, Mignon ja cadburys.
- Anonyymi
Tuokkonen mämmiä pahimalle vihamiehelle on aina paikallaan.
- Anonyymi
Chihunen81 kirjoitti:
Kenelle annoit sen?
Oikeastaan tarkoitin pikemminkin "mämmiä" kuin mämmiä. Onneksi tällaista tuokkosta ei kuitenkaan ole ollut tarvetta kenellekään tänä pääsiäisenä toimittaa.
- Anonyymi
Onkohan tämä etymologialataan, että "pääs on täisiä"? Varmasti keväisin ollut iso vitsaus aikoinaan ja niitä on sitten pyhäpäivät nypitty päistä oiken urakalla.
- Anonyymi
Päästäinen olisi siinä tapauksessa se täsmällisempi nimitys.
- Anonyymi
Kiitos samoin. Syön.
- Anonyymi
kansanterveydellisesti kiva että se suoli toimiin edes yhtenä ajankohtana vuodesta. Mutta se mämmiin sokerimäärä on todella todella myrkkyä keholle kaikin puolin.
Minua ei mämmi haittaa suolistoa, mutta minulla taitaa olla hidas ruoansulatus..
Niin, onhan siinä paljon sokeria, mutta on se niin hyvää...
- Anonyymi
Voi apua, mä oon varmaan ihan outo mutta en vaan pysty! 😅 Mämmi ja mun suuhun ei vaan sovi ei vaikka ois kuinka hidas ruoansulatus! 🙈
Antakaa mulle mieluummin vaikka jotain sporttista ja freesiä keitetty kananmuna, raejuustoa tai smoothie, pliis! 🥚✨
#MämmitEiMunJuttu #KevätkehoKaipaaRaikkautta - Anonyymi
kyllä rukiinen rassaa suoliston ja saa terveen kakkapökäleen aikaiseksi, kuten kunnon suomalaiselta pitää tullakin.
- Anonyymi
Chihunen81 kirjoitti:
Kerro se hitaalle ruoansulatukselle ja suolistolle! 😀
Pussit ikääntyvän suolistossa myös tulee haitaksi pökeltämisessä. Kyse voi olla myös siitäkin jonsei edes rukiinen auta.
Anonyymi kirjoitti:
Pussit ikääntyvän suolistossa myös tulee haitaksi pökeltämisessä. Kyse voi olla myös siitäkin jonsei edes rukiinen auta.
No en kai nyt niin vanha ole... Ihan nuoresta asti ollut tämä
Pääsiäinen on ohi. Miten on arki lähtenyt käyntiin? Minulla koiran hoitoa, kotitöitä ja askartelua.
Onko Kokkolassa keväistä? Kesäkuussa on tarkoitus tulla jälleen Kokkolaan käymään.
Niin, unohdin aiemmin sanoa, että hukkasin vanhan nimimerkin, niin piti tehdä uusi.
Mukavaa päivää kaikille!Pääsiäinen ohi, miten on paluu arkeen lähtenyt käyntiin? Minulla koiran hoitoa, kotitöitä ja askartelua.
Onko Kokkolassa keväistä? Tarkoitus on kesäkuun alussa tulla käymään.
Niin, unohdin aiemmin sanoa että hukkasin vanhan nimimerkin niin piti tehdä uusi. Mukavaa päivää kaikille!Pääsiäinen on ohi. Miten on arki lähtenyt käyntiin? Minulla koiran hoitoa, kotitöitä ja askartelua.
Onko Kokkolassa keväistä? Tarkoitus on tulla käymään kesäkuun alussa.
Unohdin sanoa että hukkasin vanhan nimimerkin, niin siksi tein uuden.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595