Eräs läheinen sanoi

Anonyymi-ap

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun. Oikeassahan hän oli. En saa kuulemma myöskään olla yhteyksissä kuin vain rumien naispuolisten kanssa, etten vain rakastu. 😂koska rakastuin kuulemma ekaan vähänkään kivaan mieheen, jonka kanssa olin tekemisissä. 😂

44

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä ei pidä ihan paikkaansa. Olen ollut kyllä lukuisten kivojen miesten kanssa tekemisissä, ja en tietenkään rakastu kaikkiin.

• Anonyymi

Mitäs sä rallatat omia ja toisten sanomisia tämmösellä alustalla? Enemmän olisin huolissani siitä, kuin jostai miehen löytymisestä. Ilmeisesti vielä tuossa iässä voi taantua.

• Anonyymi
        UUSI

Aloittaja taitaa olla se a nainen eikä mikään vanha

• Anonyymi
        UUSI

Olet oikein aamuyöhön saakka valvonut ja mietiskellyt, että mitä negaa keksisit jodlata naista erittäin kehnosti esittävän äikän avaukseen. Laadukasta ajankäyttöä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikein aamuyöhön saakka valvonut ja mietiskellyt, että mitä negaa keksisit jodlata naista erittäin kehnosti esittävän äikän avaukseen. Laadukasta ajankäyttöä

Lähinnä se että älkää ulkopuolisia sotkeko tähän palsta hommaan ollenkaan. Kaikki ei tykkää huomiosta, varsinkaan täällä.

Se joka puhui muuten jostain ihastuksesta, niin ihastustaan ei yleensä yritetä tietentahtoen satuttaa lääräämällä sen asioita jollain foorumilla et se siitä höpötyksestä.

Kyllä minun mielestäni ihminen joka tykkää, näyttää sen kyllä. Onnea etsintään, rakkaus on ihana asia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja taitaa olla se a nainen eikä mikään vanha

Vuorotellen mies ja nainen,kummat värkit paikoillaan,kirjaimiahan löytyy aasta- ööhön,oikea kirjain on g niinkuin gubbe!

• Anonyymi
      UUSI

okei näppärää. itte en rakastu ikinä.:) sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Eräs läheisesi oli väärässä.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä se ensimmäinen kiinnostunut osapuoli ottaa yhteyttä / tekee aloitteen. Miten voit syyttää miestä omasta kiinnostuksen puutteesta?

• Anonyymi
        UUSI

Tätä naisen kiinnostuksen puutettako sinä näissä samaa aihetta prosessoivan palstamiehen avauksissa käyt läpi? Kyllä notta

• Anonyymi
      UUSI

Täällä taas eräs läheinen sanoi, että älä luota ihmisiin koskaan ja oikeassa oli.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri noin se on.

• Anonyymi
        UUSI

Mulla silmät avautuneet kanssa. En luota kuin itseeni enään. 🩷

• Anonyymi
        UUSI

Gubbeen ei kantsii kenenkään luottaa......sillä käy vintissä aika kylmä viima! Rahan perään se on,josko sais jotain vietyä ja myötyä!

• Anonyymi
      UUSI

Sanoisin m-nainen että diagnoosi on oikea.

• Anonyymi
        UUSI

Mikäs sinun kirjain on?

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä ottaa ainakin henkisellä tasolla

• Anonyymi
      UUSI

” En saa kuulemma myöskään olla yhteyksissä kuin vain rumien naispuolisten kanssa, etten vain rakastu.” Miten meni aloituksia tuhertava mies taas noin niinku omasta mielestä? Sopivan ryönäistä toki tänne naisvihan kaatopaikalle

• Anonyymi
        UUSI

Tuollaista kannata edes noteerata. Ihminen on tosi hukassa jos kirjoittelee tuollaista. Sääliksi käy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaista kannata edes noteerata. Ihminen on tosi hukassa jos kirjoittelee tuollaista. Sääliksi käy.

