Rakastanut minua niinkuin hän. Sitä on vaikea ymmärtää et merkitsee jollekin niin paljon ❤️🙏
Ei kukaan ole koskaan
17
518
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka rakastaa sinua niin paljon? Mitä teet asialle? Etkö itse tunne sanoin?
- Anonyymi
Minusta tällaiset on aika pahoja päätellä, ehkä toinen on kokenut sen verran kovia aiemmin, et jos kohtaa sen jälkeen mieleisen niin näkee hänet vielä parempana itselleen kuin aiemmin? Hyvään haluaa panostaa enemmän, jollei tunnu oikein yksin pärjäävän ja kaipaa tukea hyvästä ympärilleen? Arvostukseen vaikuttaa monet asiat, luottamuksen arvoiset ovat haluttuja. -Sivusta.
- Anonyymi
Olet vain noin rakas💗💗
- Anonyymi
Ei taida enää rakastaa. Harmi suojelun viitta on poissa harteiltasi
- Anonyymi
Minä rakastan yli kaiken! 🩷 Anteeksi kun tulin tähän väliin. Tämä meni mun omalle sielunkumppanille! naiselta sivusta
- Anonyymi
Se on ihana tunne, minä koen myös samaa. Joku jossain rakastaa minua ihan älyttömästi.
- Anonyymi
Sinä olet onnen nainen tai mies, kaikilla ei ole noin onnenkantamoista eikä löydä ketään koskaan jota voisi rakastaa ja jota rakastaa. Itse vielä etsin joten olen hieman kateellinen sinulle.
- Anonyymi
Minulla on suuri sydän ja suuret tunteet. Ihana tunne kun saa rakastaa koko sydämensä pohjasta asti juuri sinua! Ihme ihminen oot. Kiitän Luojaa sinusta 🥳🩷🙏⚓
- Anonyymi
Muistatko itse näyttää takaisin että toinen merkitsee?
- Anonyymi
Tiedän sen. Olet tottunut täysin toisenlaisiin ihmisiin ja tilanteisiin. Minä taas olen aina ollut puhdas sydämeltäni ja rakastanut sinua pyyteettömästi sinä ihmisenä kuin mitä olet. Tiedän että sinua pelottaa tämä minun rakkauteni koska et ole tottunut sellaiseen mutta tiedän kuinka hyvä meidän olisi yhdessä. Olen sen nähnyt.
Mn- Anonyymi
Se on totta
- Anonyymi
oi kiitos rakas 🥰 on sua niin ikävä 😥 oot todella ystävällien oloinen, rauhallinen, lempeä nainen 💝 en voisi elää ilman sua, tuntuu että kuolen ikävään 🫣 kaipaan sua 💔 haliystävä 🤗💖🥀🎗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oi kiitos rakas 🥰 on sua niin ikävä 😥 oot todella ystävällien oloinen, rauhallinen, lempeä nainen 💝 en voisi elää ilman sua, tuntuu että kuolen ikävään 🫣 kaipaan sua 💔 haliystävä 🤗💖🥀🎗
Voisitko laittaa minulle suoraan viestin?
Mn ❤️🙏
- Anonyymi
Rakastan sinua mies, olet unelmani, rakkauteni ja se oikea minulle, ainakin uskon ja luulen niin. Onko meidän mahdollista nähdä ja ollla yhdessä? ❤️
- Anonyymi
Tokihan mä nyt kaksoisliekkiäni rakastan yli kaiken. Mun oma toinen puoliskoni. Oli ihanaa vidoiinkin tavata irl ja halata. Johan siinä menikin aikaa. Nyt vaan odotellaan loppuhuipennusta ❤️🤗
- Anonyymi
❤️🙏❤️
- Anonyymi
Kukaan ei ole ihaillut minua niinkuin hän. Ihan ymmyrkäisenä olen vieläkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859