Pidätkö kaivattuasi

Anonyymi-ap

Haluttavana? Miksi erityisesti?

68

997

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä ei annettu sitä vaihtoehtoa ettei voisi pitää 😅

• Anonyymi

En edes tiedä. Tottakai hän on komea ja kaikkea, mutta ei tätä järjellä selitä. Eikä tällaista ole ennen ollut ketään kohtaan.

• Anonyymi

Iso se kuuleman mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iso se kuuleman mukaan

No kiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kiva.

Haluan sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iso se kuuleman mukaan

Kaikki on vähän isoa jos on pieni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on vähän isoa jos on pieni

🤣 Se ON muuten just noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣 Se ON muuten just noin.

Tiedän 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän 😉

Puhutko egosta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko egosta...

Siitäkin, nyt kun tarkemmin mietin 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko egosta...

Ai tällä pjeenistään kehuvalla äijällä? No mieti sitä

• Anonyymi

Tietysti. Na*sin aivot pellolle jos voisin niin loppuu se kitinä. Kiva k* lu.

• Anonyymi

Oletko palstaäijä kysellyt muidenkin mielipiteitä pilistäsi kun noin varmuudella puhut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko palstaäijä kysellyt muidenkin mielipiteitä pilistäsi kun noin varmuudella puhut?

Tuskin on kyselly itse en ainakaan ole vaivautunu on oman tyydytyksen saamiseen riittäny ihan oma käsikin eli ihan yhtä tyhjän kanssa kun olla naisen kanssa joka olisi kenties mielummin jonkun toisen kanssa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin on kyselly itse en ainakaan ole vaivautunu on oman tyydytyksen saamiseen riittäny ihan oma käsikin eli ihan yhtä tyhjän kanssa kun olla naisen kanssa joka olisi kenties mielummin jonkun toisen kanssa

Nimiin tämä tota selkee

• Anonyymi

Outo ja turha kysymys.

• Anonyymi

Huomasin sellainen puolitoista vuotta sitten yhdessä tilanteessa jossa juteltiin vähän pidempään, että onpas mukava nainen. Jälkeenpäin jäi olo olisin voinut avautua hänelle kaiken kaikesta ihan helposti. En miettinyt sitä silloin sen tarkemmin. Minun on todella vaikeaa muutenkin luottaa ihmisiin täysin, mutta hänestä jäi sellainen luotettava, lämmin kuva. Sittemmin syntyneet tunteet ovat tehneet minusta väkinäisemmän, koska päässä ja sydämessä myllertää. Tietysti pidän häntä haluttavana, hän on kertakaikkisen upean näköinen nainen, mutta persoonaa ja henkistä puolta haluisin tällä hetkellä enemmän kuin mitään.

• Anonyymi

Kauniisti kirjoitit.

• Anonyymi

Persoonaa ja henkistä puolta saa ihan kaverinakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persoonaa ja henkistä puolta saa ihan kaverinakin?

Eikö noista aloiteta yleensä, jos haluaa tutustua ihmiseen? Noihin minä rakastuin hänessä. Ei kiinnostaa silmäniskut ja tisseistä puhuminen, jos sitä odotat tämmösellä palstalla. /1127

• Anonyymi

Toivoisin niin, että kaivattuni ajattelisi näin, eikä jotain mun peppua ja tissejä pelkästään. Tai edes kasvonpiirteitä.

Naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö noista aloiteta yleensä, jos haluaa tutustua ihmiseen? Noihin minä rakastuin hänessä. Ei kiinnostaa silmäniskut ja tisseistä puhuminen, jos sitä odotat tämmösellä palstalla. /1127

Itse ymmärrän halun fyysisenä, mutta kyllä minä ymmärrän, että ihmistä voi haluta persoonan vuoksi. Ajattelin vain, että jos vain persoona kiiinnostaa, kaveruus voisi riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ymmärrän halun fyysisenä, mutta kyllä minä ymmärrän, että ihmistä voi haluta persoonan vuoksi. Ajattelin vain, että jos vain persoona kiiinnostaa, kaveruus voisi riittää.

toivoisinkin vain kaveria miehestä. :) en halua muuta. sivusta n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toivoisinkin vain kaveria miehestä. :) en halua muuta. sivusta n

Ei sekään mahdotonta olisi, mutta ehkä "välitän" liikaa eräästä vielä sellaiseen. Tuntuisi liian pahalta vielä ja vaatisi tajuta miksei meitä voisi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sekään mahdotonta olisi, mutta ehkä "välitän" liikaa eräästä vielä sellaiseen. Tuntuisi liian pahalta vielä ja vaatisi tajuta miksei meitä voisi olla.

