Löytyykö täältä bbw/ssbbw naisia
Bbw/ssbbw naiset
22
559
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy!! 158cm +100kg 30 vuotias. Iso pyöreä kroppa jossa muodot kohdillaan🤭
- Anonyymi
Kuulostais aika hyvältä. Voisko sun kanssa jutella lisää jossain? 🤭
Miten sun sais yhteyden
- Anonyymi
Mulla on Kik? Mikä sun?:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on Kik? Mikä sun?:)
Tulisitpa, kik löytyy maponi
- Anonyymi
Jahhaahahahhahahaa
- Anonyymi
Täältä löytyy! :) Oon 178cm ja n.130kg, ens kuussa täytän 32v. Vaikka oon pitkä niin olen kyllä hyvin pyöree,muotoja löytyy takaa ja edestä, kuppikoko 40H. Oisko täällä ketää miestä lapin alueelta/läheisyydestä? Mulle sun ulkonäöllä ja vartalon muodolla ei oo niin paljon merkitystä, ennemmin sellaista heittäytyjä luonnetta arvostan, ison plussan saat siitä jos oot kiinnostunu sub/dom-jutuista, ite tykkään olla sub :)
Jos haluatte laittaa viestiä niin Kikistä löytää bigpileofgoodness - Anonyymi
Täällä BBW.Eti KIKist Gerberaflauer
Löytyy, kuvia AS:n puolella, savonpari.
- Anonyymi
Hahahahaha
- Anonyymi
Miehiä joita kiinnostaa bbw! Laittakaa Kik, ois kiva jutella!
- Anonyymi
Maponi
- Anonyymi
Ois kiva jos mies ois myös iso kokoinen! Daddy ja siitäkin pikkusen isompi nallekarhu🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois kiva jos mies ois myös iso kokoinen! Daddy ja siitäkin pikkusen isompi nallekarhu🤭
Lisäät vaa ekan niin sellainen löytyy. 🤗
- Anonyymi
_Anonymous__account_
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
_Anonymous__account_
Sulla ei Kik toimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maponi
65v+ pyöreä nainen..kiihottais kyllä..p-häme
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605