Jotkut naiset kuulemma osaa "lypsää" munaa pillulihaksilla. Haluaisin oppia. Miten sen oppii vai oletteko te jotka osaatte vaan aina osanneet?
Miten oppia "lypsämään" munaa pillulla
8
549
Vastaukset
- Anonyymi
Aloita harjoittelu vaikka pienellä sauvalla, liukastetta reilusti ja pyri supistamalla sisään, ulos harjoittelulla, kohta pystyt liikuttamaan sauvaa edestakaisin koskematta siihen, aluksi kannattaa auttaa hieman käsillä, jotta saat sen alkuun, itsellä pillulihakset toimii halutulla tavalla . Satu 32v.
- Anonyymi
Todella hyvä kommentti. Toimii varmasti kiitos ❤️
- Anonyymi
Mun kuusistoista vuotias tyttöystävä osasi sen vaikka oli neitsyt kun aloitettiin seksielämä.
- Anonyymi
Moni osaa tuon jollain tavalla, mutta kun tapasin erään vanhemman naisen, niin se oli rakkautta ensilypsyllä. Nainen pystyi puristamaan pillullaan todella voimakkaasti. Ratsastaessa jos hän puristi pilluaan liikaa, niin tuntui että repii kullin irti.
- Anonyymi
Oma sormi pilluun ja sitten opettelet löytämään ne alapään lihakset jolla puristelet sormeasi. Sitten voi treenata dildolla geishapalolla ym. erikokoisella puristelua ja liikuttamista. Toistoja päivittäin, harjoitus tekee mestarin.
kiihotuin. Olisipa ihanaa tavata nainen, joka osaa tuon taidon.
- Anonyymi
Kysy vaimolta. Osaa se kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645