Terve!
Nyt on mahdollisuus lähteä Venäjälle Skodan synnyinmaahan kokoontumisajoihin!
Kokoonnumme Raahessa Citymarketin perhepaikoilla 25.4 klo 17.00 siitä matka jatkuu kohti venäjää!
Skoda kommunistit
16
638
Vastaukset
- Anonyymi
Skoda on tsekkiläinen automerkki ja kuuluu nykyisin Volkswagen-konserniin.
- Anonyymi
BLAABLAABLABLAAABLAALBLABABLBLVAAA.
mitä sanot Skoda on kommunistien pahin vitsaus!
- Anonyymi
Nyt on kyllä 20.4
- Anonyymi
Niin itäautojen kokouksessa nuo skodistit kokoontuu. https://m.youtube.com/watch?v=xRXHM0LQItg&pp=ygUZSXTDpGF1dG9qZW4ga29rb29udHVtaW5lbg==
- Anonyymi
pääseekö venäjälle?
- Anonyymi
Kunnon kommunisti pääsee aina venajalle!!
- Anonyymi
Minä olen lesta Pattijoen varrelta ja haluan taivaan valtaistuimen enkä venäjälle.taivaspaikkaa janoan täältä pattijoelta saakka onko taivas paikka jo auki minulle.
- Anonyymi
Saatanan lestat.tulkaa härkä puistoon niin vedän pataan ottakaa Raamatut mukaan .loppuu se lestojen vittuilu ja sukurutsaus ym paska mitä harrastatte perkeleen ääliöt.
- Anonyymi
Onko Skoda hyvä auto?
- Anonyymi
Hietalallaki ruma tylsän harmaa skoota. ennen vilkutteli keskaria mite lie tännää?
- Anonyymi
Hyvä on Skodalla jälleenmyyntiarvo.
https://huutokaupat.com/kohde/5394114/ - Anonyymi
Kommareiden ei kannata mennä nyt Venäjälle, he tuppaavat putoamaan ikkunoista.
- Anonyymi
Hyvä veli on Raahen mafiosso.hyväveli on paha.lestat pois niin hyvä ois.äämen
- Anonyymi
Mullo kiiltävin svoboda T. S-aukko!
- Anonyymi
Mullla on se teini tuning RS ei ole Rallye Sport vaan Romu Saatana
- Anonyymi
Mää naamioin mun kootan audiksi, vaihon merkit, kyllä on tehtaala ny kateellisia T.Riihijärvi sulatolta
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003