Jatkuvasti minulle? Olit iloisempi syksyllä kun tapailit sitä vaikka se loukkasikin
Miksi ilkeilet
34
308
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksi haluat pahoittaa toisen mielen
- AnonyymiUUSI
Kyllä tämä tapailu on sieltä syksystä saakka jatkunut ja jatkuu edelleen joten ehkä olet saanut väärää tietoa tai käsittänyt väärin.
- AnonyymiUUSI
Jaa. No mitä sitten kaipaat minua edelleen. Sen haluan tietää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. No mitä sitten kaipaat minua edelleen. Sen haluan tietää.
Kaikki eivät todellisuudessa halua sitoutua vain yhteen.
- AnonyymiUUSI
Koska olet itsekeskeinen näet muiden mielipiteet ilkeinä.
- AnonyymiUUSI
En ole itsekeskeinen.
- AnonyymiUUSI
Mitä tarkoitat tällä
- AnonyymiUUSI
Käytkö Sinä pyylevä usein nillittämässä tämän palstaäijän avauksiin ilkeitä ja yrität rokottaa vielä siitäkin kiistäen tätä tapaasi? Kysyy nainen naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käytkö Sinä pyylevä usein nillittämässä tämän palstaäijän avauksiin ilkeitä ja yrität rokottaa vielä siitäkin kiistäen tätä tapaasi? Kysyy nainen naiselta
Tai siis aloittajagubbe.
- AnonyymiUUSI
En tapaillut syksylläkään. Vaikka niin luulit. Sinä olet ilkeäksi muuttunut. Siksi välttelen.
- AnonyymiUUSI
Tästä sivusta sanoisin, että miten voi olla noin vaikeaa se rehellisyys?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täysin rehellinen olin tässä. Ei olisi tapailut edes onnistuneet mitenkään. Edes hänen, kaivatun kanssa. Vaikka aloitus tuskin mulle onkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täysin rehellinen olin tässä. Ei olisi tapailut edes onnistuneet mitenkään. Edes hänen, kaivatun kanssa. Vaikka aloitus tuskin mulle onkaan.
Olen itse tapaillut erästä miestä loppusyksystä saakka joka on silti pitänyt yhteyttä edelliseen. Olen se joka oli jo sitä edellinen ja jälleen kuviossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse tapaillut erästä miestä loppusyksystä saakka joka on silti pitänyt yhteyttä edelliseen. Olen se joka oli jo sitä edellinen ja jälleen kuviossa.
12.11 vastannut oli nainen. Eli minä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten rehellisyys liittyy tähän aloittajaäijän keskusteluun itsensä kanssa? Jos olet itsellesi rehellinen kerrankin ja myönnät ettet auo päätäsi oikealle henkilölle täällä, mistä ikinä on kyse
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
12.11 vastannut oli nainen. Eli minä.
Okei, sitten ohi
- AnonyymiUUSI
En ollut syksyllä täällä.
- AnonyymiUUSI
Sika
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sika
Lutka
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lutka
Onko sulla raskaspenska taas vaikea keksiä mistä vihailla ja spinnailla täällä? T kysyy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla raskaspenska taas vaikea keksiä mistä vihailla ja spinnailla täällä? T kysyy
Toisekseen ei ehkä kannattais tuoda koko ajan esiin tätä erityisen herkkää suhtautumista entiseen ammattiinsa, se herkkyys voi nimittäin olla osatekijä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sika
Ymmärrän. On se ikävää jos kuvittelee tänne henkilön joka ei täällä ole.
- AnonyymiUUSI
Jos tämä oli minulle niin en ole tapaillut muita, enkä ilkeillyt.
- AnonyymiUUSI
OHI!
- AnonyymiUUSI
Sinähän se tykkäät saarnata tälle palstaäijälle ja kokea hänet naiseksi, jolla on yhtä irrationaalinen tapa ajatella ku sulla.
- AnonyymiUUSI
ohi.
- AnonyymiUUSI
Rakkaudesta vihaan on vain yksi askel.
Lämpimät tunteeni sinua kohtaan ovat nyt muuttuneet vihaksi ja inhoksi. En todellakaan halua nähdä sinua. En edes pidä sinusta.
Tämä on seurausta käytöstäsi ja siitä mitä näin.- AnonyymiUUSI
Jaa kenelleköhän tämä oli?
- AnonyymiUUSI
Kiitos
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap:lle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä omia tämän palstaäijän aloituksen jatko-osan jos siltä tuntuu. Vai onko taktiikkasi hööpöttää muita, että xxxx kirjoitti sinulle kirjelmän täällä? Mitä sitä uutta metodia keksimään mikäli muita on näin naurettavan helppo ohjailla. Lisää tätä ikuista vttujen kevättä sitten rintaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap:lle
Kuka on Ap. Ei kannata pahoittaa kaikkien ihmisten mieltä täällä tämmöisellä jos tunnisteita ei laita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Ap. Ei kannata pahoittaa kaikkien ihmisten mieltä täällä tämmöisellä jos tunnisteita ei laita.
Gubbe se o!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan se aalla alkava heteronainen joka tukkii koko palstan minä minä kumman valitset jutuillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704