https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/b737a4c5-5752-492f-a7d9-d108c2f8c46f
Jotenkin tuntuu ristiriitaisilta nuo tulkinnat.
Jos kokoojatie ei ole tie tai katu ja parkkipaikalta saa ajaa eteen niin mikä merkitys on parkkipaikalle maalatulla suojatiellä ja niiden liikennemerkeillä?
Usein kun kokoojatietä ajetaan eteenpäin kohden varsinaisen kadun risteytä niin siinä on kärkikolmio, miksi?
Jos kokoojatie luokitallaan parkkipaikaksi niin eihän kärkikolmiota tarvita koska parkkipaikalta tulija on automaattisesti väistämisvelvollinen.
Ihmettelen myös noita parkkipaikan merkkejä, miksi kokoomatiellä pitää ilmoittaa että vasemmalla tai oikelalla on parkkipaikat jos olet jo parkkipaikka-alueella, eikö riittäisi pelkkä parkkiruutuja osoittava merkki?
Eli tiemerkinnöillä ja liikennemerkeillä annetaan voimakas ristiriitainen singnaali.
Parkkipaikkasääntöjä.
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958778
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265008- 524502
- 734046
- 543399
- 513286
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573106Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262776Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422555- 432541