Kaivattusi on leväperäinen ja tuhlaaja raha-asioissa.
Mitä pidät siitä jos
49
517
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sovittaisi yhteen, koska itse olen tuon vastakohta.
- Anonyymi
Sitten ette varmaan sovi.
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Tuhlaiskoha se munkin rahat.
- Anonyymi
Luultavasti jos olet kovinkin varakas
- Anonyymi
Mulla ei ole tarvetta vaivata päästäni muitten raha-asioilla. Joten tehköön mitä tykkää.
- Anonyymi
Ei liikuta kun ei olla tekemisissä niin ei kuulu mulle
- Anonyymi
Ei ehkä haittaa jos pidetään omat tilit jatkossakin ja kumpikin hoitaa omat raha-asiansa.
- Anonyymi
Lupasit lompsankin. Muistan kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupasit lompsankin. Muistan kyllä
Mitä tyhjällä lompakolla tekee? Se mies puhuu vaan. Moneen vuoteen mitään tehnyt. Jos se pesää saa luis vuitton laukulla ni halvalla saa orjan ittelleen moneks vuodeks. Voin ostaa heti omalla palkalla 2 niitä laukkuja ja saan silti vielä nukkua yöni ja olla kenen kaa haluan. En myy lv laukusta onneani
- Anonyymi
Omat rahat ja asunnot.
- Anonyymi
Valehtelijaa ja satusetää en kaipaa mutta tuhlata saa. Rahaa on. 😁 mun rakas saa kaiken. Ja paljo hellyyttä ja rakkautta. 😘😘😘😘
- Anonyymi
Omat on rahansa, mutta kyllä mä varmaan Yrittäisin "opastaa" järkevämpää rahankäyttöä, jos se olisi sellaista, joka aiheuttaa hänrlle haittaa. Mutta ei oikein kuuluisi mulle.
- Anonyymi
Leveäperäinen on ihan jees. Painaisin..😊
- Anonyymi
Seksihullu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksihullu
Ei voi mitään.😆
- Anonyymi
Ei ole kaivattua, mutta oma asia, itse en tuhlaa, kaikella tarkoitus ja tuloja ollut ennen tätä vuotta tosi hyvin, ja pian tulee kerralla ja jatkossa. Teidän pirun puuhat ovat pian ohi, kaikessa.
- Anonyymi
Jos naimisiin vielä haluaisi, avioehtoa en tekisi!
- Anonyymi
Eikö se jo niin sovittu ettei sitä tehdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se jo niin sovittu ettei sitä tehdä
Mitä ootte sopinut, on oma, asia, silloin pitää olla yhdessä loppuelämän.
- Anonyymi
Tuhlaajapoika paineen alla mitä muuta voidaan olettaa kun tuhoa sillä saralla. Rakas on silti ja tarjoaisin nuudelit sekä jälkkärit.
- Anonyymi
Jokainen voi ajatella miten haluaa. Monen ihmisen elämään kuitenkin kuuluu ylä- ja alamäkiä.
Alamäessä ollessa saattaa olla raha-asiat huonosti. - Anonyymi
Täytyy vain toivoa, että on panemisessakin tosi tuhlaavainen, koska olen tosi viriili mies ja se lukee mulla oikeastaan ihan tähtikuvioissakin.
- Anonyymi
Paljon maksat?
- Anonyymi
Sonni 😱? En tiennyt sellaisesta tähtikuviosta...hmm, pitääpä mennä tarkistamaan. Upea tähtitaivas oli kun ikkunasta kurkkasin🤩✨
- Anonyymi
Onnetomat ihmiset täyttää jonkin sortin tyhjiötä elämässään tavaralla. Tai sitten pitää näytellä muille ihmisille että rahaa on.
- Anonyymi
:D mä tiedän, että on vähän tuhlarimies.
Mutta eihän se minulta ole pois - Anonyymi
Kenkää
- Anonyymi
Ostat uudet kengät vai?
- Anonyymi
Mikäs siinä on jos on rahaa mitä tuhlata. Mitä se muille kuuluu + ei täältä mitään mukaansa saa kun lähtö tulee.
- Anonyymi
Kyllä se kuuluu muillekin, jos kerää toinaa toisten asuntoon, eikä muuta pois velkojen takia.
- Anonyymi
Pistäisin rahat talteen ja antaisin viikkorahaa joka maanantai.
- Anonyymi
Lopeta kysely ja laita se viesti 😄
- Anonyymi
Kenelle? Jollekki miehellekkö? Laita etunimen toka ja sukunimen toka niin tulee
- Anonyymi
Potkut pärsiille ja tienpäälle.
- Anonyymi
Vanhempi ei potki pois. Keski-ikäistä lasta pitää "auttaa".
- Anonyymi
Ei haittaa vaikka on leveäperäinen.
🫸🍑🫷 - Anonyymi
Normaalia on kavereitten kanssa käydä ulkona syömässä, leffassa, teatterissa, iltaa istumassa vaikka bubissa ennemmin kuin riehua täällä menemään. Jokainen elää omien tulojen mukaan.
- Anonyymi
Tääkkä on ne persaukiset viihdyttämässä toisiaan.
- Anonyymi
Nauti J.R.R. Tolkienin ainutlaatuisesta maailmasta upeassa konsertissa, jossa kuullaan legendaarisen Saruman-näyttelijän Sir Christopher Leen ja Konnun orkesterin ja kuoron ääni. Musiikki kuljettaa yleisön Mordorin uhkaavista äänistä ja Mustien ratsastajien kirskuvasta hyökkäyksestä haltioiden kauniisiin, lyyrisiin melodioihin.
Su.na Finlandia talossa
The Lord of the Rings & The Hobbit in Consert- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/SRgBI0WqWp4?si=vS3k11uar6au4M9i
Lord of the rings Symphonyhttps://youtube.com/shorts/uxoE10z7XJU?si=i0yMyq_dJnGr9T4I :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/uxoE10z7XJU?si=i0yMyq_dJnGr9T4I :)
Taru Sormusten Herrasta
https://youtu.be/Mf7GbNFWZiQ?si=zIDRBp-EYbLx-Xhy
- Anonyymi
Tykkään tosi paljon raha pitää laittaa kiertoon.
- Anonyymi
En usko että kaipaamani 60v. mies on tuollainen.
- Anonyymi
Luulen, että moni muukin kyseenalaisti lp rahankäytön, kun vaalituloksia katsoi. Yksityiset Kela-korvaukset korkealle samalla kuin ihmiset ei pääse sote-palveluihin. Alkoholilakimuutokset, alkoholiongelmien vakavoituminen ja suora sote-kustannusten nousu, jolloin vähemmän sote-resurssia käytössä kansalaisilla. Sairaalalaki ja palvelujen supistaminen, mitä näitä nyt on. Palvelut huononee, ongelmat kasaantuu ja rahaa on.
- Anonyymi
Vihaa on vaikka ilmasta leikkaisi.
- Anonyymi
Onko se vihaa, jos kyseenalaistaa huonot ratkaisut, jotka vain pahentavat tilannetta pidemmällä aikavälillä? Minä osoitin mielipidettäni äänestämällä. Eri puoluetta kuin viimeksi.
- Anonyymi
Ei hyvä asia ole se.
🚬👴🏻
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516570- 695428
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1024847Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273595- 2043184
- 413005
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242894mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132809- 1561651
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3451593