Että mua etoo Daciat

Anonyymi-ap

26

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritä kestää, saat 30 vuotiaan Tojosi museorekisteriin, jos siinä on vielä peltiä jäljellä ja suurin osa alkuperäisistä osista kiinni.

• Anonyymi

No kun tuon lenkin lukee niin ei kai noin ruosteisesta autosta voi kovauksia vaatia,,korjailee sen kuntoon ja on vain hiljaa

• Anonyymi

Että muaki etoo että joillakin on varaa ajaa Dacialla!

• Anonyymi

Amispojat haaveilevat housut märkinä autoista. Koulut ensin ja mielellään korkeakoulu ja sitten useita vuosia työssä ja voitte saada mahdollisuuden hankkia Dacian jos ette hanki omistusasuntoa ja asutte lähiössä vuokrayksiössä.

• Anonyymi

Rahamiehellä on varaa. Ei paina huolet osamaksuista ja marmoriosista.

• Anonyymi

Niinkö paljon sitä rahhoo on ettei kakalle taivu? Vastaappa rehellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö paljon sitä rahhoo on ettei kakalle taivu? Vastaappa rehellisesti.

Minä kävin istunnolla. Tuli varpusparvi. Aaaah. Että helpotti olotilaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kävin istunnolla. Tuli varpusparvi. Aaaah. Että helpotti olotilaa!

Ketä kiinnostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa?

Mul ei ole Daciaa ja ei oo massiaa, siksi taivun kakalle. Mutta se varpusparvi. Aaah. Kyllä teki hyvvää :)

• Anonyymi

Piti ostaa Dacia, koeajoin, en ostanut. Oli hyviäkin puolia, kuten maavara (Duster), mutta laatu oli heikompaa kuin Ladan tai Fiat 128:n, jotka molemmat tuttuja. Päädyin sittemmin Mazdasta Toyotaan ja en kadu, ainakaan vielä, sillä vasta neljännesmiljoona kilometriä takana, eli pelkkä sisäänajo.

• Anonyymi

Kyllä Dacia on parempi kuin Toyota jos tätä palstaa on uskominen. daciassa ei ole heikkoja puolia ja hintakin on kohdillaan. Eikä ruostu kuten Tojo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Dacia on parempi kuin Toyota jos tätä palstaa on uskominen. daciassa ei ole heikkoja puolia ja hintakin on kohdillaan. Eikä ruostu kuten Tojo.

Tojot ei ruostu nykyään. 2005-> ruosteongelmat korjattu. Sen sijaan koittaneet tehdä sisustasta "modernin" ja kaikki nuo muoviosat sitten nitisevät kuin prkl. Ei vaikuta toimintaan, mutta sangen ärsyttävää.

Nämä foorumin papparaiset elävät tojon osalta 80-90 luvulla ja luulevat että 2020 dacia on edistynyt kun vertaavat sitä vuosikymmeniä vanhoijin tojo kokemuksiinsa. Itku heiltä pääsisi kun kävisivät koeajamassa uuden corollan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tojot ei ruostu nykyään. 2005-> ruosteongelmat korjattu. Sen sijaan koittaneet tehdä sisustasta "modernin" ja kaikki nuo muoviosat sitten nitisevät kuin prkl. Ei vaikuta toimintaan, mutta sangen ärsyttävää.

Nämä foorumin papparaiset elävät tojon osalta 80-90 luvulla ja luulevat että 2020 dacia on edistynyt kun vertaavat sitä vuosikymmeniä vanhoijin tojo kokemuksiinsa. Itku heiltä pääsisi kun kävisivät koeajamassa uuden corollan.

Tää on just tätä. Daciaa ei voi verrata Toyotaan. Ovat ihan eri luokan autoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on just tätä. Daciaa ei voi verrata Toyotaan. Ovat ihan eri luokan autoja!

Eikö maailmassa ole muita merkkejä kuin Dacia tai Toyota? Minulla on kokemusta molemmista, käyttökelpoisia normaaleja autoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö maailmassa ole muita merkkejä kuin Dacia tai Toyota? Minulla on kokemusta molemmista, käyttökelpoisia normaaleja autoja.

