Kun on koukussa neurolepteihin, ja yrittää lopettaa niiden käytön, sitä menee ihan sekaisin, kun ei osaa itse lopettaa niitä. Sitten lääkäri tulkitsee sairauden paluuksi. Siitä ei välttämättä ole kyse. Osoittaa sen, että lääkäri ei osaa.
Kertoo lääkärin taidoista
11
195
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö lääkäri osaa, vai eikö lääkäri halua, että lääkitys lopetettaisiin ?
Omalla kohdallani en aikoinaan saanut lääkäriä lopettamaan neuroleptilääkitystäni, niin lopetin itse pikkuhiljaa vähentämällä.
Eihän lääkäri siitä tykännyt, vaan olisi halunnut, että olisin jatkanut lääkitystä.
En jatkanut, ja mennyt jo monta vuotta ilman neuroleptejä.- Anonyymi
Tuttua tuo kaikki.
- Anonyymi
Kuinka lopetit? Vähentämällä tablettien määrää vai puolittamalla tabletteja?
- Anonyymi
Ei se sen lääkärin tarvitse opetella elämään sekoilematta ilman lääkkeitä.
- Anonyymi
Siihen elämän opettelemiseen ei mene koko elinikää, niin kuin lääkärit luulevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen elämän opettelemiseen ei mene koko elinikää, niin kuin lääkärit luulevat.
Ja parhaiten oppii elämään ilman kemikaaleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärin luulemisiin varmaan riittää se että ne on epäonnistuneet jotka tulee hänen ovesta sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärin luulemisiin varmaan riittää se että ne on epäonnistuneet jotka tulee hänen ovesta sisään.
Se ei merkitse loppuelämän epäonnistunista.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei merkitse loppuelämän epäonnistunista.,
Ja kemikaalit tekevät entistä vaikeammaksi onnistua.
- Anonyymi
Lääkkeiden vähentäminen ja lopettaminen tapahtuu lääkärin ohjeiden mukaan ja hoitajan seurannassa. Jos lääkkeiden sivuvaikutukset häviää niin kyllä hoitaja näkee seurannassa potilaan muutoksen parempaan. Esim jos on unilääkkeet käytössä ja ne aiheuttaa lääkepöhnää ,ajatus ei kulje. Ja vähentämisen jälkeen pystyt käsittelee asioita niin kyllä hoitaja sen huomaa ja tajuaa että lääkkeiden vähentämisellä on ollut suuri vaikutus. Tämä on vaan minun kokemus.
- Anonyymi
Luinko nyt oikein? Että se on henkilön X syy, koska en itse osaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323918
- 453290
- 362862
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980