Massimiehet ostaa uusia Dacioita. Pellit kiiltää ja autossa kunnon tehtaan takuu. Täällä sitten kehuvat autojaan ihan huolella ja lyttäävät meidät Tojota-kuskit.
https://www.is.fi/autot/art-2000011160359.html?utm_medium=alsoreadthese&utm_campaign=is_tf&utm_source=www.hs.fi
Että mua etoo Daciat
26
340
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä kestää, saat 30 vuotiaan Tojosi museorekisteriin, jos siinä on vielä peltiä jäljellä ja suurin osa alkuperäisistä osista kiinni.
- Anonyymi
No kun tuon lenkin lukee niin ei kai noin ruosteisesta autosta voi kovauksia vaatia,,korjailee sen kuntoon ja on vain hiljaa
- Anonyymi
Että muaki etoo että joillakin on varaa ajaa Dacialla!
- Anonyymi
Amispojat haaveilevat housut märkinä autoista. Koulut ensin ja mielellään korkeakoulu ja sitten useita vuosia työssä ja voitte saada mahdollisuuden hankkia Dacian jos ette hanki omistusasuntoa ja asutte lähiössä vuokrayksiössä.
- Anonyymi
Rahamiehellä on varaa. Ei paina huolet osamaksuista ja marmoriosista.
- Anonyymi
Niinkö paljon sitä rahhoo on ettei kakalle taivu? Vastaappa rehellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö paljon sitä rahhoo on ettei kakalle taivu? Vastaappa rehellisesti.
Minä kävin istunnolla. Tuli varpusparvi. Aaaah. Että helpotti olotilaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kävin istunnolla. Tuli varpusparvi. Aaaah. Että helpotti olotilaa!
Ketä kiinnostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa?
Mul ei ole Daciaa ja ei oo massiaa, siksi taivun kakalle. Mutta se varpusparvi. Aaah. Kyllä teki hyvvää :)
- Anonyymi
Piti ostaa Dacia, koeajoin, en ostanut. Oli hyviäkin puolia, kuten maavara (Duster), mutta laatu oli heikompaa kuin Ladan tai Fiat 128:n, jotka molemmat tuttuja. Päädyin sittemmin Mazdasta Toyotaan ja en kadu, ainakaan vielä, sillä vasta neljännesmiljoona kilometriä takana, eli pelkkä sisäänajo.
- Anonyymi
Kyllä Dacia on parempi kuin Toyota jos tätä palstaa on uskominen. daciassa ei ole heikkoja puolia ja hintakin on kohdillaan. Eikä ruostu kuten Tojo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Dacia on parempi kuin Toyota jos tätä palstaa on uskominen. daciassa ei ole heikkoja puolia ja hintakin on kohdillaan. Eikä ruostu kuten Tojo.
Tojot ei ruostu nykyään. 2005-> ruosteongelmat korjattu. Sen sijaan koittaneet tehdä sisustasta "modernin" ja kaikki nuo muoviosat sitten nitisevät kuin prkl. Ei vaikuta toimintaan, mutta sangen ärsyttävää.
Nämä foorumin papparaiset elävät tojon osalta 80-90 luvulla ja luulevat että 2020 dacia on edistynyt kun vertaavat sitä vuosikymmeniä vanhoijin tojo kokemuksiinsa. Itku heiltä pääsisi kun kävisivät koeajamassa uuden corollan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojot ei ruostu nykyään. 2005-> ruosteongelmat korjattu. Sen sijaan koittaneet tehdä sisustasta "modernin" ja kaikki nuo muoviosat sitten nitisevät kuin prkl. Ei vaikuta toimintaan, mutta sangen ärsyttävää.
Nämä foorumin papparaiset elävät tojon osalta 80-90 luvulla ja luulevat että 2020 dacia on edistynyt kun vertaavat sitä vuosikymmeniä vanhoijin tojo kokemuksiinsa. Itku heiltä pääsisi kun kävisivät koeajamassa uuden corollan.Tää on just tätä. Daciaa ei voi verrata Toyotaan. Ovat ihan eri luokan autoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on just tätä. Daciaa ei voi verrata Toyotaan. Ovat ihan eri luokan autoja!
Eikö maailmassa ole muita merkkejä kuin Dacia tai Toyota? Minulla on kokemusta molemmista, käyttökelpoisia normaaleja autoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö maailmassa ole muita merkkejä kuin Dacia tai Toyota? Minulla on kokemusta molemmista, käyttökelpoisia normaaleja autoja.
