Olin aikoinaan yhden päivän intissä. Sain lykkäyksiä ja lopulta vapautuksen kun hankin ns. hullun paperit. 1995 sain vapautuksen.
Nyt on mielipiteet muuttunut ja haluaisin päästä suorittamaan palveluksen.
Voiko C-mies päästä inttiin?
14
312
Vastaukset
- Anonyymi
Miinanpolkijaksi aina pääsee
- Anonyymi
Järsi munias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järsi munias.
Äiti saa pojan urheilumerkin kun poika astuu miinaan.
- Anonyymi
Voi päästä reserviin jos maanpuolustustilanne tulee ja pääsee läpi terveystarkastuksesta.
- Anonyymi
Mie palvelin Mynämäen varuskunnassa 8 kk. Olin varuskunnan alueella puolet palvelusajasta varuskunnan töissä. Loppusodassa Hämeen kankailla oltiin niin kovia puolustajia.
Veli sanoi mua b-mieheksi. - Anonyymi
Hulluja ei oteta palvelukseen. Koita jotakin vapaaehtoistyötä.
- Anonyymi
Ei oteta koska katsotaan sielä valmiiksi tapaukseksi, sielä oleva koulutettava on koulutettavana valmiiksi tapaukseksi.
- Anonyymi
Ikääkin taitaa olla jo yli 30.
- Anonyymi
Eli ikää on jo yli 50. Viiskymppisenä putoaa reservistä ellei ole upseeri tai aliupseeri joten kyllä soturin ura on jäänyt jo taa.
- Anonyymi
Pääsihän Uuno Turhapurokin ja yleni jo alokasaikana majuriksi.
- Anonyymi
En tiedä mutta minun aikana G-miehet pääsi intistä siviiliin.
- Anonyymi
Nykyään G-mies on parasta ainesta inttiin.
- Anonyymi
C-mies ei pääse enää inttiin mutta sivariksi voit päästä jos niin haluat.
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla jo sen ikäinen, että sivari- tai sotilasura on joka tapauksessa takana...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329