onko olemassakaan sellaista kun älykäs narsisti? Mielestäni ei ole.
Vaikuttaisi enemmän siltä kuin narsisteja syntyisi vain vähemmän älykkäille ihmisille.
Ei tarvitse lukea kuin pikkuisen älykkyydestä niin tajuaa kuinka vajavaisia kaikki narsistit ovat.
Korkeaan älykkyyteen kun on jo pitkään yhdistetty nöyryys.
Olen miettinyt tässä,
31
259
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voi, kun toi pitäisikin paikkaansa.
- AnonyymiUUSI
Äly alle keskitason taitaa olla monesti😏
- AnonyymiUUSI
Narsismi syntyy kasvatuksen ja etenkin äiti-suhteen kautta. Kyllä varmaan ovat keskimäärin tyhmiä. Kuka järkevä nyt olisi sellainen. Älykkyyshän ei johda suoraan menestykseen eikä tyhmyys estä menestymästä. Tätä näkee koko ajan.
- AnonyymiUUSI
Tätäkin olen miettinyt. Jos esim. narsistiselle äidille syntyy älykäs lapsi, niin eikö ole suuri todennäköisyys sille että se lapsi tiedostaa tämän jo nuorella iällä ja kasvaa nöyräksi?
Mutta mikä se sellainen lapsi on joka ei tiedosta tuota jo nuorella iällä? Saati vielä aikuisenakaan... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tätäkin olen miettinyt. Jos esim. narsistiselle äidille syntyy älykäs lapsi, niin eikö ole suuri todennäköisyys sille että se lapsi tiedostaa tämän jo nuorella iällä ja kasvaa nöyräksi?
Mutta mikä se sellainen lapsi on joka ei tiedosta tuota jo nuorella iällä? Saati vielä aikuisenakaan...Minäkin tunnen ihmisen joka on narsistin lapsi ja nöyrä. Yleensä tekevät selkeän pesäeron vanhempiinsa. Narsistinen vanhempi ei koskaan näe lastaan aikuisena, vaan olet aina lapsi ja velkaa elämäsi hänelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tunnen ihmisen joka on narsistin lapsi ja nöyrä. Yleensä tekevät selkeän pesäeron vanhempiinsa. Narsistinen vanhempi ei koskaan näe lastaan aikuisena, vaan olet aina lapsi ja velkaa elämäsi hänelle.
Niin tekevät. Sääliksi käy niitä jotka eivät tajua ja jäävät narsistien vanhempien pihteihin
- AnonyymiUUSI
Onhan se sellaista sosiaalista tyhmyyttä kun ei ymmärrä että pitkällä tähtäimellä siitä omasta toiminnasta on vain haittaa itselleen ja muille. Hetkellinen saavutettu hyöty haihtuu aina savuna ilmaan jos vain oma etu mielessä.
- AnonyymiUUSI
Niinpä, satun olemaan samaa mieltä.
Älykkyys vaatii kriittisen katsomisen, myös itseään kohtaan. Vain siten voi olla älyä lähellä. Muut ovat tosi kaukana. - AnonyymiUUSI
Kuka rakastaisi jatkuvasti.
- AnonyymiUUSI
Sepä se. Noilta ihmisiltä ei koskaan saa sitä takaisin päin. Kuluttavaa ja masentaavaa. Siinä itse tyhjenee saamatta mitään
- AnonyymiUUSI
Nämä tyypit haluaa sinusta vain kaiken mukavan. Jos et sinä ole sellainen kun hän on sinut mielikuvana itselleen luonut. Sinä saat luvan lähteä. Olet roska heille. Mitätön. Liian laiha. Väärän värinen hius. Väärän värinen silmä vääränvärinen auto
Laiska vetelä avuton sika läski luuranko lauta tissitön riippa tissi. Sinulla on arpi. Sinulla on tikkujalat. Et käytä tarpeeksi meikkiä
Ja jos he haluavat toisen naisen. He kyllä tietävät miten sinut saa suuttumaan että uusi saadaan tilalle. Koska sinä olet nyt se roska.
