kaivatustasi vetovoimaisen?
Mitkä asiat tekevät
59
807
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään tyylistään ja tavastaan olla. Cool.
- AnonyymiUUSI
sama sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sama sivusta
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ei sulla ole käsitystä yhtään mistään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ei sulla ole käsitystä yhtään mistään
🫠
- 00:27:59
- Anonyymi
Rauhallisuus, aikaansaava, herkkä mutta vahva, viisas. Tuntuu tunneälykkältä. Osoitti minulle luottamuksellisia asioita, tai sitten hän on vaan erittäin avoin, mikä sekin olisi ihailtava ominaisuus. Ja ne ruskeat silmät. Tuntuu jotenkin tutulta. Hänen kanssaan on helppo puhua.
- Anonyymi
Hänessä on sitä jotain, joka huokuu pelkkiä lankoja pitkin tänne asti.
- AnonyymiUUSI
Kauniisti sanottu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti sanottu.
Olisiko se sitä sillonkin kehun perso, jos tämä kuvaisi naista?
- Anonyymi
En tiedä. En todellakaan tiedä. Mutta se mies saa minut aivan sekaisin✨️✨️✨️✨️✨️olen kuin seitsemännessä taivaassa🤩
- Anonyymi
Noin minäkin koen tummatukkaisen ikäiseni miehen. Olen monta kertaa kevään aikana nähnyt meidät yhdessä saunomassa, nam, nam. Aamulla on niin ikävä kun en näe häntä ja halut odottavat miestä entistä vahvempina..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin minäkin koen tummatukkaisen ikäiseni miehen. Olen monta kertaa kevään aikana nähnyt meidät yhdessä saunomassa, nam, nam. Aamulla on niin ikävä kun en näe häntä ja halut odottavat miestä entistä vahvempina..
Anteeksi tulee aina fiilis et kirjoitat itsestäsi, ei se tosin haittaa mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Trolli se on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuli iha sama mieleen. Mutta mun ķaivatun hiukset ei ole tummat. ☺️✨️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuli iha sama mieleen. Mutta mun ķaivatun hiukset ei ole tummat. ☺️✨️
Minun kaivatun hiukset ovat tummat tummat!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot vaan nyt mustis kun rakastan toista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene sen 👩🍒luokse
- AnonyymiUUSI
Nämä sinun itsesi ylistyslaulut for dummies on käynyt vähän vanhaksi jo mies🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän tuo palstaäijä kirjoittaakin itsestään, mutta se in eri asia kuinka realistisessa valossa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sinun itsesi ylistyslaulut for dummies on käynyt vähän vanhaksi jo mies🥱
Onko tässä kommentissa aineksia jo joukkokanteeeseen tmv, netin pyöveli
- Anonyymi
En tiedä miksi hän näyttää niin tutulta. Ihan kun olisin tuntenut hänet jo vuosisatoja.
- Anonyymi
Jotain sellaista samaa koen olevan 60v miehissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotain sellaista samaa koen olevan 60v miehissä.
Niin se ikäkausi on tulossa sinulle vielä mies, onko tämä länkytys ns sijoitus tulevaisuteen? Ns että vielä kelpaa kelpaa?
- AnonyymiUUSI
Itseäni paljon nuoremmassa miehessä hänen elämänilonsa ja kyky jolla hän saa minut nauramaa. Hänen leikkimielisyytensä ja kyky heittäytyä. Hänen kasvonpiirteensä, hänen tietoisuutensa, se että hän osaa keskustella kiinnostavista asioista. Hän on todella kuuma, energinen ja intohimoinen.
- AnonyymiUUSI
Suunnittelet siis galluppiisi vastaileva äijä jtn pedagogista oppituntia? Nam nam
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suunnittelet siis galluppiisi vastaileva äijä jtn pedagogista oppituntia? Nam nam
Miltä tämä visiotsuuni kuulostaa ulkopuolinen? Älä heittele irtaimistoa
- AnonyymiUUSI
Siitä, että hän on niin vaikea lähestyä, tutustua ja kuitenkin niin haluttava 😉
- AnonyymiUUSI
Se että, siis
- AnonyymiUUSI
Kaikki asiat. Aivan kaikki!
- AnonyymiUUSI
Se että hän tuntuu minunlaiseltani ja minun elämääni sopivalta mieheltä, mutta se varmistuu vasta sitten kun me samanikäset alamme tutustumaan toisiimme!
- AnonyymiUUSI
Silmät+ ääni+ peppu.
- AnonyymiUUSI
Selkä, hartiat, kädet, silmät ja mitä näitä nyt on. En jaksa kaikkia ruumiinosia luetella 🤭
- AnonyymiUUSI
Sano piIIu vaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sano piIIu vaan
Ei sovi mun suuhun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sovi mun suuhun.
