no nyt alkaa ilta sanomien jutut kiinnostaa

Anonyymi-ap

Villi teoria Jeesuksesta
Brittitutkija väittää löytäneensä Jeesuksen sarkofagin – eikä paikka ole Jerusalemissa
Minut, Joosef Arimatialaisen, joka pyysin Herran Jeesuksen ruumista Pilatukselta, juutalaiset vangitsivat tämän tähden. Tämä on se kansa, joka ärsytti heidän lain antajaansa Moosesta, eikä tunnistanut heidän Jumalansa Poikaa ristiinnaulittuna.
Seitsemän päivää ennen Kristuksen kärsimystä, kaksi tuomittua ryöväriä lähetettiin Jerikosta Pilatuksen luokse, joiden rikokset ovat seuraavat. Ensimmäisellä, nimeltään, Gestas, oli tapana riisua ja murhata tiellä kulkijoita, nostaa naiset jaloista riippumaan ja leikata heidän rintansa irti, hän joi lasten verta; hän ei tuntenut Jumalaa eikä totellut mitään lakia, vaan oli väkivaltainen alusta alkaen. Toinen, Demas, oli galilealainen majatalon pitäjä. Hän halveksi rikkaita mutta teki hyvää köyhille, jopa hautasi heitä, kuten Toobit. Hän oli tehnyt varkauksia juutalaisille, sillä hän varasti lain taulut Jerusalemista,
Torstaiaamuna Juudas meni pyhäkköön ja puhui kaikelle kansalle: ”Mitä annatte minulle, jos tuon teille lain tuhoajan ja profeettojen ryöstäjän?” He sanoivat: ”Kolmekymmentä kultarahaa.” Mutta he eivät tienneet, että hän puhui Jeesuksesta, sillä monet ajattelivat hänen olevan Jumalan Poika. Ja Juudas otti vastaan nuo kolmekymmentä rahaa. Neljännen ja viidennen hetken aikaan hän meni ulos ja löysi Jeesuksen kävelemästä kadulla. Iltaa tullessa hän hankki sotilasvartioston. Kun he menivät, Juudas sanoi: ”Kenelle minä annan suudelman, hänet ottakaa; hän on se, joka varasti lain ja profeetat.” Hän tuli Jeesuksen luokse ja suuteli häntä sanoen: ”Tervehdys, rabbi!” He veivät Jeesuksen Kaifaan luokse ja kuulustelivat häntä. ”Miksi teit tämän?” Mutta Hän ei vastannut mitään. Nikodeemus ja minä poistuimme tuosta ruttotautisten istunnosta, emme halunneet menehtyä synnintekijöiden neuvonpidossa.
Mutta Demas, oikealla puolella, nähden Jeesuksen taivaallisen armon, alkoi huutaa näin: ”Minä tunnen sinut, Jeesus Kristus, että sinä olet Jumalan Poika. Minä näen, kuinka sinua, Kristus, palvovat kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta enkeliä; anna ne minun syntini anteeksi, joita olen tehnyt; älä salli tähtien astua tuomiolle kanssani, tai kuun, kun sinä tuomitset kaiken maailman; sillä yöllä minä toteutin pahat suunnitelmani. älä nosta aurinkoa, joka nyt on sinun tähtesi pimentynyt, kertomaan sydämeni pahuutta, sillä en voi sinulle antaa mitään lahjaa syntieni korvaukseksi. Jo saapuu kuolema minulle, syntieni tähden, mutta anteeksiantamus kuuluu sinulle; pelasta minut, kaikkeuden Herra, kauhistuttavalta tuomioltasi, älä anna vihollisella valtaa nielaista minua, ja olla sieluni perijä, kuten hänellä, joka riippuu vasemmalla, sillä minä näen, kuinka paholainen ottaa hänen sielunsa riemuiten, ja hänen lihansa katoaa pois. äläkä käske minua poistumaan siihen juutalaisten osaan, sillä minä näen Mooseksen ja patriarkkojen itkevän, ja paholaisen iloitsevan heistä. Sen tähden, ennen kuin henkeni täältä lähtee pois, käske oi Herra, että syntini vedettäisiin juurineen pois, ja muista minua syntistä valtakunnassasi, kun istut sillä Korkeimman suurella valtaistuimella ja tulet tuomitsemaan Israelin kahtatoista heimoa; sillä sinä olet valmistanut suuren rangaistuksen maailmallesi sinun tähtesi.
Ja kun tuo varas oli niin sanonut, Jeesus sanoi hänelle: ”Totisesti, totisesti, minä sanon sinulle, Demas, että tänä päivänä sinä olet oleva minun kanssani paratiisissa; mutta valtakunnan lapset, Aabrahamin, Iisakin, Jaakobin ja Mooseksen lapset heitetään kauimmaiseen pimeyteen, siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. Mutta sinä ainoastaan saat olla paratiisissa toiseen tulemukseeni saakka, kun minä tulen tuomitsemaan ne, jotka eivät ole tunnustaneet minun nimeäni.”
Ja minä, Joosef, pyysin sitä ruumista ja laitoin sen uuteen hautaani. Demasin ruumista ei löytynyt, Gestasin ruumis oli ulkomuodoltaan kuin lohikäärmeen. Juutalaiset vangitsivat minut sapatin iltana. Kun oli viikon ensimmäisen päivän ilta, yön viidennellä hetkellä, Jeesus tuli minun luokseni, ryöväri oikealla puolellaan. Oli suuri valo, huone kohosi ylös neljästä nurkastaan, ja minä sen mukana, ja minä havaitsin Jeesuksen ensin, sitten sen varkaan, antaen kirjeen Hänelle, ja kun me matkustimme Galileaan, valo oli suuri, ja tuosta ryöväristä lähti suloinen tuoksu
Missä lie joosef asunu

1

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos Jeesus hävisi kanssa koko naisena kun hauta oli tyhjä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      277
      2521
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      97
      1951
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1423
    4. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      17
      1142
    5. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      71
      1140
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      39
      1021
    7. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      981
    8. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      978
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      952
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      40
      924
    Aihe