Hetken päästä se haluaa sinut takaisin. Testaa oman miehisyyden voiman. Ja taas jättää sinut. Käyttää kunnes olet sielultasi mitätön. Tyhjä elävä kuollut kuori- AnonyymiUUSI
Narsisteja on myös naisissa. Ihan vaan pienenä huomautuksena.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Narsisteja on myös naisissa. Ihan vaan pienenä huomautuksena.
Mutta enemmän niitä on miehissä! Olen huomannut tämän elämäni aikana.
- AnonyymiUUSI
Yhden teorian mukaan narsistinen persoonallisuushäiriö olisi aivojen limbisen järjestelmän häiriö, mutta geeneissä periytyvää luonnehäiriötä ei ole kuitenkaan ole pystytty todistamaan. Henkinen perimä on sitä vastoin mahdollinen, mikäli kodissa vallitsee narsistiset arvot. Tämä ei kuitenkaan aina ole niin yksiselitteistä. Narsistien lapsista voi tulla yhtä hyvin alistuvia narsistien uhreja uusissa vuorovaikutussuhteissaan.
Ei nämä ihan yksinkertaisia juttuja ole.- AnonyymiUUSI
Ei ole. Mutta sitä ei voi parantaa. Olen pahoillani. Päätä voi hakata seinään. Kukaan ei kiellä uskomasta
- AnonyymiUUSI
Olisit voinut vastata myös lyhyemmin.
Itse en näe alistuvassa narsismissa nöyryyttä.
- AnonyymiUUSI
Ovat älykkäitä.
Haluavat tuhota kaiken mitä heillä itsellään ei ole. Vanhemmat. Hyvä perhe tai sukudynamiikka. Sinun ystävä suhteet. Sinun perheesi. Sinun lapsen. Kaiken mikä ei heillä toimi. Tai on hajonnut.
Narsisti ei koskaan ymmärrä sitä että toinen voisi ikinä pärjätä tai osata mitään
Toiselle voi huutaa raivota ja komentaa.
Sitten kun toinen sanoo että sattuu. Narsistin ilme ei värähdäkkään. Koska ei tunne sitä kipua. Vaan hän raivostuu. Sinä sait kaiken sodan aikaan. Sinä olet syypää hänen huonoon oloon. Suorita nyt se asia niin hyvin kuin osaat
Tai olet vaan roska- AnonyymiUUSI
En pysty millään näkemään älykkään ihmisen sotkeutuvan tuollaiseen.
Mutta kai narsistin älykkyyttä voi noinkin mitata ja sanoa sitä älykkääksi.
Itse en vain näe mitään älykkyyttä tuossa vaan toinen toistaan pahempaa typeryyttä. - AnonyymiUUSI
Miten tuleekin mieleen eräs palsta-asukkimies. Täsmää niin hyvin kaikki. Tee niin kuin haluan nainen niin kaikki ok. Jos et niin trollaan täällä sinulle kaikki vihamiehiksi ja saat kärsiä loppuelämäsi. Hänellä aikuisia lapsiakin mutta eivät koskaan käy hänen luonaan. Ei kait ole mikään ihme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En pysty millään näkemään älykkään ihmisen sotkeutuvan tuollaiseen.
Mutta kai narsistin älykkyyttä voi noinkin mitata ja sanoa sitä älykkääksi.
Itse en vain näe mitään älykkyyttä tuossa vaan toinen toistaan pahempaa typeryyttä.Älykkäällä on erittäin hyvä käsitys oikeasta ja väärästä. Kutsutaan myös loogiseksi älykkyydeksi eli tajuaa kauaskantoisesti miten asiat etenevät ja mikä on lopputulos kaikista tapahtumista.
No narsistit ja psykopaatit kuvittelevat hallitsevansa asioita ja ihmisiä ja saavat nautintoa kun pyörittävät omaa piiriään tekemään yhtä sun toista mutta loppupeleissä kaikki seuraukset karahtaakin omaan nilkkaan.
Narsistit ja psykopaatit eivät siis pysty tajuamaan mikä tulee olemaan lopputulos minkä älykäs jo alkumetreillä tajuaa. Ja koska älykkäällä on se ymmärrys hän ei edes halua tehdä mitään pahaa tai väärää.