Taitaa sopia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa sopia
Kyllä ne on vähän toisenlaiset vehkeet, kun mun suuhun sopii.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on ollut tiedossa jo kauan ja siksi en ole halunnut sinuun tutustuakaan! Tuon lisäksi kaikki se kautta rantain esitys jatkuvine toistoineen! Joka ikinen päivä sitä on ollut jossain määrin! Siksi täysi stoppi kiusaajalle, jotta ymmärtäisi ettei ketään saa maalittaa ja henkilö koki sen kaiken ahdistavana ja stressaavana joka ikinen päivä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän teennäistä tämä veistely naisena esiintyen. Uffafaa eunuckki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on ollut tiedossa jo kauan ja siksi en ole halunnut sinuun tutustuakaan! Tuon lisäksi kaikki se kautta rantain esitys jatkuvine toistoineen! Joka ikinen päivä sitä on ollut jossain määrin! Siksi täysi stoppi kiusaajalle, jotta ymmärtäisi ettei ketään saa maalittaa ja henkilö koki sen kaiken ahdistavana ja stressaavana joka ikinen päivä!
Taasko tämä palstasedän sikermä herättää itsensä kiusaajiksi ylentäjissä ym rupusakissa tunteita? Huti taas pilli ja pulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Skitsofrenia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Skitsofrenia.
Sinulla on itselläsi sellsinen mikäli yhdistät oman arkesi käytöksesi tai vastaavan näihin palstaäijän teksteihin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taasko tämä palstasedän sikermä herättää itsensä kiusaajiksi ylentäjissä ym rupusakissa tunteita? Huti taas pilli ja pulla
Touhukas poika sanoi varmaan monta viimeistä sanaa tiaknostiikkansa kera tänään. Tämän tintinkö avulla on marssittu sit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on itselläsi sellsinen mikäli yhdistät oman arkesi käytöksesi tai vastaavan näihin palstaäijän teksteihin
Ja kertoo se vähän nääs ehkä siitäkin kuinka pitkälle tämä vainoaja ja häirikkö on propagandansa sun muun suhteen ollut valmis menemään kun tunnistaa tapaisuuksiaan niin hyvin mustamaalaaminen maalitus ja niin edelleen. No paikatkaa sen päätä, hänellä on varmaan todella raskasta nyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kertoo se vähän nääs ehkä siitäkin kuinka pitkälle tämä vainoaja ja häirikkö on propagandansa sun muun suhteen ollut valmis menemään kun tunnistaa tapaisuuksiaan niin hyvin mustamaalaaminen maalitus ja niin edelleen. No paikatkaa sen päätä, hänellä on varmaan todella raskasta nyt
Mutta raskainta taittaa olla että hiuskaan ei taittunut ns. Voimia nasu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän teennäistä tämä veistely naisena esiintyen. Uffafaa eunuckki
Menikö tunteisiin, kun sun "hauska" letkautus meni ihan metsään?
Sun mielestä varmaan poissa ja kakkahuumori on ihan parasta. Koita kestää itseäsi ❤️
- AnonyymiUUSI
Naisen varallisuus, eikä säärissäkään ole moitteita.
- AnonyymiUUSI
Ohi 😅
- AnonyymiUUSI
Hän on jotain elämää suurempaa. Komea hän on tietenkin ja hän osaa koskettaa minua sellaisella tavalla mihin muut ei pysty. Ajattelen häntä kokoajan, olen rakastunut. Haluan vain hänet.🤍
- AnonyymiUUSI
Tämä ei ole minun kirjoittamaa tekstiä. En ole koskaan ajatellut noin pakkomielteisestä häiriköstä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole minun kirjoittamaa tekstiä. En ole koskaan ajatellut noin pakkomielteisestä häiriköstä!
Mitä parhainta onnea palstasetä kansan kiihoittamiseen, sitähän tämä rupinen kynäilysi on
- AnonyymiUUSI
Ihana ulkomuoto, hyvä luonne ja samettinen ääni.
- AnonyymiUUSI
Feromon>T ja valkoinen t-paita 😉
- AnonyymiUUSI
Siis feromonit.
- AnonyymiUUSI
Se, mikä tekee kaivatusta erinomaisen, on oma mielikuvitus.
- AnonyymiUUSI
Antautuvaisuus, nöyryys ja tottelevaisuus.
- AnonyymiUUSI
Joo, noin mäkin ajattelen miehistä. Pallo suuhun ja ruoska juunou sinne, niin oppii olemaan. Vähempi ei riitä ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, noin mäkin ajattelen miehistä. Pallo suuhun ja ruoska juunou sinne, niin oppii olemaan. Vähempi ei riitä ❤️
Aika nuhjuisia äijä nämä monologisi, menee varmaan täydestä arjesta elämästä ja kaikesta vieraantuneille
- AnonyymiUUSI
Pitkä lista eri asioita.
Tärkein on se miten koko muu maailma tuntuu menevän ihan sekaisin, kun emme ole yhdessä.- AnonyymiUUSI
👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Ehkä koen asian niin, että hän sekä panee henkensä naisten edestä, että
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172383
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45831
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684