Kaikkea muuta sontaakin kyllä ollut. Eritoten fordeista ja opeleista jäänyt järkyttävät kokemukset, tielle jättäviä vikoja ja ruostetta. Renaulteissa kaikkea pikku vikaa aivan kokoajan, saa milloin minkäkin vipstaakin takia olla pajalla. Fiattia ei voi laskea edes autoksi. Sitten on status autoja kuten mese, bmw, audi, joista vain pöljä maksaa extraa. Volkswagen tullut surullisen kuuluisaksi TSI/DSG jätteestä ja päästötesti huijauksista. Mistä näistä haluaisit keskustella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea muuta sontaakin kyllä ollut. Eritoten fordeista ja opeleista jäänyt järkyttävät kokemukset, tielle jättäviä vikoja ja ruostetta. Renaulteissa kaikkea pikku vikaa aivan kokoajan, saa milloin minkäkin vipstaakin takia olla pajalla. Fiattia ei voi laskea edes autoksi. Sitten on status autoja kuten mese, bmw, audi, joista vain pöljä maksaa extraa. Volkswagen tullut surullisen kuuluisaksi TSI/DSG jätteestä ja päästötesti huijauksista. Mistä näistä haluaisit keskustella?

En halua keskustella niistä romuista mitä minullakin on ollut, mutta miksi juuri Dacia ja Toyota asetaan aina vastakkain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua keskustella niistä romuista mitä minullakin on ollut, mutta miksi juuri Dacia ja Toyota asetaan aina vastakkain?

En tiedä mikä on muiden syy, mutta minun syyni on, että vaihdoin daciasta toyotaan.

• Anonyymi

Haaveilkaa trollit haaveilkaa Daciasta :)

• Anonyymi

Henkilöautojen ensirekisteröintien kärkikymmenikkö Saksassa tammikuussa 2025
      Suluissa prosenttimuutos verrattuna tammikuuhun 2024 ja markkinaosuus tammikuussa

VW (+11,6 %/22,3 %),
      Mercedes (-7,5%/9.5%)
      Škoda (-1,0%/8,0%)
      BMW ( +0,9 %/7,8 %)
      Audi (-5,1 %/7,1 %)
      Seat (+37,5%/6,7%)
      Ford (+3,9 %/3,7 %),
      Opel (-45,1 %/3,3 %)
      Hyundai (-5,2 %/3,0 %)
      Dacia (-13,6 %/2,8 %)

• Anonyymi

VW (HYI),
        Mercedes (HYI),
        Škoda (HYI),
        BMW (HYI),
        Audi (HYI),
        Seat (HYI),
        Ford (HYI),
        Opel (HYI),
        Hyundai (HYI),
        Dacia (KÖYHÄ),

Eivät selkeästi osaa autoja ostaa saksassa. Missä ova kunnon merkit kuten toyota, mazda, suzuki, honda!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VW (HYI),
        Mercedes (HYI),
        Škoda (HYI),
        BMW (HYI),
        Audi (HYI),
        Seat (HYI),
        Ford (HYI),
        Opel (HYI),
        Hyundai (HYI),
        Dacia (KÖYHÄ),

Eivät selkeästi osaa autoja ostaa saksassa. Missä ova kunnon merkit kuten toyota, mazda, suzuki, honda!?

Mazda hahahahahah. Suzuki hihihihihihihi. Toyota muhahahahahas. Honda buhahahahahahaha

• Anonyymi

Daccia ja kia ovat köyhien ihmisten autoja

• Anonyymi

Ole onnellinen, että sinä olet rikas, mitä epäilen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole onnellinen, että sinä olet rikas, mitä epäilen.

Ei kun minäkin olen köyhä. Minä minä minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun minäkin olen köyhä. Minä minä minä

Mitäs minä minä minä poju meinaa. Ajatko Dacialla? Nahkahousumaassa Dacian myynti mataa. Ei kelpaa kuluttajille. VW YLIVOIMAINEN YKKÖNEN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs minä minä minä poju meinaa. Ajatko Dacialla? Nahkahousumaassa Dacian myynti mataa. Ei kelpaa kuluttajille. VW YLIVOIMAINEN YKKÖNEN

VW über alles in der Welt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      82
      3347
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      53
      2490
    3. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      508
      2357
    4. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      35
      2251
    5. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      12
      2224
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      36
      2210
    7. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1959
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      17
      1838
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1805
    10. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      139