Suomalaisia pitää auttaa ensin, uskottelivat kehitysavun leikkausten kapellimestarit Purra ja Tavio.
Kannattajat äänestävät Perussuomalaisia, koska kannattajilla on vankka usko, että Perussuomalaisille suomalainen avuntarvitsija tulee ensimmäisenä.
Varsinkin Tavio (ps) ja Purra (ps) ovat uskotelleet ja painottaneet asiaa:
"Kehitysapu tulee lakkauttaa ja auttaa suomalaisia".
Purra sai kehitysapurahoista leikattua, mutta auttoiko PS suomalaisia
avuntarvitsjoita ? Ei auttanut !!!
Se leikkaa suomalaisilta enemmän kuin mikään puolue ikinä on leikannut.
Perussuomalaiset leikkaa suomalaisilta enemmän kuin mikään puolue ikinä on leikannut
8
123
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyinen Hallitus toteuttaa Kokoomuslaista politiikkaa. Tämä ei kuitenkaan näy Kokoomuksen kannatuksessa. Eikö olekin jännä asia.
- Anonyymi
Mahtaako hylätyt ääne löytyä Koikkarin laatikosta.
- Anonyymi
PS-kannattajia on kusetettu rankasti.
-Toimeentulotuki on noussut kahdessa vuodessa lähes 40e/kk + sähköt ja vedet korvataan eli niiden hinnannousu ei vaikuta. Myöskään asumistuen leikkaus ei vaikuttanut kunhan ei asu liian kalliisti.
Ulkomaalaistaustaiset ovat selvästi yliedustettuina toimeentulotuen saajissa!
-Asumistuki vietiin omistusasujilta ja säästäjiltä eli ihmisiltä, jotka ovat joskus maksaneet veroja (elleivät ole lottovoittajia).
Omistusasujissa ja säästäjissä supisuomalaiset ovat täysin yliedustettuina; sanoisin, että 98% heistä on suomalaisia.
Nämä tapahtumat ovat hävyttömiä märkiä rättejä suomalaisten silmille ja lisäksi nuo yhdistettynä suoja-osuuden poistoon ovat heikentäneet työnteon kannustimia.
Ja huom! Asumistuen, lapsikorotusten tai minkään leikkaaminen ei vaikuta yhtään, jos saat toimeentulotukea!!- Anonyymi
Totta. Orpohan puhui ennen 23 vaaleja "nykyään lottovoittajakin voi saada asumistukea"
Se oli todella populistinen heitto. Vielä, ku rajat laitettiin 10 000 ja 50 000 euroon.
Suomessa kelpaa olla joko köyhä tai varakas. Siinä välissä on hankalaa. - Anonyymi
Miks noita valheita saa levittää? Tämä hallitus leikkaa nimen omaan matuilta ja lusmuilta. Turha koittaa väittää muuta.
- Anonyymi
Emme tienneetkään että perussuomalaiset ovat yksin hallitusvastuussa??!!
Kun näitä kommentteja lukee niin tulee siihen tulokseen että kansa ei tajua hallituksessa olevan muitakin puolueita, ja mikä pahinta, ettei yksikään puolue pysty tekemään vain omia päätöksiään, vaan se on kaikkien hyväksymä!
Tyrä kansa jankuttaa vain koko ajan persut sitä ja pesut tätä!!!- Anonyymi
Osuit asian ytimeen. Itse asiassa jos tarkkoja ollaan, niin Kokoomus on hallituksen kasannut ja on pääministeripuolue ja vetovastuussa.
- Anonyymi
No ei kyllä pidä ihan paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571400Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873