Pitkät neulaset mänty, lyhyet neulaset kuusi.
Ilman neulasia lehtipuu. Nyt jo vihreät oppi paljon tältä sivulta. Metsävastaavakin.
Vastustan sanoi Sofia, muttei tiennyt mitä vastustaa
15
240
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mitä pitikään vastustaa. Jotta tietää sanoa Elokapinallallisille kun kadulla istuvat.
- Anonyymi
Vastustaa suihinottoa suomalaisittain.
Kyl pitää olla mustempaa että kelpaa@
- Anonyymi
Ensin valehteli. Sitten kun joutui kiinni tunnusti. Tämä on sitä vihreitten "rehellisyyttä."
- Anonyymi
Paloheinässä asuu onnelliset ja varakkaat ihmiset.
- Anonyymi
Nyt jo vihreät oppi paljon tältä sivulta.
- Anonyymi
Vihreetä pskaa tulee Sohvin suusta.
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.
- Anonyymi
Eikö hiilinielut kuulu palstan aiheesen? Kukaan ei pakota vihreitä vahtimaan miten toisten metsänomistajien metsiä hoidetaan, mutta jatkuvasti räkytätte hakkuista ja vaaditte lisää suojelualueita.
- Anonyymi
Suuri osa vihreistä ei ole edes nähnyt metsää, Kallion puista ei metsää saa tekemälläkään.
- Anonyymi
Silloinen vihreitten puheenjohtaja sanoi #tuen teitä#
Ja tuollaisia oli tuettavat, taysiä paskoja.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001170202.html - Anonyymi
Vastustan metsien hakkuita. Vastsutan vastustan vastustan...nii ..mitä se metsien hakkuu tarkoittaa? kysyy SofVir
- Anonyymi
Pitkät neulaset mänty, lyhyet neulaset kuusi.
- Anonyymi
Yliopistotason kysymys vihreille. Onko lehtikuusessa neulasia vai lehtiä?
- Anonyymi
oliko muka joku uutinen, ettei Virta tajunnut. uutinen olisi ollut, jos hän joskus olisi jotain tajunnut.
- Anonyymi
Milloin olisi jotain tietänyt, siksi nyt oikealla paikallaan, turhakepuolueen puheenjohtajana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006