Välität?! Vain välität?!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko että jos kohtalo on tarkoittanut tei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko että jos kohtalo on tarkoittanut tei

...teidät yhteen niin kukaan ihminen eikä mikään mahti tai asia voi estää sitä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Välität?! Vain välität?!?

Niin kuin kirjoitin, rakastunut olen, joka pitää sisällään minulle myös välittämistä toisesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivoisin niin, että kaivattuni ajattelisi näin, eikä jotain mun peppua ja tissejä pelkästään. Tai edes kasvonpiirteitä.

Naiselta

......tai siis palstasedältä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta

......tai siis palstasedältä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta

Onko sinun mielestäsi naisia esittävä mies naisilla sekä sielu että ruumis? Tässä ihan pyörrytään onnesta nyt🥱

• Anonyymi

En ole ketään miestä KOSKAAN halunnut yhtä paljon, sen takia olenkin aivan sekaisin. Seksuaalinen vetovoima ja kaikki siihen päälle, niin ei tämä nyt kovin helppoa ole. Sanottakoon kuitenkin että se miksi haluan, ei liity vain fyysisiin ominaisuuksiin.

• Anonyymi

Jokainen päästään sekaisin oleva mies haluaa varmaan omia tämän kommenttisi itseäsi sexikkääksi kehuva äijä, myös eppet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen päästään sekaisin oleva mies haluaa varmaan omia tämän kommenttisi itseäsi sexikkääksi kehuva äijä, myös eppet

Sinä se vasta sekaisin oletkin ja mustasukkainen näköjään myös

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko täsmentää että mistä tarkalleen olisin mustasukkainen siis kummasta osapuolesta, eli naisesta vai miehestä? Taustoitan tätä sinun noloa uskomusjärjestelmää vähäsen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että olet mies, joka elää tämän palstaäijän kommenttien myötä niin omissa pikku maailmoissa, että luulet minun olevan mies, joka kilpailee jostain naisesta kanssasi. Osta marsu tai kultakala seuraks jos suhtaudut naisiin noin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että olet mies, joka elää tämän palstaäijän kommenttien myötä niin omissa pikku maailmoissa, että luulet minun olevan mies, joka kilpailee jostain naisesta kanssasi. Osta marsu tai kultakala seuraks jos suhtaudut naisiin noin

Et nimittäin näin ollen selvästi pidä naisia täysivaltaisina ihmisinä vaan jotain esineinä joista tapellaan netissä. Osa 3

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et nimittäin näin ollen selvästi pidä naisia täysivaltaisina ihmisinä vaan jotain esineinä joista tapellaan netissä. Osa 3

Verkko-orja sai varmaan ylös kommentit itkettäväksi, eiks je?

• Anonyymi

Pidätkö hyvästä ruoasta?

• Anonyymi

Joo.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä isompi pihvi sitä isompi rakkaus

• Anonyymi

Ei voi kommentoida tätä asiaa palstalla

• Anonyymi

Mäkin sua

• Anonyymi

Isot mulkosilmät

• Anonyymi

onhan hän komea. :) varmasti on paljon naisia ympärillä

• Anonyymi
        UUSI

Voi sinua omissa purppuramaailmoisaa liihottelevaa setää, jonka hymiöt ei ikinä natsaa tilanteeseen esim hakkaan sinut:) näitä näytteitä riittää jepeille ja pöpeille ja niin edelleen

• Anonyymi

Miksen en pitäisi jos ny jotain kaipaisin eikö se olisi jotenkin outoa tai jopa sairasta jos jotain kaipaisin enkä tätä haluttavana pitäisi

• Anonyymi

Miksi erityisesti koska hän on mielestäni hyvän näköinen

• Anonyymi

Haluan häntä miestä siksi, että haluan häntä henkisesti. Siitä se alkoi, vaikka hän minua fyysisesti heti miellyttikin.
      Jos en tuntisi hänen kanssaan sielujen sympatiaa kaikesta erilaisuudestamme huolimatta, ja kokisi, että hänen kanssaan on mukava jutella ja olla, en tuntisi fyysistä vetoa häntä kohtaan. Eli mikään fyysinen ominaisuus sitä ei tee, vaikka kaikki hänessä fyysisesti miellyttääkin. Myös se, että hän haluaa minua vaikuttaa. Jos hän ei osoittaisi mitään kiinnostusta minua kohtaan tai selvästi olisi kiinnostunut jostain muusta enemmän, tunteeni hiipuisivat. Jossain tapauksessa ne voisivat loppua kuin seinään.

