Mitkä asiat tekevät

Anonyymi-ap

kaivatustasi vetovoimaisen?

69

1894

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tykkään tyylistään ja tavastaan olla. Cool.

• Anonyymi

sama sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sama sivusta

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ei sulla ole käsitystä yhtään mistään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ei sulla ole käsitystä yhtään mistään

🫠
        - 00:27:59

• Anonyymi

Rauhallisuus, aikaansaava, herkkä mutta vahva, viisas. Tuntuu tunneälykkältä. Osoitti minulle luottamuksellisia asioita, tai sitten hän on vaan erittäin avoin, mikä sekin olisi ihailtava ominaisuus. Ja ne ruskeat silmät. Tuntuu jotenkin tutulta. Hänen kanssaan on helppo puhua.

• Anonyymi

Kuulostaa ihan mun kullalta! Ja niin hyvä suutelemaan!

• Anonyymi

Hänessä on sitä jotain, joka huokuu pelkkiä lankoja pitkin tänne asti.

• Anonyymi

Kauniisti sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniisti sanottu.

Olisiko se sitä sillonkin kehun perso, jos tämä kuvaisi naista?

• Anonyymi

En tiedä. En todellakaan tiedä. Mutta se mies saa minut aivan sekaisin✨️✨️✨️✨️✨️olen kuin seitsemännessä taivaassa🤩

• Anonyymi

Noin minäkin koen tummatukkaisen ikäiseni miehen. Olen monta kertaa kevään aikana nähnyt meidät yhdessä saunomassa, nam, nam. Aamulla on niin ikävä kun en näe häntä ja halut odottavat miestä entistä vahvempina..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin minäkin koen tummatukkaisen ikäiseni miehen. Olen monta kertaa kevään aikana nähnyt meidät yhdessä saunomassa, nam, nam. Aamulla on niin ikävä kun en näe häntä ja halut odottavat miestä entistä vahvempina..

Anteeksi tulee aina fiilis et kirjoitat itsestäsi, ei se tosin haittaa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolli se on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli iha sama mieleen. Mutta mun ķaivatun hiukset ei ole tummat. ☺️✨️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli iha sama mieleen. Mutta mun ķaivatun hiukset ei ole tummat. ☺️✨️

Minun kaivatun hiukset ovat tummat tummat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot vaan nyt mustis kun rakastan toista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sen 👩🍒luokse

• Anonyymi

Nämä sinun itsesi ylistyslaulut for dummies on käynyt vähän vanhaksi jo mies🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinhän tuo palstaäijä kirjoittaakin itsestään, mutta se in eri asia kuinka realistisessa valossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä sinun itsesi ylistyslaulut for dummies on käynyt vähän vanhaksi jo mies🥱

Onko tässä kommentissa aineksia jo joukkokanteeeseen tmv, netin pyöveli

• Anonyymi

En tiedä miksi hän näyttää niin tutulta. Ihan kun olisin tuntenut hänet jo vuosisatoja.

• Anonyymi

Jotain sellaista samaa koen olevan 60v miehissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain sellaista samaa koen olevan 60v miehissä.

Niin se ikäkausi on tulossa sinulle vielä mies, onko tämä länkytys ns sijoitus tulevaisuteen? Ns että vielä kelpaa kelpaa?

• Anonyymi

Itseäni paljon nuoremmassa miehessä hänen elämänilonsa ja kyky jolla hän saa minut nauramaa. Hänen leikkimielisyytensä ja kyky heittäytyä. Hänen kasvonpiirteensä, hänen tietoisuutensa, se että hän osaa keskustella kiinnostavista asioista. Hän on todella kuuma, energinen ja intohimoinen.

• Anonyymi

Suunnittelet siis galluppiisi vastaileva äijä jtn pedagogista oppituntia? Nam nam

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suunnittelet siis galluppiisi vastaileva äijä jtn pedagogista oppituntia? Nam nam

Miltä tämä visiotsuuni kuulostaa ulkopuolinen? Älä heittele irtaimistoa

• Anonyymi

Siitä, että hän on niin vaikea lähestyä, tutustua ja kuitenkin niin haluttava 😉

• Anonyymi

Se että, siis

• Anonyymi

Kaikki asiat. Aivan kaikki!

• Anonyymi

Se että hän tuntuu minunlaiseltani ja minun elämääni sopivalta mieheltä, mutta se varmistuu vasta sitten kun me samanikäset alamme tutustumaan toisiimme!

• Anonyymi

Silmät+ ääni+ peppu.

• Anonyymi

Selkä, hartiat, kädet, silmät ja mitä näitä nyt on. En jaksa kaikkia ruumiinosia luetella 🤭

• Anonyymi

Taitaa sopia

• Anonyymi

Se on ollut tiedossa jo kauan ja siksi en ole halunnut sinuun tutustuakaan! Tuon lisäksi kaikki se kautta rantain esitys jatkuvine toistoineen! Joka ikinen päivä sitä on ollut jossain määrin! Siksi täysi stoppi kiusaajalle, jotta ymmärtäisi ettei ketään saa maalittaa ja henkilö koki sen kaiken ahdistavana ja stressaavana joka ikinen päivä!

