Tiedät kyllä kuka⭕❤️🏵️😘😘😘
Mä tarviin Suihkun Raikasta
30
299
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän ne teidän turhat lätinäketjut jo riitä - jatkakaa What´s Up:ssa!
- Anonyymi
Onko nämä jotain puolisoidensa pettäjiä kun pitää läpättää tällä palstalla?
- Anonyymi
No. Sitten on kaikki muutkin täällä läpättäjät jos niinku tuolta kantilta lähdet liikkeelle.
Mutta siinäpä sitten olet.
- Anonyymi
Ai. Sä avasit uuden keskustelun. Oho.
Mä en aikonut ollenkaan kirjoittaa enää kun sulla on asiat vaikeita siellä muutenkin. Me matkustetaan tällä hetkellä. Ja kevät on sairastamista ja kaikkee. Mutta kunhan poikkesin sivulla. 🏵️- Anonyymi
Jos sulle ei sovi, niin ok⭕❤️🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulle ei sovi, niin ok⭕❤️🏵️
Kyllä sopii.
Mun kommentit vaan poistetaan täältä heti kun kirjoitan ne niinkun ne olisi tämän palstan pahimpia. Ja joitakin häiritsee niin paljon. 🏵️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sopii.
Mun kommentit vaan poistetaan täältä heti kun kirjoitan ne niinkun ne olisi tämän palstan pahimpia. Ja joitakin häiritsee niin paljon. 🏵️🏵️Anteeksi Suihkun Raikas.
En nähnyt viestiäsi eilen. Onnistuuko tänä iltana viestittely?
⭕❤️🏵️😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi Suihkun Raikas.
⭕❤️🏵️😘😘😘Et varmaan nähnytkään kun ne oli poistettu. Enkä tiedä milloin uskallan enää kirjoittaa. 🏵️🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi Suihkun Raikas.
⭕❤️🏵️😘😘😘Ei onnistu ja hyvä kun poistavat turhat lätinäviestisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu ja hyvä kun poistavat turhat lätinäviestisi!
Kyllä onnistuu. Kiitos kun yllyttät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan nähnytkään kun ne oli poistettu. Enkä tiedä milloin uskallan enää kirjoittaa. 🏵️🏵️
On hyvä kun tää on noita yllyttäjiä ja innostajia. Pitää ehdottomasti kirjoittaa lisää kun tänne itsekkin kirjoittelevat kaikkee turhaa. Vaikka mun teksti ei ole turha. Heidän mielestään kyllä kun en kirjoita homomaisesti tai hae mitään kolmatta pyörää tai mitä kaikkea täällä nyt sitten olikaa.
Me sairastetaan tällä päässä. Ja matkustetaan. On aika haastavaa. 🏵️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä kun tää on noita yllyttäjiä ja innostajia. Pitää ehdottomasti kirjoittaa lisää kun tänne itsekkin kirjoittelevat kaikkee turhaa. Vaikka mun teksti ei ole turha. Heidän mielestään kyllä kun en kirjoita homomaisesti tai hae mitään kolmatta pyörää tai mitä kaikkea täällä nyt sitten olikaa.
Me sairastetaan tällä päässä. Ja matkustetaan. On aika haastavaa. 🏵️🏵️Sairaus on näköjään vakavaa sorttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaus on näköjään vakavaa sorttia
Mutta... Miksi sitten kommentoit tällä itsekkin ja sanot kännykkä riippuvaiseksi kun joka kerta olet vastannut jotakin kommentointeihini. Eli... Siellä on toinen riippuvainen. Enkä mä edes ole riippuvainen. Mä teen tällä töitä ja opiskelen. Onko se silloin riippuvuutta. 🏵️🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta... Miksi sitten kommentoit tällä itsekkin ja sanot kännykkä riippuvaiseksi kun joka kerta olet vastannut jotakin kommentointeihini. Eli... Siellä on toinen riippuvainen. Enkä mä edes ole riippuvainen. Mä teen tällä töitä ja opiskelen. Onko se silloin riippuvuutta. 🏵️🏵️
Kerro SR taas joku levittely stringeissä. T. Se, joka joutui aina runkulle jutuistasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro SR taas joku levittely stringeissä. T. Se, joka joutui aina runkulle jutuistasi
Niih.. 🏵️🏵️Mä oon ny vähä puolikuntonen että en tiä sitte...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kun tekee vaikutuksen.
SR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaus on näköjään vakavaa sorttia
Jep jep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi muruseni😉. On niin kiva kuulla että teen vaikutuksen hyvällä lailla. 💋🏵️
Ja tämä on tarkoitettu hänelle joka kertoi käyvänsä runkulla juttujeni vuoksi. 😊🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SR aloitti eilen sellasen ihme tasapainottavan kuurin kroppaan että koko vartaloo kihelmöi ja turvotti ja nännit oli kovana ja hivenen jännitti että mitä.... Niinku kiihottunees tilas. Katotaan miten jatkossa... 🏵️🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi muruseni😉. On niin kiva kuulla että teen vaikutuksen hyvällä lailla. 💋🏵️
Ja tämä on tarkoitettu hänelle joka kertoi käyvänsä runkulla juttujeni vuoksi. 😊🏵️No kerro kerro jotain levittelyä? Odotan malttamattomana 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro kerro jotain levittelyä? Odotan malttamattomana 😊
No.. Kun en ole nyt oikein ehtinyt antaa vartalolleni laatuaikaa. Muuta kun sen vakion niinkuin jo kirjoitin aikaisemmin...
