Mikä on paras asento peppuseksiin?
Mitä etuja ja haittoja eri asennoista on?
Paras asento peppuseksiin?
8
374
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitteluun on paras ihan lusikka, jossa nainen on kyljellään ja tarjoaa persettä rennossa asennossa. Siinä on hyvä ja rento ollaa ja mies voi hieroa ja hyväillä paikat liukkaaksi ja tulla rauhassa sisälle varovasti työntyen.
Sitten kun on oppinut, tottunut ja kyrpä huilaa perseessä liukkaasti niin mikä vaan asento.
Takaapäin on kiva painaa kunnolla pohjaan saakka. , nainen selällään oöyfällään jalat olkapäillä on kiva, mukava katsoa ja välillä voi nuolla pillua. Nainen mahallaan miehen alla vikisemässä kun mies on päällä ja nusdii persettä ja puree niskaa.... Onhan noita - Anonyymi
Ekoihin kertoihin - kumpaan tahansa - on hyvä asento, että penetroiduttava on päällä ja penetroituva varsin passiivinen osapuoli. Helpompi tehdä niin ettei itseä satu.
- Anonyymi
Exän kanssa oltiin ekalla kerralla aluksi vatsallaan, siitä käännyttiin lusikka-asentoon ja kun alkoi sujua, niin lopuksi vielä kontallaan takaapäin. Nykyistä vaimoani jännitti eka kerta niin paljon, että oltiin ainoastaan vatsallaan ja pari seuraavaakin kertaa vatsallaan tai lusikassa.
Doggy on paras asento. Jos vertaa esim. vatsallaan tai lusikassa olemiseen, niin doggy-asennossa pääsee työntymään syvemmälle, tuntee paremmin puristuksen ja muutenkin enemmän meininkiä, kun voi pitää pakaroista kiinni. - Anonyymi
Kyllä se paska-aukon takominen on ällöä touhua, "exit only" luki jo Tony Halmeenkin alaselässä ja se on ainut oikea oppi tässä asiassa. Paska haisee ja bakteerit juhlii ihan jokaikisessä asennossa jos sitä kullia uittaa väärässä reijässä!
- Anonyymi
Mutta kuitenkin luet tätä osiota!
Myönnä, kuitenkin salaa mietit.
- Anonyymi
ite mies parasta ratsastus saa ite määrätä tahdin ja milloin ottaa pohjaan suuren kans varsinkin
- Anonyymi
takaapäin joskus liian nopeeta
- Anonyymi
Itse nautin eniten maatessani selälläni. Siinä voi samalla runkata itseään kun toinen panee.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861560
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38848- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769