• Anonyymi

Erittäin haluttavana, hänellä on seksikkäät koipireidet, himoittavat pikkutisulit, mesmeroiva litteä vatsa, kauniit hoidetut jalat ja söpöt varpit, ja BMI noin 17.

• Anonyymi

Unohdin täysin hekumaa huokuvat pakarat, ne ovat kiinteät, eivätkä roiku, eivätkä ole massiiviset.

• Anonyymi

Paljonko tuon kokoinen silloin painaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä edes vaivaudu. Tuo on se koipireisimies (joka jostain syystä ei nyt ole rekkautuneena). Tyyppi on joku 70-kymppinen rupsahtanut äijä, joka haaveilee teini-ikäisistä tytöistä. Sillä ei oo ollu naista varmaan kolmeenkymmeneen vuoteen sen jälkeen, kun vaimo jätti. Sen takia se vihaa keski-ikäisiä naisia ja selittää aina kuinka vaihdevuodet jotenkin vaikuttaa siihen, että nainen haluaa jättää miehensä. Oikea syy on tietenkin se, että tyyppi on aivan kuvottava. En yhtään ihmettele, että vaimo jätti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on söpö, 165 cm, ja painaa noin 47 kilogrammaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko anorektikko vai alta 15 -kesäinen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oijoi, oon kilon painavampi ja 3 cm lyhyempi. Olenko lihava? 🧐

• Anonyymi
      UUSI

Et voi v mitä kommetteja naisen olemuksesta mitä ikävöi. Syytä kasvaa mieheksi ja ajattelevaksi vuorovaikkutteiseksi kanssaeläjäksi. Intohimoiseen rakasteluun ja tunnetasoltaan kypsään ihmissuhteeseen tarvitaan sitä liimaa eikä siinä ulkoisella olemuksella ole kovinkaan suurta merkitystä jos ihminen huolehtii siisteydestä ja hygieniasta ja on luonteeltaan toiselle sopiva. Mutta mitä kukakin hakee. Voisi kyllä nää panomiehet tyhjentää pussinsa pumpattavaan silikoninukkeen kuin siihen teinineitoon

• Anonyymi
        UUSI

No, en kykene rakastelemaan wanhan tai rumapainoisen naisen kanssa, tämän olen käytännössä kokenut. Lisäksi, jos nainen on muutoin kaunotar mutta hänellä on sonnintalutusrengas sierainvälissään taikka muu iljettävä kehonmuokkaus tai hän on tuhonnut ihonsa tatuoinneilla, niin en ryhdy parisuhteeseen sellaisen kanssa, saatan hyväksikäyttää satunnaisesti.

• Anonyymi
      UUSI

Fiksuus, taidot, rauhallinen olemus, kiva ulkonäkö, mukavuus. Ja peppu näyttää kivalta.

• Anonyymi
        UUSI

Miehen vai naisen peppu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen vai naisen peppu?

Oh my gosh mr vain🤦‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen vai naisen peppu?

Naisen.

• Anonyymi
      UUSI

Hänessä miehessä on vaan kaikki kohdillaan ja ne kädet näyttää hellitä. Silloin, kun katsoo silleen lempeästi, niin mä sulan 😘

• Anonyymi
      UUSI

Se on vaan joku tunne kun sulkee silmänsä ja asettaa kätensä toisen lantiolle ja tunnustelee naisen olemuksen korvalehtiin asti. Juuri oikean lämpöinen iho ja kauniit hymyileväiset silmät joissa pilkahdus yllättynyttä intohimoa.

https://www.youtube.com/watch?v=qLGcAo5i7H8

• Anonyymi
      UUSI

Tosi haluttavana. Muhun iskee se vakavuus sekoitettuna ihan järjettömään määrään kujeilua. Oon itsekin vastakohtien ihminen.

• Anonyymi
      UUSI

Mikä kyselyikä täällä on menossa jollain? Oletko 5 vuotta? Et ikinä ihastunut? Rakastunut?

Kyllä pidän. Sitä se ihastuminen ikään kuin on. Ei siihen ole mitään järjellistä syytä edes.

• Anonyymi
        UUSI

Kohta, täytän ens kuussa.

• Anonyymi
      UUSI

En pidä ketään haluttavana. Pidän vanhemman ikäluokan miehistä ja vain ystävyys on mahdollista. Jos papalla on tarvetta harrastaa seksiä, niin minun kanssani se ei ole mahdollista.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      208
      2143
    2. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      23
      1784
    3. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1415
    4. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1385
    5. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      52
      1211
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      1042
    7. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      68
      997
    8. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      40
      986
    9. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      307
      963
    10. Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?

Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel
      Ikävä
      34
      899
    Aihe