Onko täällä kellään tietoa, loppuuko laitteesta heti kun takuu on ohi, niin vastuukin? Minulla on tulostin joka on HB Smart Tank 650, josta loppui takuu helmikuussa, ja nyt sippasi, kuulemma jossain putkessa on jotain mähnää. Mutta minusta tämä oli ostettaessa kallis, jota kehuttiin yhdeksi parhaimmista. Nyt HB ilmoitti ettei takuuta ole, ja korjaus tulee luultavasti niin kalliiksi, jotta ei sitä kannata tehdä. Minusta kone maksoi miltei viisisataa, niin HB kusetti kyseessä olevasta koneesta. Liikkeellä ei minusta ole koneen kanssa mitään tekemistä, se olisi voinut olla mikä vaan, vain tulostimen tekijä on minusta vastuussa. Tätä tulostinta ei ole paljoa käytetty, on vielä reilut puoli säiliötä ensimmäistä täyttöä jäljellä. Siksi kysynkin näin voiko he pestä kätensä tuosta vain, luulisi kun on kyseessä yksi isoimmista merkeistä, niin korjaisi mukisematta, ettei tulisi huono maine päälleen. Rehellisesti kyllä ottaa pattiin, köyhää vidään kuin pässiä narussa.
Tulostimen vastuu
4
74
Vastaukset
- Anonyymi
Putken voi puhdistaa. Se on varmaan mustesuihku vai onko laser? Laserissa ei tuollaisia vikoja pitäisi olla.
Jos mustesuihkurulosrin niin kirjoituspäitä vaan vaikka alkoholilla putsaten.
Jos sisällä on jauhetta niin se on laser ja joku muu putki on sitten tukossa. - Anonyymi
147€ maksaa uudempi versio. Mutta sekin on mustesuihku. Itse en noita osta koska niissä kuivuu ne musteet.
Tuohon hintaan ei kannata alkaa ostaa värejä. Uusi kone vaan.
Vanhaa voi yrittää herätellä alkoholilla tai alkoholipitoisella haavanpuhdistusaineella. Se on se kirjoituspää mikä kuivuu. - Anonyymi
Kiitos vastauksista, mutta ostaessani, minulle vakuutettiin, ettei tässä mallissa voi kuivua, kun on niin hyvä, no hyvyys jälleen nähtiin. Minulla oli aikaisempi laser, ja se kesti vuosia, mutta liikkeessä ei ollut yhtään semmoista, ja he kertoivat, kuinka tämä tulostin on parempi, ja minä hölmö uskoin. Elikkä jos moni luulee että halusin vain nuukailla, niin se ei pidä kutiaan, sillä tämä tulostimen hinnalla olisi saanut hyvän laserin, mutta kun hölmö olin, niin uskoin myyjää, nyt en samaa virhettä en enää tee, tosin taidan vaihtaa merkkiä, sekä liikettä, sillä onhan näitä.
- Anonyymi
Taisi olla Gigantin huippumyyjä. Tai huiputtajamyyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401963Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4051635Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491603Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen91314Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101301Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56901Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224885- 60852
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32807En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37658