Ujoteni on silloin

Anonyymi-ap

Kun rakastun. En mä ujo ole jos ei ole tunteita. Mut silloin kun on niin olen ihan pöhkö.

15

353

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ihana höppänä olet. 🤭 Ilysm.

• Anonyymi
        UUSI

Pidemmän päälle se kuluttaa. Siksi kerroin tunteeni hänelle jotta tietty jännite purkautuu. Toki nyt se vasta alkaa kun hän tietää IRL. On hänen päätettävissä jatkuuko katseet ja kiinnostuksen osoitukset vai loppuvatko ne kaikki jolloin tunteet hiljalleen lamaantuvat siis ehkä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pidemmän päälle se kuluttaa. Siksi kerroin tunteeni hänelle jotta tietty jännite purkautuu. Toki nyt se vasta alkaa kun hän tietää IRL. On hänen päätettävissä jatkuuko katseet ja kiinnostuksen osoitukset vai loppuvatko ne kaikki jolloin tunteet hiljalleen lamaantuvat siis ehkä

Mun rakkaus ei katoa mihinkään. Voisitpas luottaa minun. Rakkautta on valtameren verran... Ja sekään ei riitä. ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Mäkin oon vähän ujo, vaik sulle tunteeni uskalsinki silloin kertoa ja sä vastasit omalla tavallasi. Ollaan sit ujoja molemmat ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Ujoudessa ei ole mitään pahaa. Ujot miehet on todella suloisia.

• Anonyymi
        UUSI

Täysin samaa mieltä.

• Anonyymi
      UUSI

Liika ujous on todellinen ongelma monelle miehelle. Kun tarpeeksi monta kertaa menee vain ohi mennessään katsellen ja mitään sanomatta, niin lopulta tulee viimeinen kerta ja sen jälkeen miehestä tulee minulle näkymätön ja merkityksetön!

• Anonyymi
        UUSI

Tunteet kuolevat totaalisesti ja lopullisesti!

• Anonyymi
      UUSI

Kumpi olet: Tippaleipä-, vai putkiaivo?

• Anonyymi
        UUSI

Ujo piimälimppu.

• Anonyymi
      UUSI

Ei se haittaa. Luultavasti sun hän ymmärtää sen ja pitää sitä söpönä. Minä tykkään mun hänestä vain enemmän, kun häntä ujostuttaa, eikä hän pysty pitämään itseään coolina. Luultavasti en edes olisi siihen cooliin tyyppiin ihastunut näin. Se, että hänessä on ujotutta ja herkkyyttä, tekee hänestä kiinnostavamman.

• Anonyymi
      UUSI

On kiva olla ujo. Voin hyvin mennä verhon taakse ja huudella sieltä. Kaikki menee silloin hyvin ja saan olla piilossa asiat etenee paremmin.

• Anonyymi
        UUSI

Joo, toi taktiikka toimii. Nimim. Kokemusta löytyy 😆

• Anonyymi
      UUSI

Älä ainakaan minulle kirjoita, minä näin jo tarpeeksi. Ja en luota sinuun, en yhtään. Enkä tunne sinua kohtaan mitään. Eivätkä niistä kukaan halua minua. Heillä kaikilla omat juttunsa, minä en juurikaan niihin liity mihinkään, ainakaan suurelta määrin. Enään. Tehtäväni on suurelta osalta tehty, toki voi töitä tehdä ja olla antamassa ja luomassa jotain parempaa, uutta huomista, ja rakentaa vanhan päälle uutta.

• Anonyymi
      UUSI

Minusta eräs minua paljon nuorempi mies on niin söpö kun hän ei uskalla katsoa minua vaan ujostelee seurassani vaikka ei muuten ujo olekaan. Se kehon levottomuus ja kun hän on vähän lukossa saa mut vaan enemmän syttymään hänestä. Yhteiset intiimit hetkemme ovat todella intohimoisia ja tunteikkaita. Hänen kanssa on hyvä olla. Tunteet ovat molemminpuolisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe