Päivitä hintaan Windows Security platform

Anonyymi-ap

Otsikon omituisuus ei ole minun kirjoittamani, vaan tietokoneeni Windows Updaten asennettavissa olevien päivityksien listalla odottavan asennustiedoston nimi. Koko nimenä sillä on "Päivitä hintaan Windows Security platform – kt5007651 (versio 10.0.27777.1008)"

Epäilen asentaa moista, sillä tällaiset kielioppisääntöjen vastaiset nimet vihjaavat huijaukseen. Mikähän tämä on, onko muilla tällaista?

Windows 11 Pro 23H2

17

1309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivitä....

💗 UBUNTU 🇫🇮"
      ➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️
      ⛔ Microsoft 💩

• Anonyymi

Opettele kirjoittamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan.

Ota lääkeesi!

• Anonyymi

Älä mainosta haitakkeita!

• Anonyymi

KOULEMA ZELENSKYILLE

• Anonyymi

Ukraina ryssii rauhan ja katoaa kokonaan.

• Anonyymi

Saina saman.
      Ja heitin Googleen.
      Ohjauduin tänne.

Miten ton saa pois listalta?

Isoko lasku on tulossa ja keneltä, jos ton vahingossa lataa?

• Anonyymi

Mikä tämä on?
      Windows update ehdottaa päivitettäväksi. Asenna ja päivitä.

Päivitä hintaan Windows Security platform – kt5007651 (versio 10.0.27777.1008)

• Anonyymi

Myös tämmöistä ehdottaa:
      Elevoc Technology Co.,Ltd - Extension - 1.0.2.164

Yleensähän näitä ei tarvitse itse klikata ladattavaksi ja asennettavaksi

• Anonyymi

Eikös tuo ole haitakelistalla!

• Anonyymi

https://support.microsoft.com/en-us/topic/windows-security-update-a6ac7d2e-b1bf-44c0-a028-41720a242da3?preview=true
      Windowsin tietoturvapäivitys
      Tämä päivitys sisältää uusimmat päivitykset Windows Security -alustalle, joka koostuu Windows Security -sovelluksesta ja sen taustalla olevasta palvelusta.

Hanki Windows Security -sovelluksen uusin versio suorittamalla seuraava PowerShell-komento:

Get-AppPackage Microsoft.SecHealthUI

Lataa päivitys manuaalisesti

Windowsin tietoturvasovelluksen versio: 1000.27703.0.1006

Windowsin suojausalustan versio: 10.0.27703.1006

• Anonyymi

Olen päätellyt, että 'hintaan' vihjaa security platformin muuttuvan maksulliseksi tulevaisuudessa. Itse päivityksessä en ole huomannut ongelmia. Win11 home.

• Anonyymi

Ongelmia on HP:n läppärissä. Näkyy olevan eri versio kuin aloittajalla., mutta käyttöjärjestelmäkin on Windows 11 home. "Päivitä hintaan Windows Security platform – kt5007651 (versio 10.0.27840.1000)"

• Anonyymi
    • Anonyymi

On muuten kinkkinen poistettava tuo saamarin päivitys. Täytyy varmaan yrittää korjata vanha HP puhtaalla asennuksella. Sitä vaikeuttaa vanhentunut sähköpostiosoite ja Microsoft-tilille kirjautumiseen vaadittavat unohtuneet tiedot. Toimiva W11-kelpoinen läppäri uhkaa päätyä roskikseen mokoman MS-paskan takia. Paikallisella tilillä kone avautui näppärästi työpöydälle, mutta nyt eletään vakoilun kulta-aikaa.

• Anonyymi

Älä hyvä ihminen hävitä toimivaa läppäriäsi vaan laita siihen jokin linux, esim. Linux Mint, niin loppuu vakoilu ja saat koneesi jälleen käyttöön!

• Anonyymi

Asensin HP:hen Cromen. Pikaisella tsekkauksella Chrome vaikuttaa toimivan normaalisti. Tämän perusteella 'hintaan'-päivitys sotki jotakin Windowsissa, mikä haittaa Edgen käyttämistä ja mahdollisesti muitakin toimintoja. Esim. PIN-koodin luominen ei onnistu, mutta vika on kuulemma Microsoftin päässä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1994
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1752
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1581
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1424
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1122
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe