Mielelläni tutustuisin lähemmin.
T, on viehättävä
6
270
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nn.
- AnonyymiUUSI
Eiku m->n
- AnonyymiUUSI
Ikäiseni vanhempi mies on ihanin. Hän ei ole kytännyt liikkumisiani, eikä tehnyt mitään, mikä olisi ollut minulle vahingollista. Sellainen ihminen tuntuu turvalliselta ja luotettavalta!
- AnonyymiUUSI
Muista että ihmiset perustavat tunteensa kokemuksiin ja tietty ihminen toimi aivan liian kauan vain vahingoittaen. Tämä asunto muistuttaa aina hänestä ja hänen eitoivotusta käyttätymisestään! Samoin kuin muut tämän talon asukkaat, jotka ovat ilman lupaa osallistuneet projektiin. Kaikki projektiin osallistuneet ovat pahoja ihmisiä, jotka eivät ymmärrä kuinka paljon pahaa he ovat esittämisellään saaneet aikaan. Tämän muistuttavat siitä henkilöstä, josta en pidä millään tavalla. Kun ei edes omassa kodissa ole saanut elää rauhassa moneen vuoteen, se jos mikä aiheuttaa pysyvän stressireaktion! Sillä tavallako kiusaamalla joku luulee, että hänestä voisi pitää. Kaikki häirintä koetaan aina kiusaamiseksi ja kotirauhan rikkomiseksi. Miten kukaan voi edes ajatella saavuttavansa sillä hyvää aikaan.
- AnonyymiUUSI
V t* tun Tuula kun ei lämpene mulle enää🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆
- AnonyymiUUSI
T. ÄSSÄ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974