• Anonyymi

Vähän teennäistä tämä veistely naisena esiintyen. Uffafaa eunuckki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ollut tiedossa jo kauan ja siksi en ole halunnut sinuun tutustuakaan! Tuon lisäksi kaikki se kautta rantain esitys jatkuvine toistoineen! Joka ikinen päivä sitä on ollut jossain määrin! Siksi täysi stoppi kiusaajalle, jotta ymmärtäisi ettei ketään saa maalittaa ja henkilö koki sen kaiken ahdistavana ja stressaavana joka ikinen päivä!

Taasko tämä palstasedän sikermä herättää itsensä kiusaajiksi ylentäjissä ym rupusakissa tunteita? Huti taas pilli ja pulla

• Anonyymi

Sinulla on itselläsi sellsinen mikäli yhdistät oman arkesi käytöksesi tai vastaavan näihin palstaäijän teksteihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on itselläsi sellsinen mikäli yhdistät oman arkesi käytöksesi tai vastaavan näihin palstaäijän teksteihin

Ja kertoo se vähän nääs ehkä siitäkin kuinka pitkälle tämä vainoaja ja häirikkö on propagandansa sun muun suhteen ollut valmis menemään kun tunnistaa tapaisuuksiaan niin hyvin mustamaalaaminen maalitus ja niin edelleen. No paikatkaa sen päätä, hänellä on varmaan todella raskasta nyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän teennäistä tämä veistely naisena esiintyen. Uffafaa eunuckki

Menikö tunteisiin, kun sun "hauska" letkautus meni ihan metsään?
        Sun mielestä varmaan poissa ja kakkahuumori on ihan parasta. Koita kestää itseäsi ❤️

• Anonyymi

Naisen varallisuus, eikä säärissäkään ole moitteita.

• Anonyymi

Ohi 😅

• Anonyymi

Hän on jotain elämää suurempaa. Komea hän on tietenkin ja hän osaa koskettaa minua sellaisella tavalla mihin muut ei pysty. Ajattelen häntä kokoajan, olen rakastunut. Haluan vain hänet.🤍

• Anonyymi

Tämä ei ole minun kirjoittamaa tekstiä. En ole koskaan ajatellut noin pakkomielteisestä häiriköstä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole minun kirjoittamaa tekstiä. En ole koskaan ajatellut noin pakkomielteisestä häiriköstä!

Mitä parhainta onnea palstasetä kansan kiihoittamiseen, sitähän tämä rupinen kynäilysi on

• Anonyymi

Ihana ulkomuoto, hyvä luonne ja samettinen ääni.

• Anonyymi

Feromon>T ja valkoinen t-paita 😉

• Anonyymi

Siis feromonit.

• Anonyymi

Se, mikä tekee kaivatusta erinomaisen, on oma mielikuvitus.

• Anonyymi

Antautuvaisuus, nöyryys ja tottelevaisuus.

• Anonyymi

Pitkä lista eri asioita.
      Tärkein on se miten koko muu maailma tuntuu menevän ihan sekaisin, kun emme ole yhdessä.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Yhdessä parantaisitte maailmaa..

• Anonyymi

Ehkä koen asian niin, että hän sekä panee henkensä naisten edestä, että

• Anonyymi

Empaattisuus, vakaus, luotettavuus, huumorintaju. Hänellä on myös kasvot, joita vastaan mielellään painaisi omansa.

• Anonyymi

Kaikki samat miehelle🩷

• Anonyymi

Samat vihamiehet, se on tosi romanttistaa

• Anonyymi

Mitä tuskaduo sanoo tähän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruotsalaista trendiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos oisin kirjoittanut, että se vihollinen on esimerkiksi vihervasemmisto, legit voitte jatkaa matkaa?

• Anonyymi

Hänellä on silmää kauniille asioille. Ihan kaikessa näkyy tämä.

• Anonyymi

Kuten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten?

Nooo housuissa ja niiden alla olevissa housuissa ja en mä enempää keksi.

• Anonyymi

Huumorintaju, feromomit, herkkyys.

• Anonyymi

Ei mikään, kun en kaipaa ketään, enkä ole kaivannut reilusti yli kymmeneen vuoteen!

• Anonyymi

yes sir

• Anonyymi

Hänen kainalossa oli maailman paras paikka olla. 😥

• Anonyymi

Se kun sai mielenkiintoni heräämään.

• Anonyymi

Herkkä mut rock, komee ja soittaa hyvin

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      218
      9302
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6118
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      104
      4986
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      61
      4878
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3980
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3520
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3457
    8. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2951
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2936
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2721
    Aihe