Että nuo pöljät jaksaa tuota persuhöpinää, aamusta iltaan.
Tulisi kesä ja kärpäsiä.
Pöljien kirjoitukset on syvältä.
36
214
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi päästää persuperskärpäsistä eroon lähitulevaisuudessa.
Kannattajat pureskelkoot nyt itkien kynsiään ja rystysiään jättitappion
jälkeen. - Anonyymi
Ei terve ihminen tuollaista harrasta, joku sekopää asialla.
- Anonyymi
Sitähän me ollaan yritetty sanoa. PS:n kannattaja ei ole terve.
- Anonyymi
Leskel70 kirjoitti:
Mode hyväksyy kaiken sonnan?
On joku pöljä jankuttaja ukko täällä, jolla ei oo muuta sisältöä elämässään kuin persut.
Ylöspidon pitäisi karsia pois kaikki jutut missä on sana "persu" ja siirtää ne perussuomalaisten/persujen palstalle.
Sinä Leskel70 olet näppärä, tee ilmoitus meidän kaikkien puolesta ylöspidolle.
Kirjoita teksti, niin minä ilmoitan myös. Ja varmaan moni muukin.
Eihän meidän muiden pidä antaa kärsiä yhden ukon (sillä ukko se on) takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On joku pöljä jankuttaja ukko täällä, jolla ei oo muuta sisältöä elämässään kuin persut.
Ylöspidon pitäisi karsia pois kaikki jutut missä on sana "persu" ja siirtää ne perussuomalaisten/persujen palstalle.
Eihän meidän muiden pidä antaa kärsiä yhden ukon (sillä ukko se on) takia.Aika kummaa touhua on jo kauan hullun sitkeydellä touhannut. Banniin sais pistää tollasen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän meidän muiden pidä antaa kärsiä yhden ukon (sillä ukko se on) takia.Myös sana "perussuomalainen".
Perussuomalaisilla on ihan oma palstansa, jutelkoot siellä.
Pitää kunnioittaa muita 70+ palstalaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän meidän muiden pidä antaa kärsiä yhden ukon (sillä ukko se on) takia.Miten niin " ukko" koska tuollaiseen käytökseen pystyy helposti myös naisoletettu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin " ukko" koska tuollaiseen käytökseen pystyy helposti myös naisoletettu.
On itse kertonut olevansa mies.
Asuu yksin. Vaimonsa kuollut, yksi tytär ja ainakin yksi tyttären tytär.
Ei saa nukutuksi ja nostelee yöllä persuvihamielisiä kirjoituksiaan esille.
Syy unettomuuteen löytyy persuista.
Samoin kuin esikuvansa Putin, nimittelee suomalaisia natseiksi.
- Anonyymi
Minä tulen mukaan kirjoittamaan jos laitetaan kimpassa tekstiä. Tämä kirjoittaja nostaa iltayöstä suuren määrän vanhoja persusolvauksia niin että illalla tavallisista asioista kertovat aloitukset vaipuvat muutaman sivun päähän. Kelloaika on suunnilleen sama kaikissa. Ehkä sairas ja ilkeä ihminen.
- Anonyymi
Surullinen tapaus, pelkkää vihaa koko elämä, mistä ihmeestä saisi apua, et pääsis irti tuosta henkisestä vankilastaan?
Dementian ensi oireita, kun ajatukset juuttuvat johonkin tiettyyn aiheeseen, niinkuin hänellä noihin persuihin. Pitää vain yrittää ymmärtää ...
- Anonyymi
Ja sinun on ihan pakko lukea jokainen:))
- Anonyymi
Laitoin jo ensimmäisen kirjeen ylläpitoon asiasta.
En minä niitä lue, mutta kun haluan katsoa mitä on kirjoitettu tavallisiin meidän muiden tekemiin aloituksiin, joihin itsekin olen ottanut kantaa, ne löytyvät monen sivun päästä. Se tarkoittaa että joku sairas uurastaa iltayön tunteina ja kirjoittaa jokaiseen vanhaan persu-aloitukseen vähän.- Anonyymi
''...ne löytyvät monen sivun päästä.''
Etusivulla aina 20 aloitusta. Muutakin löytyy kuin politiikkaa.
