Täällä meitä äidin poikia taitaa olla enempikin. Olen aina viehättynyt itseäni vanhemmista naisista. Milloin ketäkin tuli mietittyä runkkaillessa.
Äidistä olin tosi innostunut ja kiihotuin melkein kaikesta hänessä , mutta minulla se hyytyyi pikkuhousujen ja muiden alusvaatteiden nuuhkimiseen. Niitä tuoksutellessa sain sellaisia orkksäväreitä ettei meinannut kasassa pysyä. Jälkeenpäin mietittynä oli kyllä tilanteita missä olisi asia voinut edetä. Luulenpa hänenkin sitä halunneen. Nyt aikuisena vasta tajusin , mutta myöhään on myöhään. Muutaman kerran oltiin kahdestaan saunassa, selänpesulle pääsi ja siihen se jäi. Yhden kerran mökillä nukuin päiväunia porukoiden sängyssä ja äitikin siinä unen aikana oikaisi itseään. Muka unessa käännyin ja laskin käden hameen päälle sen verran että koskemaan pääsi.
Nyt aikuisena ukkomiehenä kun joutuu vetelemään toisinaan hanskaan, niin kiihottuminen melkein poikkeuksetta lähtee ajatuksesta harrastaa seksiä äidin kanssa.
Yksi fantasia liittyy keittiöön missä äiti toisinaan pyysi antamaan ylähyllyltä jonkin kulhon. Sitä kun korostan ylähyllyltä painan lantiolla kevyesti äidin pakaroita. Siinä ihan pienen sekunnin osan tunnustelen mitä tapahtuu väistääkö alta vai liikkuuko aavistuksen vastaan. Tajuan ettei väistä vaan painaa ihan hiukan takaisin. Tunnen kovenevani äidin pakaroita vasten. Näen hänen painavat rinnat leningin alta . Hän on minua pari päätä lyhyempi, mutta isoilla rinnoilla hänet oli varustettu.
Tunnen kuinka hänen kätensä kääntyy selän taakse koskettamaan kivikovina seisovaa kullia. Hyvän pyöräyttää käden shortsien kauluksesta sisälle ja pienillä herkillä sormilla tunnustelee varustustani ja sen jokaista verisunta. Voi kun tunnut hyvälle se on niin paksu. Avaan leninkiä ja saan toisen rinnan pullautettua esille. Nännit on niin kivikovina ja isoina, pakotus on valtavaa. Kaadan tiskipöydällä olevasta oliviöljypullosta paljastuneelle rinnalle, pyörittelen sitä kourallani ja tunnen sen kovenevan entisestään. Näen äidin kiihoittuneen ja riistyneen toiseen aikaan. Hän inisee ja huokailee samalla vaativamman puristaen ja runkaten minua kiihtyvällä vauhdilla. Kaadan kourallisen öljyä ja tynnän kouran hänen pillun päälle. Annan öljyn imeytyä ja puristelen kerralla vulvannpäältä samalla pyörittäen koko aluetta vahvasti näen hänen tuleman kohta. Varovasti laitan sormen häpyhuulten väliin. Emätin on täysin auki, alan sormettamaan.äitiä pajasormillani runkatennkiintyvään tahtiin . Tunnen hänen tulevan ja miten pillu haukkoo sormia puristaa ja lypsää. Äidin vielä saadessa alan purkautua hänen kädelleen
Äiti kiihottaa edelleen
5
1590
Vastaukset
- Anonyymi
Moi, eiköhän se paras naisen malli ole kehittynyt lapsena/nuorena kun katseli äitin touhuja...sauna,pukeutuminen...
- Anonyymi
On se hyvä malli ja paljon katsottavaa. Samoin aamupalat kun ilman rintaliivejä pyjaman alla rinnat vapaana.
Melkein istuttava käsien päällä, ettei ota kiinni. voi luoja, just selvinnyt aamuseisokista, niin sama alusta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hyvä malli ja paljon katsottavaa. Samoin aamupalat kun ilman rintaliivejä pyjaman alla rinnat vapaana.
