Tiedätkö mikä mulle

Anonyymi-ap

On vaikeaa?

64

1372

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro mikä?

• Anonyymi

…olla pukeutumatta sukkahousuihin?

• Anonyymi

Ja gubbe ulostaa niihin myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin se kirjoittelee kakkaamisesta paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin se kirjoittelee kakkaamisesta paljon

Ja joku kiihottuu siitä

• Anonyymi

Haluatko itse kertoa?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Joillekin on tuokin vaikeaa toiset jopa miettii sitä että ovatko riittäviä

• Anonyymi

Tiedät että tiedän kyllä...
      Vastasin kuin sille eräälle miehelle.

• Anonyymi

Tiennyt vuosia.

• Anonyymi

Jalkojen saaminen oman niskan taakse.

• Anonyymi

En ol jaksan yrittää edes en ole kokenu tarpeelliseksi edes yrittää ottaa itseltäni suihin kun en erityisemmin pidä siitä naisenkaan tekemänä

• Anonyymi

Hänen tunteet mua kohtaan on hänen mielestään väärin ja hän ei haluaisi tuntea niin, mutta ei voi sille mitään. Hänellä on huono omatunto näistä tunteista. Yritän tehdä parhaani ja pitää väliä.

• Anonyymi

Just näin. Tunteet sua kohtaan on niin väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä pskaa. Tunteet ei ole ikinä väärin, miksi painaa itseään alaspäin luonnollisella kauniilla asialla, mietippä sitä ja tee jotain!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä pskaa. Tunteet ei ole ikinä väärin, miksi painaa itseään alaspäin luonnollisella kauniilla asialla, mietippä sitä ja tee jotain!!

On ne väärin. Ihan eri elämäntilanteet. Mua ei hyväksyttäis ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt, että nauttisit sedatiivin aina välillä? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohda jo prkl.

• Anonyymi

En jaksa lukea yhtään tekosyytä miksei kaksi toisistaan tykkäävää voisi vähintään keskustella asioista. Koska sellaista syytä ei ole. Vain tunteet merkitsee.

• Anonyymi

Näi äkkiseltää eikä ole edes tekosyy hän ei koe olevansa riittävä mutta ei liene minun ongelmani en tiedä kuka on hänen itsetuntoonsa vaikuttanu niin ettei koe olevansa riittävä jos veikkailulinjalle lähtisin ni aloittaisin kotoa yleensä siittä äidistä tyttären kohdalla tietämättä sen enempää taustoista siittä si seuraavaksi olisi kaveripiiri tai seura jossa on aikaansa viettäny si tulee pojat jotka on yrittäny vaikuttaa itsetuntoon jotta saisivat pillua helpommin ja isä olisi tyttären kohdalla vaihtoehtona edes vasta si jos kyseessä olisi isä joka ei tyttärestään edes välittäisi noin se yleensä menee etenkin siinä kohti jos äiti on mustasakkanen tyttärelleen tämän väleistä isäänsä mikä ei ole todellakaan niin harvinaista kuin mitä ihmiset luulee

• Anonyymi

Tunnistaa palstalta oikeat viestit ja päätyä kaivattusi kanssa ikionnelliseen suhteeseen.

• Anonyymi

Dude, tuo living on some hubbabubbabubble

• Anonyymi

En o vaivautunu edes yrittään kunhan kirjottelen muutoin vaan

• Anonyymi

Olla toisen naisen kanssa? 🤔 Voi voi

• Anonyymi

En tiennyt että tykkäät naisista? Ei se mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet sen kanssa. Tosi vaikea, mies. Ymmärrän 🫢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin mies on ok että tykkäät miehistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin mies on ok että tykkäät miehistä.

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Itse tiedän mikä hänelle on vaikeaa, ja ymmärrän häntä.
      Haluaisin rohkaista.

• Anonyymi

No teeppä se. Ihan oikeasti, eikä niin että esittää ettei tunteita.

• Anonyymi

Kertoa asiaasi suoraan 🤔

• Anonyymi

Veit sanat…

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veit sanat…

sivusta

Täällä anonyymilla palstalla tivaatte suoria sanoja? Sekin kandee miettiä olisiko valmis hyväksymään kuulemaansa

• Anonyymi

Jokaisella meillä on omat haasteemme.
      Hän sanoi joskus, että vaikeuksien kautta voittoon.
      Mikä se voitto sitten oikein on; itse kenenkin elämässä..

