Mitä pidät siitä jos

Anonyymi-ap

Kaivattusi on leväperäinen ja tuhlaaja raha-asioissa.

49

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sovittaisi yhteen, koska itse olen tuon vastakohta.

• Anonyymi

Sitten ette varmaan sovi.

• Anonyymi

Sama!

• Anonyymi

Tuhlaiskoha se munkin rahat.

• Anonyymi

Luultavasti jos olet kovinkin varakas

• Anonyymi

Mulla ei ole tarvetta vaivata päästäni muitten raha-asioilla. Joten tehköön mitä tykkää.

• Anonyymi

Ei liikuta kun ei olla tekemisissä niin ei kuulu mulle

• Anonyymi

Ei ehkä haittaa jos pidetään omat tilit jatkossakin ja kumpikin hoitaa omat raha-asiansa.

• Anonyymi

Lupasit lompsankin. Muistan kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupasit lompsankin. Muistan kyllä

Mitä tyhjällä lompakolla tekee? Se mies puhuu vaan. Moneen vuoteen mitään tehnyt. Jos se pesää saa luis vuitton laukulla ni halvalla saa orjan ittelleen moneks vuodeks. Voin ostaa heti omalla palkalla 2 niitä laukkuja ja saan silti vielä nukkua yöni ja olla kenen kaa haluan. En myy lv laukusta onneani

• Anonyymi

Omat rahat ja asunnot.

• Anonyymi

Valehtelijaa ja satusetää en kaipaa mutta tuhlata saa. Rahaa on. 😁 mun rakas saa kaiken. Ja paljo hellyyttä ja rakkautta. 😘😘😘😘

• Anonyymi

Omat on rahansa, mutta kyllä mä varmaan Yrittäisin "opastaa" järkevämpää rahankäyttöä, jos se olisi sellaista, joka aiheuttaa hänrlle haittaa. Mutta ei oikein kuuluisi mulle.

• Anonyymi

Leveäperäinen on ihan jees. Painaisin..😊

• Anonyymi

Seksihullu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksihullu

Ei voi mitään.😆

• Anonyymi

Ei ole kaivattua, mutta oma asia, itse en tuhlaa, kaikella tarkoitus ja tuloja ollut ennen tätä vuotta tosi hyvin, ja pian tulee kerralla ja jatkossa. Teidän pirun puuhat ovat pian ohi, kaikessa.

• Anonyymi

Jos naimisiin vielä haluaisi, avioehtoa en tekisi!

• Anonyymi

Eikö se jo niin sovittu ettei sitä tehdä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se jo niin sovittu ettei sitä tehdä

Mitä ootte sopinut, on oma, asia, silloin pitää olla yhdessä loppuelämän.

• Anonyymi

Tuhlaajapoika paineen alla mitä muuta voidaan olettaa kun tuhoa sillä saralla. Rakas on silti ja tarjoaisin nuudelit sekä jälkkärit.

• Anonyymi

Jokainen voi ajatella miten haluaa. Monen ihmisen elämään kuitenkin kuuluu ylä- ja alamäkiä.
      Alamäessä ollessa saattaa olla raha-asiat huonosti.

• Anonyymi

Täytyy vain toivoa, että on panemisessakin tosi tuhlaavainen, koska olen tosi viriili mies ja se lukee mulla oikeastaan ihan tähtikuvioissakin.

• Anonyymi

Paljon maksat?

• Anonyymi

Sonni 😱? En tiennyt sellaisesta tähtikuviosta...hmm, pitääpä mennä tarkistamaan. Upea tähtitaivas oli kun ikkunasta kurkkasin🤩✨

• Anonyymi

Onnetomat ihmiset täyttää jonkin sortin tyhjiötä elämässään tavaralla. Tai sitten pitää näytellä muille ihmisille että rahaa on.

• Anonyymi

:D mä tiedän, että on vähän tuhlarimies.
      Mutta eihän se minulta ole pois

• Anonyymi

Kenkää

• Anonyymi

Ostat uudet kengät vai?

• Anonyymi

Mikäs siinä on jos on rahaa mitä tuhlata. Mitä se muille kuuluu + ei täältä mitään mukaansa saa kun lähtö tulee.

• Anonyymi

Kyllä se kuuluu muillekin, jos kerää toinaa toisten asuntoon, eikä muuta pois velkojen takia.

• Anonyymi

Pistäisin rahat talteen ja antaisin viikkorahaa joka maanantai.

• Anonyymi

Lopeta kysely ja laita se viesti 😄

• Anonyymi

Kenelle? Jollekki miehellekkö? Laita etunimen toka ja sukunimen toka niin tulee

• Anonyymi

Potkut pärsiille ja tienpäälle.

• Anonyymi

Vanhempi ei potki pois. Keski-ikäistä lasta pitää "auttaa".

• Anonyymi

Ei haittaa vaikka on leveäperäinen.

🫸🍑🫷

• Anonyymi

Normaalia on kavereitten kanssa käydä ulkona syömässä, leffassa, teatterissa, iltaa istumassa vaikka bubissa ennemmin kuin riehua täällä menemään. Jokainen elää omien tulojen mukaan.

• Anonyymi

Tääkkä on ne persaukiset viihdyttämässä toisiaan.

• Anonyymi

Nauti J.R.R. Tolkienin ainutlaatuisesta maailmasta upeassa konsertissa, jossa kuullaan legendaarisen Saruman-näyttelijän Sir Christopher Leen ja Konnun orkesterin ja kuoron ääni. Musiikki kuljettaa yleisön Mordorin uhkaavista äänistä ja Mustien ratsastajien kirskuvasta hyökkäyksestä haltioiden kauniisiin, lyyrisiin melodioihin.
      Su.na Finlandia talossa
      The Lord of the Rings & The Hobbit in Consert

• Anonyymi

Tykkään tosi paljon raha pitää laittaa kiertoon.

• Anonyymi

En usko että kaipaamani 60v. mies on tuollainen.

• Anonyymi

Luulen, että moni muukin kyseenalaisti lp rahankäytön, kun vaalituloksia katsoi. Yksityiset Kela-korvaukset korkealle samalla kuin ihmiset ei pääse sote-palveluihin. Alkoholilakimuutokset, alkoholiongelmien vakavoituminen ja suora sote-kustannusten nousu, jolloin vähemmän sote-resurssia käytössä kansalaisilla. Sairaalalaki ja palvelujen supistaminen, mitä näitä nyt on. Palvelut huononee, ongelmat kasaantuu ja rahaa on.

• Anonyymi

Vihaa on vaikka ilmasta leikkaisi.

• Anonyymi

Onko se vihaa, jos kyseenalaistaa huonot ratkaisut, jotka vain pahentavat tilannetta pidemmällä aikavälillä? Minä osoitin mielipidettäni äänestämällä. Eri puoluetta kuin viimeksi.

• Anonyymi

Ei hyvä asia ole se.

🚬👴🏻

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6570
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      69
      5428
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      102
      4847
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      27
      3595
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      204
      3184
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      3005
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      24
      2894
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2809
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1651
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      345
      1593
    Aihe