Monen sivun päässä on vanhat, jo käsitellyt asiat. Laitoin myös viestiä ylläpitoon. Kirjoitin että täältä kaikkoavat kaikki mielipidekirjoittajat. 70 plus on pilattu ja tuhottu. Eikö niille kirjoittajille voi mitään?
Miten se on mahdollista, että 24/7 joku tai jotkut syytävät samaa soopaa.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
''...ne löytyvät monen sivun päästä.''
Etusivulla aina 20 aloitusta. Muutakin löytyy kuin politiikkaa.
Monen sivun päässä on vanhat, jo käsitellyt asiat.No kukaan ei sinua pakota lukemaan, kelaa vaan eteenpäin niin ne tekee muutkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kukaan ei sinua pakota lukemaan, kelaa vaan eteenpäin niin ne tekee muutkin
Tämä on väärä palsta politiikalle.
Onko ihminen tyhmä vai ilkeä, kun tätä ei ymmärrä?
- Anonyymi
Täällähän on vaikka aiheita muun muassa mämmistä ja dementiasta.
Miksi ette vastaa niihin tai omia aloituksia ?- Anonyymi
Miksi pitää persuista tehdä kymmeniä ketjuja, ei mämmistä tehdä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää persuista tehdä kymmeniä ketjuja, ei mämmistä tehdä!
Mämmistä ei ehkä se takia tehdä, että aihe ei kiinnosta niin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mämmistä ei ehkä se takia tehdä, että aihe ei kiinnosta niin paljon.
Ei kiinnosta persutkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta persutkaan.
No älä lue ! Tuskin muutkaan kaikkia aiheita lukevat. Saa valita.
- Anonyymi
Aloitus on loukkaava. Aloittajalla on otsaa haukkua muita kirjoittajia
pöljiksi.- AnonyymiUUSI
Haasta raastupaan? Jos noin koskoo...
- Anonyymi
Jaa että pöljät , millainen maailma olisi ilman sinun sanomaasi ” pöljiä ”
Kansa reagoi asioihin ja se on ihan kohdallaan. Poliittiset päätökset koskettavat jokaista, ei voi niinkun olla huomaamattaan miten maan asiat ovat tänään , poliittiset tietoiset ihmiset seuraavat aikaansa ja joskus on niinkin että ns ” pöljät” ovat saaneet muutkin heräämään siitä että ovat huomioineet asioita joita eivät olisi itse osanneet edes ajatella.
Niin että moni on todella aukaissut silmänsä huomaamaan että luokkaerot alkaa näkyä yhteiskunnassa .
Joten annetaan kaikkien kukkien kukkia ,- Anonyymi
Valitukset politiikan sivuille, älä massapostaa.
- AnonyymiUUSI
Ne, jotka ovat itse taantuneet nimittelevät muita pöljiksi. Vanhuus ei tule yksin.....
- AnonyymiUUSI
Kiitos sinulle 22:52, ainakin yksi älykäskin mielipide tässä ketjussa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne, jotka ovat itse taantuneet nimittelevät muita pöljiksi. Vanhuus ei tule yksin.....
Sivistynyt ihminen ei nimittele ketään.
- AnonyymiUUSI
Leskel on hyviä aloituksia, jatka samoja jälkiä!
- AnonyymiUUSI
Kehaisit sitten itseäsi.
- AnonyymiUUSI
Miksi juuri tämä ikäryhmä on tyhmin?
Muissa ikäryhmissä ymmärretään, että elämässä on muutakin mielenkiintoista kuin persut. - AnonyymiUUSI
Petospersut häviää tappioonsa!
- AnonyymiUUSI
Tämä ei ole persuhöpinää.
Puhutaan vihreistä.
Sofia Virta jäi kiinni valheista, koskien metsähakkuita.
Eikö vihreiden tulisi säilyttää metsät hiilinieluina eikä panna kymmeniä hehtaareita sileiksi?
Tässäkin pätee sanonta, suutarin lapsilla ei ole kenkiä.- AnonyymiUUSI
Iltasanomat nyt:
Virta myöntää valehdelleensa!
Pakkohan se on myöntää . Asiakirjat kertoo totuuden.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974