näyttää kuinka susta tykkään.
Anna mulle vielä tilaisuus
64
1702
Vastaukset
- Anonyymi
Missä ja onko aloittaja m vai N ja kummalle menee?
- Anonyymi
Kunpa minäkin saisin tilaisuuden. Meitä on monta tilaisuutta haluavia.
- Anonyymi
Juu, juu. Ei mulla ole kuin aikaa.
- Anonyymi
Noh, siinähän se tuli. Hyvin näytät tykkäävän
- Anonyymi
Miten senkin enää tekis....
- Anonyymi
Vaikka vihjaamalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka vihjaamalla?
Kyl hän mut näiltä palstoilta tunnistaa.. niin kauan kun jaksan tunteita jonnekin kuiskia. 🥲
- Anonyymi
Senkun tulee juttelemaan jos haluaa. Olenhan ihan vapaa.
Olen ihan helppo lähestyttävä eikä ympärillä yleensä pyöri ketään eikä mitään joka estäisi tutustumisen.
😊 - Anonyymi
Jos miettii tarkemmin niin hänelle on kyllä osoitettu välittämistä. Mutta onko hän osoittanut minkäänlaista välittämistä suoraan, ei. Ihan ei ole mennyt tasapuolisesti.
- Anonyymi
Millä tavalla olet näyttänyt välittämistä suoraan?
- Anonyymi
En tiedä mitä sanoa tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla olet näyttänyt välittämistä suoraan?
Sanoin et mä diggaan sua ja tolleen.
- Anonyymi
Vähän jos tunnisteita saisi
- Anonyymi
Eikö aloituksessa ole?
- Anonyymi
Onko tämä viesti tavallan-ex-nykyiseltä, joka alkoi vain muina naisina panemaan muita, vai ihan viralliselta ex-exältä, joka teki ihan saman tempun.
- Anonyymi
Miks ne panee muita? Vaikka sä ostasit mitä? Ehkä sinussa on vikaa
- Anonyymi
olen hyvin yksin ja syystä. saa olla yhteydessä mutta tuskin löydät siihen keinoa
- Anonyymi
Mitkä seikat ovat johtaneet siihen, että et saisi vielä tilaisuutta?
- Anonyymi
On täysin mahdotonta hyväksyä elämääni ihmistä, jonka takia menetin vakituisen työpaikan. Se työpaikka oli äärimmäisen tärkeä minulle ja elämälleni, koska se oli ainoa mahdollisuus saada pärjätä omillaan! Voin luvata sen, että henkisesti turpaan tulee sille henkilölle, jonka takia sen menetin! Ystävän pitää olla sellainen jota haluan halata ja hänessä ei ole mitään sellaista miksi pitäisin hänestä, enkä voi edes kuvitella halaavani häntä! Pelkkä naaman näkeminen tuo kaikki ahdistavat muistot mieleen! Lopettakaa se pakkotyrkyttäminen. Miettikää itseänne vastaavaan tilanteeseen, ehkä siten minua paremmin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täysin mahdotonta hyväksyä elämääni ihmistä, jonka takia menetin vakituisen työpaikan. Se työpaikka oli äärimmäisen tärkeä minulle ja elämälleni, koska se oli ainoa mahdollisuus saada pärjätä omillaan! Voin luvata sen, että henkisesti turpaan tulee sille henkilölle, jonka takia sen menetin! Ystävän pitää olla sellainen jota haluan halata ja hänessä ei ole mitään sellaista miksi pitäisin hänestä, enkä voi edes kuvitella halaavani häntä! Pelkkä naaman näkeminen tuo kaikki ahdistavat muistot mieleen! Lopettakaa se pakkotyrkyttäminen. Miettikää itseänne vastaavaan tilanteeseen, ehkä siten minua paremmin!
siten ymmärrätte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait siis potkut?? Siinä tapauksessa kato peiliin. Ja turphaankin tulee vai, nyt pelottaa 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkera ite joit.