• Anonyymi

Jättää ja unohtaa mua vieläkään vaikka oonkin vain
      Pakkomielle sulle .
      Pelkäät menettää mies ...

• Anonyymi

Mulla ei ole pakkomielteitä on ole nähny pakkomielteistä mitään hyötyä niin unohtaa jo järjen käytönkin

• Anonyymi

Hyväksyä se ettei sinusta koskaan kiinnostu kukaan sellainen josta itse kiinnostut?

• Anonyymi

Sekö on kaikki ajatuksesi täyttävä unelma, ettei kukan kiinnostu ikinä jostain naisesta ja tämän salkotanssin ympärillä pyörit ja koet itsesi heti viehättävämmäksi? Miesmiesmies,miehen huomio , miehen ihailu miehen kaipa_us palstalla

• Anonyymi

Ei ole ollu mulle edes pienikään ongelma mä testaan luotettavuuden aina ensimmäiseksi tiedän mihin varautua ni ei ole edes pettymys jos kun toinen pettää kuitenkin pitää vaan osata sekin niin ettei toinen edes itse tiedosta sitä ettäkö tekee niin enkä ole vielä kertaakaan joutunu pettymään ei ole vastaan vahingossakaan tullu sellaista naista jota en saa pettämään ensin ni saa itse taas touhuta mitä haluaa välittämättä toisen tunteista vähääkään kun toinenkaan välittäny musta edes sen vertaa ettäkö olis ollu edes pettämättä siksi mä suututan ensitöikseni yleisin tapa kostaa kun on se vieraissa käynti kun yleisin suuttumuksen aihe on se että toinen on pettäny olisi siihen aihetta tai ei mutta miksi turhaan tutustua ihmiseen kun on vaan hyvä olla kun ei itse tiedosta vaikka toinen vieraissa juokseekin ja voi että sitä auvoa kun on ihanaa elämää ei tee siitä yhtään sen parempaa vaikka ei tiedäkkään miksi toinen on kun kissa pistoksissa kun ei vierasta pillua pääse polkemaan vaikka sivu pano odottaakin koska puhelin piippaa että munaa saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollu mulle edes pienikään ongelma mä testaan luotettavuuden aina ensimmäiseksi tiedän mihin varautua ni ei ole edes pettymys jos kun toinen pettää kuitenkin pitää vaan osata sekin niin ettei toinen edes itse tiedosta sitä ettäkö tekee niin enkä ole vielä kertaakaan joutunu pettymään ei ole vastaan vahingossakaan tullu sellaista naista jota en saa pettämään ensin ni saa itse taas touhuta mitä haluaa välittämättä toisen tunteista vähääkään kun toinenkaan välittäny musta edes sen vertaa ettäkö olis ollu edes pettämättä siksi mä suututan ensitöikseni yleisin tapa kostaa kun on se vieraissa käynti kun yleisin suuttumuksen aihe on se että toinen on pettäny olisi siihen aihetta tai ei mutta miksi turhaan tutustua ihmiseen kun on vaan hyvä olla kun ei itse tiedosta vaikka toinen vieraissa juokseekin ja voi että sitä auvoa kun on ihanaa elämää ei tee siitä yhtään sen parempaa vaikka ei tiedäkkään miksi toinen on kun kissa pistoksissa kun ei vierasta pillua pääse polkemaan vaikka sivu pano odottaakin koska puhelin piippaa että munaa saa

Tätä nykyä on jo monelle naisellekin harrastus tuo sivu panon pitäminen

• Anonyymi

kuten monille muillekin päästää irti vanhasta ja, mennä eteen päin. ja uskoa että tuleva tuo hyvää ja, uusia juttuja, vaikka, hetken olisi kaikessa niukempaa. Täytyy vaan suhtautua ja etsiä uusia juttuja ja kokeilla eri asioita, mitä arjelta jaksaa. eikä enää hyvällä valmistautumisellakaan pelasta pyhiä, trendiä taitaa olla vähemmän on enemmän. ja jotain kaipaa jokainen. yksi ovi sulkeutuu toinen avautuu. mutta kaikessa on myös henkilöitä itseään, eli ei kaikki vaan tule, eli pitää uskaltaa myös tehdä. ja, kuunnella itseään.

