Koirani jouduttiin lopettamaan ja en ole viikkoon kuin itkenyt. Kun tuttu tai sukulainen kuolee niin sanotaan vain "oi onpa ikävää" ja elämä jatkuu.
Olenko joku psykopaatti?
Miksi lemmikin kuolema on pahempi kuin tutun ihmisen kuolema?
Anonyymi-ap
2
173
Vastaukset
- Anonyymi
KYLLÄ on kuolema lähellä kun antaa ruuaksi suomalaista savo koiranruokaa!
Yorkshirenterrieri sai kouristuksia mitä siinä ruuassa ON! - Anonyymi
Minä taas vältän myös KAIKKIA Hau hau-tuotteita.
Mutta aloittajalle tosiaan. Minä olen yhtä kiintynyt nimenomaan eläimiin kuten varmaan tosi moni on. Ihminen on paha, läpeensä paska, johon ei voi luottaa, mutta viaton eläin ja luonto on ainoa suojelun ja rakkauden arvoinen kohde. Ihminen sotii, raiskaa, pettää, omii jne jne, eläin ei tätä tee ! Eläimen rakkaus elvyyttää rikkinäisen ihmisen ja se on ollut ihanaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302582- 111252
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku330997- 44871
- 44838
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20819Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61744- 44730
- 44716
- 46646