Moni naisiin vinoutuneesta suhtautuva haluaa kokea näistä palstaäijän esityksistä paljonkin asioita. Sinökin taisit vastata lukematta kun luulit että kommentti myötäilee ajatusapparaattejas

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Moni naisiin vinoutuneesta suhtautuva haluaa kokea näistä palstaäijän esityksistä paljonkin asioita. Sinökin taisit vastata lukematta kun luulit että kommentti myötäilee ajatusapparaattejas

Minä en suhtaudu naisiin vinoutuneesti. Minusta on melko törkeää kirjoittaa tuollaista mutta ok. 😅 On tämä seko paikka.

• Anonyymi
      UUSI

Et saa olla yhteyksissä kuin rumiin naisiin ettet rakastu ekaan vastaan tulevaan mieheen? Häh?

• Anonyymi
        UUSI

Mun vanhapiika sisko on samaa mieltä mun elämästä. Pitäis olla vaan yhteyksissä naisiin ettei vaan rakastu johonkin renttuun.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö tämä haiseva turauksesi taaskaan ottanut tuulta alleen sosiaalisesti kömpelö ätmi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tämä haiseva turauksesi taaskaan ottanut tuulta alleen sosiaalisesti kömpelö ätmi

Joo näin minä kans vähän luulen tästä alustuksesta, kirjoitin kuitenkin malliksi kommentin tuohon alle, että miltä tämä näyttää ulkoakäsin katsoen kun ei ole muuta elämää kuin pyöritellä naista esittävän jämän avautumisia

• Anonyymi
      UUSI

Ei miehet vaan aina uskalla.

• Anonyymi
        UUSI

Se on vähän pakko uskaltaa jos haluaa saada jotakin, koskee niin miehiä että naisiakin.

• Anonyymi
        UUSI

No eipä niitten kyllä kannata mitään uskaltaakaan esim tämän naisena esiintyvän äijän proosan perusteella. Tyhmänäkö naisia pidät kun luulet meikäläisten kirjoittavan tällaista? Taidat itse olla sitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vähän pakko uskaltaa jos haluaa saada jotakin, koskee niin miehiä että naisiakin.

Kommentti oli naiselta. Totesin vain.

• Anonyymi
      UUSI

100% true!!!
      Ajattelin myös, että mies oli epävarma tai pelkäsi ottaa ensimmäistä askelta 🙄 Ja sit näin hänet toisen naisen kanssa. Loppujen lopuksi hän jotenkin löysi hänet, tapasi hänet ja kaikkea muuta. Eli kun se halusi, hän löysi heti rohkeuden 👍

• Anonyymi
        UUSI

Näin on, jännästi katoaa jännitys ja esteet.

• Anonyymi
        UUSI

Minulle kävi näin ja sain myöhemmin ihastukselta pahoja katseita. Toinen nainen lähestyi minua ja alettiin tapailla, kun ihastus ei sitä tehnyt. Ujolle ja huonoja kokeneelle ihmiselle se oli todella iso asia, että toinen tekee kiinnostuksensa 100% selväksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle kävi näin ja sain myöhemmin ihastukselta pahoja katseita. Toinen nainen lähestyi minua ja alettiin tapailla, kun ihastus ei sitä tehnyt. Ujolle ja huonoja kokeneelle ihmiselle se oli todella iso asia, että toinen tekee kiinnostuksensa 100% selväksi.

Ehkä se olin minä 😂
        Miltä nyt tuntuu olla toisen kanssa kun sulla on ihastus?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se olin minä 😂
        Miltä nyt tuntuu olla toisen kanssa kun sulla on ihastus?

Ihastuksia tulee ja menee. Tapaillaan hänen kanssaan kunnes jompikumpi löytää jonkun. Vaikka vakavaa suhdetta ei tullutkaan, niin ainakin löytyi hyvä ystävä. Vieläkin jäädyn jos joku yrittää lähestyä, mitä tapahtuu yllättävän usein, mutta parempaan suuntaan menee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastuksia tulee ja menee. Tapaillaan hänen kanssaan kunnes jompikumpi löytää jonkun. Vaikka vakavaa suhdetta ei tullutkaan, niin ainakin löytyi hyvä ystävä. Vieläkin jäädyn jos joku yrittää lähestyä, mitä tapahtuu yllättävän usein, mutta parempaan suuntaan menee.