Kaikkea muuta sontaakin kyllä ollut. Eritoten fordeista ja opeleista jäänyt järkyttävät kokemukset, tielle jättäviä vikoja ja ruostetta. Renaulteissa kaikkea pikku vikaa aivan kokoajan, saa milloin minkäkin vipstaakin takia olla pajalla. Fiattia ei voi laskea edes autoksi. Sitten on status autoja kuten mese, bmw, audi, joista vain pöljä maksaa extraa. Volkswagen tullut surullisen kuuluisaksi TSI/DSG jätteestä ja päästötesti huijauksista. Mistä näistä haluaisit keskustella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea muuta sontaakin kyllä ollut. Eritoten fordeista ja opeleista jäänyt järkyttävät kokemukset, tielle jättäviä vikoja ja ruostetta. Renaulteissa kaikkea pikku vikaa aivan kokoajan, saa milloin minkäkin vipstaakin takia olla pajalla. Fiattia ei voi laskea edes autoksi. Sitten on status autoja kuten mese, bmw, audi, joista vain pöljä maksaa extraa. Volkswagen tullut surullisen kuuluisaksi TSI/DSG jätteestä ja päästötesti huijauksista. Mistä näistä haluaisit keskustella?
En halua keskustella niistä romuista mitä minullakin on ollut, mutta miksi juuri Dacia ja Toyota asetaan aina vastakkain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua keskustella niistä romuista mitä minullakin on ollut, mutta miksi juuri Dacia ja Toyota asetaan aina vastakkain?
En tiedä mikä on muiden syy, mutta minun syyni on, että vaihdoin daciasta toyotaan.
- Anonyymi
Haaveilkaa trollit haaveilkaa Daciasta :)
- Anonyymi
Henkilöautojen ensirekisteröintien kärkikymmenikkö Saksassa tammikuussa 2025
Suluissa prosenttimuutos verrattuna tammikuuhun 2024 ja markkinaosuus tammikuussa
VW (+11,6 %/22,3 %),
Mercedes (-7,5%/9.5%)
Škoda (-1,0%/8,0%)
BMW ( +0,9 %/7,8 %)
Audi (-5,1 %/7,1 %)
Seat (+37,5%/6,7%)
Ford (+3,9 %/3,7 %),
Opel (-45,1 %/3,3 %)
Hyundai (-5,2 %/3,0 %)
Dacia (-13,6 %/2,8 %)- Anonyymi
VW (HYI),
Mercedes (HYI),
Škoda (HYI),
BMW (HYI),
Audi (HYI),
Seat (HYI),
Ford (HYI),
Opel (HYI),
Hyundai (HYI),
Dacia (KÖYHÄ),
Eivät selkeästi osaa autoja ostaa saksassa. Missä ova kunnon merkit kuten toyota, mazda, suzuki, honda!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW (HYI),
Mercedes (HYI),
Škoda (HYI),
BMW (HYI),
Audi (HYI),
Seat (HYI),
Ford (HYI),
Opel (HYI),
Hyundai (HYI),
Dacia (KÖYHÄ),
Eivät selkeästi osaa autoja ostaa saksassa. Missä ova kunnon merkit kuten toyota, mazda, suzuki, honda!?Mazda hahahahahah. Suzuki hihihihihihihi. Toyota muhahahahahas. Honda buhahahahahahaha
- Anonyymi
Daccia ja kia ovat köyhien ihmisten autoja
- Anonyymi
Ole onnellinen, että sinä olet rikas, mitä epäilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole onnellinen, että sinä olet rikas, mitä epäilen.
Ei kun minäkin olen köyhä. Minä minä minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun minäkin olen köyhä. Minä minä minä
Mitäs minä minä minä poju meinaa. Ajatko Dacialla? Nahkahousumaassa Dacian myynti mataa. Ei kelpaa kuluttajille. VW YLIVOIMAINEN YKKÖNEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs minä minä minä poju meinaa. Ajatko Dacialla? Nahkahousumaassa Dacian myynti mataa. Ei kelpaa kuluttajille. VW YLIVOIMAINEN YKKÖNEN
VW über alles in der Welt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823347
- 532490
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa5082357- 352251
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi122224Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313362210- 1371959
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne171838- 311805
- 1391615