En tiennyt mitä haluan, mutta tiesin, etten jaksa enää tehdä tätä samaa rataa seuraavat 30 vuotta. Törmäsin yhteen ilmaiseen 5 päivän verkkokoulutukseen, joka sai mut miettimään koko työelämää uudesta kulmasta.
Ei mitään pakkorekrytointia tai verkostomyyntiä - vaan konkreettisia ideoita, miten voi alkaa rakentaa omaa juttua digissä. Myös ilman seuraajia, tuotetta tai isoja panostuksia.
Jos sulla on vähänkin sellainen fiilis, että haluat enemmän vapautta ja fiksumpia tapoja tehdä työtä, suosittelen katsomaan:
👉 https://pakosuunnitelma.fi/?fpr=vapaus
Tää oli mulle se ensimmäinen kipinä. Ehkä se voi olla sullekin.
Vaihtoehto oravanpyörälle?
Anonyymi-ap
2
366
Vastaukset
- Anonyymi
Mene pois netistä. Täällä on ollu ihan tarpeeksi noita huijareita
- Anonyymi
Minä luotan wincapitaan, onecoiniin, onpassiveen ja dsm:ään.
Ne ovat rehellisiä huijauksia. Tämä on epärehellinen huijaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285