Kun makaan sängyllä jalat levällään ja stringien naru menee pakaroiden välistä ja haarojen välistä, kutitellen ihanasti jalkoväliä ja rinnat paljaana ja nännien kovettuessa peittoon hangaten. Teen kiihottavaa aaltoliikettä lantiollani narun hyväillessä jalkoväliäni ja voisin kuvitella ex mieheni ottavan videolle kun nostan itseäni käsien varaan ja heiluttelevan rintojani, kiihkon noustessa ja kunnes hän tulee jalkoväliini ja hyväilee ja kiusaa sormellaan kuumaa ja kosteaa paikkaa ja nostan takapuoleni ylös ja levitän jalkojani ja hän kuvaa ja hieroo minua ja hyväilee ja minä olen ihan märkänä. Ja työntää sormet sisääni ja kuvaa litisevät äänet ja huohotukseni. Ja kääntyessäni selälleen, rintojeni hyväilyn ja nautinnon. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No.. Kun en ole nyt oikein ehtinyt antaa vartalolleni laatuaikaa. Muuta kun sen vakion niinkuin jo kirjoitin aikaisemmin...
Kun makaan sängyllä jalat levällään ja stringien naru menee pakaroiden välistä ja haarojen välistä, kutitellen ihanasti jalkoväliä ja rinnat paljaana ja nännien kovettuessa peittoon hangaten. Teen kiihottavaa aaltoliikettä lantiollani narun hyväillessä jalkoväliäni ja voisin kuvitella ex mieheni ottavan videolle kun nostan itseäni käsien varaan ja heiluttelevan rintojani, kiihkon noustessa ja kunnes hän tulee jalkoväliini ja hyväilee ja kiusaa sormellaan kuumaa ja kosteaa paikkaa ja nostan takapuoleni ylös ja levitän jalkojani ja hän kuvaa ja hieroo minua ja hyväilee ja minä olen ihan märkänä. Ja työntää sormet sisääni ja kuvaa litisevät äänet ja huohotukseni. Ja kääntyessäni selälleen, rintojeni hyväilyn ja nautinnon. 🏵️Kiitos. Nyt pitää alkaa runk! 😊
- Anonyymi
No se ei tai ol mahdollista jos ei käy suihkussa just ennen
- Anonyymi
Tuo on muuten hyvä pointti.
- AnonyymiUUSI
Suihkun Raikas.. Good point.👍🏵️
- Anonyymi
Oikeasti naurettavaa että aloittaja juttelee oikeasti itsensä kanssa ja luulee että kukaan ei huomaa!!
- Anonyymi
Jollaikin näyttää olevan liikaa aikaa turhaan ja typerään lätinöintiin. Onkohan tuokin akan läppänä vanhainkodissa puhelin jatkuvasti kädessä?
- AnonyymiUUSI
Ihan niinkö teet.
No.. Hyvät jatkot itsesi kanssa sitten. 😁 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jollaikin näyttää olevan liikaa aikaa turhaan ja typerään lätinöintiin. Onkohan tuokin akan läppänä vanhainkodissa puhelin jatkuvasti kädessä?
Sanotaanko näin että mistä sinustakaan tietää oletko kirjoittanut vaikka nämä melkein kaikki kommentit. Kun et ole nimimerkillä täällä niinkun ei kukaan muukaan ole. Mistä kukaan tietää kuka täällä itsekseen puhuu niinkuin täällä kovasti mainostetaan ja puhutaan. Jotkut vain käyttää erilaisia kauniita merkkejä tekstinsä lopussa. Että jotkut tunnistaa toiset joita kenenkään muun ei tarvitse tunnistaa. Ja mistä tiedät kuka on nainen ja kuka on mies.
Kun kukaan ei ole nimimerkillä täällä. Mutta kovasti arvostellaan että ahkerasti kirjoitellaan vaikka itsekkin kirjoitatte täällä. Ei ne tekstit tänne tyhjästä tule.
Hymyilyttää vain teidän tekstit. Ja se on ihan hyvä. Minä näen että muutkin lukevat tekstejäni. 😏😉🏵️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanko näin että mistä sinustakaan tietää oletko kirjoittanut vaikka nämä melkein kaikki kommentit. Kun et ole nimimerkillä täällä niinkun ei kukaan muukaan ole. Mistä kukaan tietää kuka täällä itsekseen puhuu niinkuin täällä kovasti mainostetaan ja puhutaan. Jotkut vain käyttää erilaisia kauniita merkkejä tekstinsä lopussa. Että jotkut tunnistaa toiset joita kenenkään muun ei tarvitse tunnistaa. Ja mistä tiedät kuka on nainen ja kuka on mies.
Kun kukaan ei ole nimimerkillä täällä. Mutta kovasti arvostellaan että ahkerasti kirjoitellaan vaikka itsekkin kirjoitatte täällä. Ei ne tekstit tänne tyhjästä tule.
Hymyilyttää vain teidän tekstit. Ja se on ihan hyvä. Minä näen että muutkin lukevat tekstejäni. 😏😉🏵️No sinäkin lontiainen kirjoitat aivan tyhjää lätinää!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2542487puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292128Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2481531Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561515- 621390
- 751232
- 681069
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431065Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151043Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361021