Mutta narsisti-psykopaatti taas kuvittelee saavansa kaiken menemään oman tahtonsa mukaan ja luulee näyttävänsä muiden silmissä älykkäältä vaikka todellisuudessa on vain mielenvikainen sairas ihminen.
- AnonyymiUUSI
🤭
- AnonyymiUUSI
Älkää antako näiden ihmisten pienentää itseänne heidän ollakseen itsevarmoja. Suuria ja jumalia. He hakevat sen voiman teistä.
He eivät halua teiltä totuutta mistään tai sanoja. He haluavat teistä vain lohdutusta ihailua ja kehuja itselleen
Olet etäinen ja mitä kaikkea jos et ihaile hänen Suurta Egoaan ja miehisyyttä kehu kokoajan.
Hänen kuuluu saada palvelua.
Pyydä palvelus hartiahieronta ja se on siinä
End of story- AnonyymiUUSI
Tätä ihailluksi tulemista tekee tosi moni ns. Tervekin ihminen.. miten erittelet tästä yhtään mitään. Kuulostat siltä, että puhut aiheesta josta et todella tiedä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tätä ihailluksi tulemista tekee tosi moni ns. Tervekin ihminen.. miten erittelet tästä yhtään mitään. Kuulostat siltä, että puhut aiheesta josta et todella tiedä.
Jos on kova ihailun tarve niin se ei ole tervettä. Jokaisen tulisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ilman että tarvitsee erikseen jatkuvasti muiden ihailua. Eli tarkistappas oma mielikuvasi asiasta.
- AnonyymiUUSI
Älykkäällä narskulla on ns " hovi ", tyhmällä narskulla ei ole hovia.
- AnonyymiUUSI
Lopeta .
Sun kohdalla on pakko olla muuta kuin nöyrä
Sä tahdot ja kerjäät sitä 24/7
Jos olisin herkkä kiva normi sä sanoisit et painu vittuu
Siitä mulle
Heti välittömästi😭 - AnonyymiUUSI
Nehän on aina itsestään liikoja luulevia oikeasti tosi yksinkertaisia ihmisiä. -t
- AnonyymiUUSI
Ihan hyvin tiivistetty, sitä ei vain pidä herkästi alkaa viljelemään narsisti sanaa aina kun joku vaikuttaa päällisin puolin tuollaiselta.
- AnonyymiUUSI
Ja voi, kun minä AP olen miettinyt kovin aina näitä tällaisten ei mihinkään tieteen lajiin kunnolla perustuvien hyvin hyvin typeräksi muita haukkuvien kirjoittajien olevan itse niitä narsisteja jotka yrittävät pysyä lampaan turkissaan....! Ja tämä on 100% totta. Moni joka sanoo toisten olevan narsisteja on sitä ihan itse.
- AnonyymiUUSI
On narsistilla oltava silti n.s. mielen teoria että pystyvät alkeellisella tasolla vetelemään oikeista naruista. Eikä tuokaan tee silti yksisstän narsistiksi, en sitä sano. Mutta mikään retardi ei kykene hyödyntämään muita yhtälailla. Ehkä saatuaan jotenkin nalkkiin tai parisuhteeseen tai ollessaan joku huumeiden myyjä etc..
- AnonyymiUUSI
Kyllä narsistin erottaa hänellä on jatkuvasti joku suunnitelma menossa johon tarvitaan muiden hyväksikäyttämistä asioiden etenemiseksi ja lopputuloksen saavuttaminen. Eli narsistilla on aina ja täytyykin olla oma hovinarrijoukkionsa jonka saa tekemään asioita narsistin suunnitelman mukaan.
Voitte vain kuvitella missä määrin tällaisella anonyymipalstalla näitä narsistipelaajia riittää. Ja porukkaa saa varmasti aina mukaan jotain tiettyä ihmistä trollaamaan. Eli tämä koko palsta on kuin suunniteltu narsistin pelikentäksi. Ja varmasti meistä jokainen tunnustaa täältä tiettyjä pelaajia jotka eivät älyllään loista mutta trollihaukkumista pumpataan ison joukon voimin joka päivä.
Ja tässä se älykkyys tulee esiin nimittäin oikeasti älykkäät huomaavat heti kun trollinarsisti on asialla vaikka yrittäisi itsensä muuksi naamioida.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974