Todennäköisesti USA pitää kiekkoa ja tsekki yrittää iskeä vastaiskuista. Vaikka tsekit kuinka haluisi kiekkoa pitää itsellään niin jenkkien selkeesti nimivanhempi joukkue tod näk tulee pitään kiekkoa paljon enemmän.
On aika tylsää kun naislätkässä USA ja kanada ikuisuuden ajan lähinnä olleet kaksi selevää kärkijoukkuetta ja muut tulee perässä aika kaukana.
En usko että se johtuu mistään henkisen maailman jutuista ettei tsekit, suomi ja Ruotsi ole pystyneet haastamaan jenkkejä ja kanukkeja, en usko.
Myö veikkaan että yksinkertaisesti syy on pelaajamaterialissa. Niiden tuotantoputkesta tulee koko ajan ns isolla syötöllä huippupellaajia. Jotain pitäs herätä todellisuuteen ja ottaa mallia USA;n ja Kanadan naislätkän tuotantoputkesta ja siitä miten ne kehittää junioreita.
Valtioiden väkiluku ei voi olla ainoa syy miksi ne pärijää paremmin. Esim mieslätkässä ruotsi ja suomi jotka väkiluvultaan monta kertaa pienempiä kuin USA ja kanada on pystyneet lätkähistorian aikana hyvin haastamaan ne. Nykyään erot on yhä pienentyneet mieslätkässä.
kirjoittaja juha Pohjola
Tsekki vs jenkit asetelma = todennäköisesti kiekko
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2213074Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa111488Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1211344Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2141324Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3981307- 1111143
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4721103- 961090
- 46944
- 66944