Ai, fwb suhde? 😳

• Anonyymi
        UUSI

Tuo toisen naisen seura ei todista mitään.

Kerron esimerkin. Olin tavannut mielestäni kivan naisen, mutta yhteydenotto häneen jälkikäteen vaikutti vaikealta. Samaan aikaan minusta oli kiinnostunut toinen nainen, jonka kanssa yhteydenpito oli helppoa ja nainenkin oli aktiivinen siinä.

Niinpä ryhdyin tapailemaan jälkimmäistä, vaikka oikeastaan se ensimmäinen olisi hyvinkin ollut kiinnostavampi. Muutinkin asiat kuin kinnostavuus voi viedä voiton tilanteessa, varsinkin, kun on kyse miehestä, josta naiset kilpailevat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo toisen naisen seura ei todista mitään.

Kerron esimerkin. Olin tavannut mielestäni kivan naisen, mutta yhteydenotto häneen jälkikäteen vaikutti vaikealta. Samaan aikaan minusta oli kiinnostunut toinen nainen, jonka kanssa yhteydenpito oli helppoa ja nainenkin oli aktiivinen siinä.

Niinpä ryhdyin tapailemaan jälkimmäistä, vaikka oikeastaan se ensimmäinen olisi hyvinkin ollut kiinnostavampi. Muutinkin asiat kuin kinnostavuus voi viedä voiton tilanteessa, varsinkin, kun on kyse miehestä, josta naiset kilpailevat.

Kiitos kaikille mielenkiintoisista näkökulmista. Emme siis olleet toisiamme varten 🙂
        Haluaisin silti miehen tekevän aloitteen.
        Meidän tapauksessamme minua ympäröivät aktiivisesti kiinnostuneet miehet, jotka välittivät avoimesti, ja kyseinen mies näki sen.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole niin yksinkertaista. Riippuu tosi paljon että missä naisen tapaa(esim vapaalla vai töissä) että viitsiikö tehdä peliliikkeitä naisen suhteen. Jälkimmäisessä niin paljon suuremmat riskit vaikka tykkäisikin kyseisestä naisesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole niin yksinkertaista. Riippuu tosi paljon että missä naisen tapaa(esim vapaalla vai töissä) että viitsiikö tehdä peliliikkeitä naisen suhteen. Jälkimmäisessä niin paljon suuremmat riskit vaikka tykkäisikin kyseisestä naisesta.

Aina on riskejä. Vaikka nainen on varattu ja hänellä on monia ihailijoita - onko se syy olla lähestymättä häntä jos olet ihastunut? En luule 🙌

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, fwb suhde? 😳

Sehän se. Vakavampaa harmillisesti ei päässyt syntymään, mutta ainakin se helpottaa molempien yksinäisyyttä. Tiedän sen tosin vaikeuttavan kenenkään muun löytämistä, kun meidät nähdään aina välistä yhdessä.

• Anonyymi
      UUSI

Minusta mies olisi aika tyhmä, jos tilanteella ei olisi mitään vaikutusta siihen ottaako hän yhteyttä vai ei.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi sä gubbe pyörittelet täällä sitä varattua miestä,jos hän ei vaikka pidäkkään susta,ku et uskalla kysyä!

• Anonyymi
      UUSI

Masentavaa 😔

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä ottaakin, jos on tarpeeksi kiinnostunut. Ketjun vastauksistakin selkeästi huomaa, että miehet selittää asiaa ujoudella tai sillä että kiinnostuneita naisia on muitakin, mutta eihän tuommoisessa menetä mitään. Elämässä on tärkeämpiäkin juttuja kuin intohimoinen rakkaus ja oikeasti pääsee helpommallakin ilman sitä ja tästähän näissä vastauksissakin ketjussa on kyse.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2403
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      848
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      807
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      776
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      755
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      694
    Aihe