Melkein istuttava käsien päällä, ettei ota kiinni. voi luoja, just selvinnyt aamuseisokista, niin sama alusta...Oi joi kun muistui mieleen ne aamut kun äiti laittoi aamupalaa ja touhusi keittiössä ja isot paljaat rinnat hyllyi aamutakin alla. Kun silmä vältti oli pakko kosketella itseä ja runkata boksereiden lahkeen läpi. Voi jessus ne ihanan isot ja kovat nännit paistoi läpi siitä ohuesta kankaasta, kun niitä olisi vain saanut imeä. Kukaan nainen tässä maailmassa ei ole saanut sellaista himon ja hellyydentunnetta aikaan kuin oma äiti! Onneksi töissä sai vedellä vapaasti käteen niin ettei kukaan huomannut ja orkuissa huutaa äitiä kun tiesi ettei kukaan taatusti kuule. Sitten myöhemmin illalla kun tultiin töistä, äiti oli ehtinyt käydä suihkussa, heittää työvaatteensa, eli jakkupukunsa pois ja hän oli pukenut jonkun kauhtuneen ikivanhan t-paidan josta oikeasti kuulsi ne tummat nännipihatkin, isojen ja kovien nännien kanssa läpi, ihan kuin kiusalla vaikka minä enemmän kuin tykkäsin. Monta kertaa kehittelin mielessä eri kuvitelmia että miten kysyn että saisinko imeä ja hyväillä niitä, tai ainakin nähdä ne paljaana. Kahvitellessa ilta alkoi sillä että vähän ajan päästä seisoteltua oli pakko mennä vessaan ja runkata toisen kerran.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oi joi kun muistui mieleen ne aamut kun äiti laittoi aamupalaa ja touhusi keittiössä ja isot paljaat rinnat hyllyi aamutakin alla. Kun silmä vältti oli pakko kosketella itseä ja runkata boksereiden lahkeen läpi. Voi jessus ne ihanan isot ja kovat nännit paistoi läpi siitä ohuesta kankaasta, kun niitä olisi vain saanut imeä. Kukaan nainen tässä maailmassa ei ole saanut sellaista himon ja hellyydentunnetta aikaan kuin oma äiti! Onneksi töissä sai vedellä vapaasti käteen niin ettei kukaan huomannut ja orkuissa huutaa äitiä kun tiesi ettei kukaan taatusti kuule. Sitten myöhemmin illalla kun tultiin töistä, äiti oli ehtinyt käydä suihkussa, heittää työvaatteensa, eli jakkupukunsa pois ja hän oli pukenut jonkun kauhtuneen ikivanhan t-paidan josta oikeasti kuulsi ne tummat nännipihatkin, isojen ja kovien nännien kanssa läpi, ihan kuin kiusalla vaikka minä enemmän kuin tykkäsin. Monta kertaa kehittelin mielessä eri kuvitelmia että miten kysyn että saisinko imeä ja hyväillä niitä, tai ainakin nähdä ne paljaana. Kahvitellessa ilta alkoi sillä että vähän ajan päästä seisoteltua oli pakko mennä vessaan ja runkata toisen kerran.
Hauska ja kiihottava muisto tuosta huudattamisesta kun muutin opiskelupaikkakunnalle ja oli ihan uusi asunto jossa ei asunut vielä ketään muuta kuin minä. Äidin tissejä, nännejä, persettä ja pilluvakoa olin katsellut koko teini-iän ja sitten kun sai asua yksin niin sitä tunsi että nyt elämä vasta alkaa. Vedin käteen vessassa ja sängyssä ja kun kotona oli pitänyt olla aina hiljaa, niin siellä kun sai päästellä ensimmäisen kerran ääneen, että Äiti, äiti, aahhh, äiti, mä tuun, äiti rakas, niin se huohotus ja huudahtelu voimisti sitä orkkua ihan äärettömyyksiin. Olisin pannut äitiä kaikissa asennoissa ja koko ajan ja vaikka paljaalla jos olisi vain saanut.
- AnonyymiUUSI
On ihan parhaita juttuja , varsinkin aamupalalla salakatsella äidin touhuja ja yöpuvun alla heiluvia rintoja. Samalla runkkailla salaa pöydän alla shortsien lahkeesta hepin päätä, joka paisuu paisumistaan...
Löytyisköhän mistään päin "äiti-poika" fantasiaan äitiä. Vois kehitellä kaikenlaista sen ympärille?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312443- 701163
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja871140Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431135- 44920
- 79914
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?92874- 54861
Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu88788Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill115769