- Anonyymi
Tänä iltana? 💃🏼🕺🏼
- Anonyymi
En tiiä. Jos hän olisi liikenteessä niin haluisin kyllä.
- Anonyymi
Kaksistaan vai kolmistaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksistaan vai kolmistaan?
Mites viisistään?
- Anonyymi
En estele 😘
- Anonyymi
Miten te ootte niin tyhmiä? Ette paljasta itsestänne mitään ja luulette juuri hänen teille vastaavan? Hyväksikäyttö on siinä takana. Ottakaa yhteyttä poliisiin.
- Anonyymi
Ketä tässä hyväksikäytetään?
- Anonyymi
Panolla näytät
- Anonyymi
Jees ja pyydän itse sitä samaa 💞
- Anonyymi
Millaista tilaisuutta sä toivot?
- Anonyymi
Saat....
- Anonyymi
Niin saatkin.
- Anonyymi
Saisinpa. Korvat alkaisivat heilumaan jos saisin. Siin on vaara lähtee lentoo
- Anonyymi
Kont akt
- Anonyymi
Yhdellä sanalla ketä kaipaat
- Anonyymi
Mun pitäis pyytää tota häneltä eikä toisinpäin..
- Anonyymi
No tää nyt menee toisinpäin.
- Anonyymi
Heilurin mukaan olet se pantteri / käärme, ja tiedät huonoa elämälleni, rahalle ja työlle. Ei kiitos. Ja viet jatkuvatsi muille naisille, olet pettävä ja omistava, ja pidät ihan muiden puolia.
ei kiinnosta. - Anonyymi
No Ok. Mihin tulet ja milloin?
- Anonyymi
Milloin hänellä on aikaa?
- Anonyymi
No sitähän myö oonki ooottanu että koska sie näytät miulle beaveria.
- Anonyymi
Jos joskus kesällä kun törmätään niin, että molemmat on yksin liikkeellä.
- Anonyymi
Tulispa pian kesä eikö ja törmäys.
- Anonyymi
Haluan, en voi jättää tätä näin, olet liian tärkeä ❤️🤗
- Anonyymi
Sinua rakas kaunis nainen ajattelen kokoajan, ootko kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä kulta? ehkä joskus voin sanoo mieheni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnossa ollaan.pienet vaan kasvaa kovaa vauhtia ❤️🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan joskus, minä ja sinä ollaan vanhoja sieluja. Minä tiesin sen heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai siis panokunnossako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linjoilla taas ja kyllä se olen mää. Me nähdään Rakas.
- Anonyymi
Tää mun viesti meni n-n
- Anonyymi
Ketäpä nyt jonkin ihmisen kaipaaminen haittaisi? Itse olen edesmennyttä Paavia vuotta ennen syntynyt mies.
Ei kantsi enää ketään naista suhteeseen huijata. Tai joku 90v nainen voisi testamenttaa miulle omaisuutensa.
Suvun laillisissa edunsaajissa leimautuisin tietty alokas Auervaaraksi.
iltahämäräperäinen. - Anonyymi
Aloittaja, Ootko mies? Onko IRL nainen vähän jotain tunnustanut sulle ja tahtoisit nyt näyttää tykkääväsi kans hänestä??
- Anonyymi
Annan kyllä tilaisuuden jos toisenkin
- Anonyymi
Jos vain saisin tilaisuuden, ottaisin häntä korvista kiinni ja pussaisin lujaa. Olis kiva nähdä miehen ilme.
- Anonyymi
Rakkauslaulut on mun heikko kohta.
- Anonyymi
Juksaat taas👎
- Anonyymi
Ei kannata puhua täyttä paskaa toisista!
- Anonyymi
Ei kuulu tapoihin mutta onnistuit nyt aiheuttamaan surua.
- Anonyymi
Ota minuun kont Akti
- Anonyymi
Aa,okei .. jos hyvin läheltä m näet
naisen niin moikkaappa niin tiedän että oot oikea mies.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115085
- 644949
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592981- 432741
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441814- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588