• Anonyymi

No mutta kun menee niin monta ihanaa ja nautinnollista vuotta hukkaan kun ei kumpikaan ole ymmärtäny millanen helvetti elämästä on tullu pettämisen takia huonot hetket elämässä on ihan normaaleja niitä mahtuu kenen tahansa elämään enemmän kun hyviä hetkiä mu monella jo ne pilaa parisuhteen kun ei ymmärretä elämää ja mitempä sitä voisi ymmärtääkään kun ei ole kukaan koskaan edes osannu opettaa mitä elämä on 🤷‍♂️

• Anonyymi

Nähdä sinut sen toisen kanssa ja pelätä että rakastatkin sitä etkä minua.

• Anonyymi

Ei huolta en vaivaudu käyttämään tunteitani etenkään kun tiedostan että on olemassa pienikään riski että toinen pettää ennenpitkää kuitenkin

• Anonyymi

Sun on vaikea myöntää että kaikki mitä kerroin on just sillei ku sanoin. Ja samalla sun on vaikea myöntää että me tarvitaan toisiamme.
      Sekä sun on vaikeaa kertoa suoraan totuus mulle, vaikka tiedät että tiedän jo osittain.

• Anonyymi

Niin, kaipa noi kaikki pitää paikkaansa. Mun ei ole vaikeaa myöntää, et mä tarviin häntä. En vaan tiedä ollenkaan hänen ajatuksia. Tai pelkään, että hän ajattelee toisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kaipa noi kaikki pitää paikkaansa. Mun ei ole vaikeaa myöntää, et mä tarviin häntä. En vaan tiedä ollenkaan hänen ajatuksia. Tai pelkään, että hän ajattelee toisin.

Minä en ole sellainen, joka maalaa maailman tummilla sävyillä. Itse asiassa en edes ajattele mitään siitä mitä tulevaisuus toisi tullessaan uuteen ystävään tutustumiseen liittyen. Olen hetkessä eläjä, mikä liittyy minussa olevaan lapsenomaisuuteen.

• Anonyymi

No kunhan ny opettelisit edes itse puhumaan totta ni ehkä se olis hyvä alku

• Anonyymi

Ehkä sinun on vaikeaa luottaa ihmisiin.

• Anonyymi

Jassoo taas palstalle tätä rauma-analyysia kun ei suksi luista naisen kanssa, tällainen lajike aitoon rakkauteen

• Anonyymi

Ei itseasiassa ole kun mä selvitän luotettavuuden ihan ensitöikseni tiedän kuinka itse suhtaudun ihmiseen jonka kanssa olen tekemisissä

• Anonyymi

Siitä en tiedä, mutta odotan silmät kiiluen, että joko ”ne” tulevat vaatimaan anteeksipyyntöä omista ongelmistaan

• Anonyymi

Ja kuka on auran ensimäinen kurki ja ketkä kuikuilee takana, oi kyllä kiitos jo heti tänään

• Anonyymi

No empä oikiastaan tie enkä tiezä kiinnostaako edes omallatavallaan mulla on ihan tarpeeksi omissakin asioissa hoidettavaa

• Anonyymi

Minuun sitoutuminen.

• Anonyymi

En kyl yhtään tiedä. En tiedä edes kuka olet. Tiedätkö miksi? No siksi kun tää on anonyymi-palsta :)

• Anonyymi

Riippuu ketä tarkoitetaan luottaa itseesi että osaat itse olla sinut itsesi kanssa

• Anonyymi

Mulle on vaikeaa se etten saa jormaa koskettaa. Onneksi saan katsella.

• Anonyymi

Pierun pidätys varmaankin.

• Anonyymi

Liikkuvaan junaan vauhdissa hyppääminen?

?

Oho. Olinkin väärässä!

• Anonyymi

Hiihtäminen. Ei se mitään, en minäkään osaa.

• Anonyymi

No mikä?

• Anonyymi

en tiedä. mulle tuntunu hyvin vaikealta jättää tämä saitti. aivan käsittämätöntä. 🙂🔫 tätä se teettää kun on vähänameeba

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      41
      2428
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe