On sit vähintään 2 kolmesta ihan järkyttävän ylipainoisia kilpailijat. Siinä näkee tämän maan ongelmat hyvin. Ihmisillä ei nykyään ole mitään tolkkua mitä ahtaa itseensä. Ei itsekuria, vain pelkkää mukavuudenhalua. Juodaan alkoholipitoisia ja energiajuomia. Vedetään pikaruokaa. Tupakka, nuuska, huumeet koukuttaa jo lapsia.
Suomessa näistä ihmisistä tulee terveydenhoidon painajainen siinä kun ikäihmisistäkin.
Ei polvet eikä selkä kestä kun normaalipainoinen jatkuvasti raahaisi kahta 10 kilon ämpäriä käsissä ja selässä reppua.
Ylipainon tuomat ongelmat. Verenpaine, kolesteroli, rasvamaksa, nuorillakin aivoinfarkteja, suolisto, rinta, keuhko ym syövät.
The floor suomi
5
215
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Sitten ihmisiä vielä yllytetään leipomaan. Leivonnaiset ovat pelkkää rasvaa, sokeria ja valkoista vehnää. Nyt tulee telkkaristakin leivontaohjelmia ja sellaisia aikakauslehtiä on perustettu missä pelkästään leipomisohjeita. Ei ihminen tarvitse pullaa kuin ihan joskus harvakseltaan, pieni herkkuhetki vaikka kerran kuukaudessa.
Pikaruokaketjut mainostaa paljon ja telkkaria ei katsota enää muuten kuin mättölautasen kanssa. Elokuvin kun mennään niin sielläkin koko ajan leuat jauhaa poppareita, karkkia ja limsaa, ovat kuin imeväisikäiset, jotain pitää syödä muutaman tunnin välein, ilman evästä ei jakseta katsoa parin tunnin leffaa. Itseäni inhottaa se poppareiden rasvan haju ja koskaan en syö elokuvissa enkä telkkaria katsoessani. Ruoka syödään ruoka-aikaan ja ruokapöydässä.- Anonyymi
Itse vien elokuviin vain tyhjän sipsipussin mitä rapistella, kun ilmeisesti siellä se rapistelu on se juttu.
- Anonyymi
Aika hyvin siellä tuntuu polvet ja jalat kestävän, kun pitkiä päiviä seisovat lattialla.
- Anonyymi
Kyllä. Moni seissyt yli kuukaudenkin samoilla jalansijoilla.
- Anonyymi
Nyt juuri kirjoitus kun joka toisella vatsa rasvaa eli makkaraa vyötäröllä ja vielä kun on 20-40 kymppisellä on paljon pahempi juttu. Kaupat lisää hyllyjä vuosittain sipseille, energiajuomille, oluelle ja limuille. Nykyään ei monikaan valmista itse ruokaa vaan pikaruuilla täytetään möhömahat ja annokset ei sisällä mitään kevyitä salaatteja, marjoja ja hedelmiä joiden saanti suositus vähintään 500g vrk ja juodaan cocista. Itse olen ihmetellyt ravintoloiden nakki annoksia lapsille ja sehän tuo valtavan rasva ja suolan
määrän kerralla eli vanhemmat pilaavat lapsen terveyden näillä ravinnon väärillä kokoonpanoilla ja totuttavat laiskuuttaan jo vauvasta huonoille elämäntavoille mikä kyllä näkyy kaikkialla. Sen lisäksi suurimmalla osalla liikkuminen autoilla, sähköisillä pyörillä ja skuuteilla eli syödyt kalorit kertyy kroppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865