Ei kukaan ole koskaan

Anonyymi-ap

Rakastanut minua niinkuin hän. Sitä on vaikea ymmärtää et merkitsee jollekin niin paljon ❤️🙏

17

518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka rakastaa sinua niin paljon? Mitä teet asialle? Etkö itse tunne sanoin?

• Anonyymi

Minusta tällaiset on aika pahoja päätellä, ehkä toinen on kokenut sen verran kovia aiemmin, et jos kohtaa sen jälkeen mieleisen niin näkee hänet vielä parempana itselleen kuin aiemmin? Hyvään haluaa panostaa enemmän, jollei tunnu oikein yksin pärjäävän ja kaipaa tukea hyvästä ympärilleen? Arvostukseen vaikuttaa monet asiat, luottamuksen arvoiset ovat haluttuja. -Sivusta.

• Anonyymi

Olet vain noin rakas💗💗

• Anonyymi

Ei taida enää rakastaa. Harmi suojelun viitta on poissa harteiltasi

• Anonyymi

Minä rakastan yli kaiken! 🩷 Anteeksi kun tulin tähän väliin. Tämä meni mun omalle sielunkumppanille! naiselta sivusta

• Anonyymi

Se on ihana tunne, minä koen myös samaa. Joku jossain rakastaa minua ihan älyttömästi.

• Anonyymi

Sinä olet onnen nainen tai mies, kaikilla ei ole noin onnenkantamoista eikä löydä ketään koskaan jota voisi rakastaa ja jota rakastaa. Itse vielä etsin joten olen hieman kateellinen sinulle.

• Anonyymi

Minulla on suuri sydän ja suuret tunteet. Ihana tunne kun saa rakastaa koko sydämensä pohjasta asti juuri sinua! Ihme ihminen oot. Kiitän Luojaa sinusta 🥳🩷🙏⚓

• Anonyymi

Muistatko itse näyttää takaisin että toinen merkitsee?

• Anonyymi

Tiedän sen. Olet tottunut täysin toisenlaisiin ihmisiin ja tilanteisiin. Minä taas olen aina ollut puhdas sydämeltäni ja rakastanut sinua pyyteettömästi sinä ihmisenä kuin mitä olet. Tiedän että sinua pelottaa tämä minun rakkauteni koska et ole tottunut sellaiseen mutta tiedän kuinka hyvä meidän olisi yhdessä. Olen sen nähnyt.

Mn

• Anonyymi

Se on totta

• Anonyymi

oi kiitos rakas 🥰 on sua niin ikävä 😥 oot todella ystävällien oloinen, rauhallinen, lempeä nainen 💝 en voisi elää ilman sua, tuntuu että kuolen ikävään 🫣 kaipaan sua 💔 haliystävä 🤗💖🥀🎗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oi kiitos rakas 🥰 on sua niin ikävä 😥 oot todella ystävällien oloinen, rauhallinen, lempeä nainen 💝 en voisi elää ilman sua, tuntuu että kuolen ikävään 🫣 kaipaan sua 💔 haliystävä 🤗💖🥀🎗

Voisitko laittaa minulle suoraan viestin?

Mn ❤️🙏

• Anonyymi

Rakastan sinua mies, olet unelmani, rakkauteni ja se oikea minulle, ainakin uskon ja luulen niin. Onko meidän mahdollista nähdä ja ollla yhdessä? ❤️

• Anonyymi

Tokihan mä nyt kaksoisliekkiäni rakastan yli kaiken. Mun oma toinen puoliskoni. Oli ihanaa vidoiinkin tavata irl ja halata. Johan siinä menikin aikaa. Nyt vaan odotellaan loppuhuipennusta ❤️🤗

• Anonyymi

❤️🙏❤️

• Anonyymi

Kukaan ei ole ihaillut minua niinkuin hän. Ihan ymmyrkäisenä olen vieläkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6304
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe