Suomen talous on tällä hetkellä aivan perseestä EU:n takia ja hallituksen tekemien leikkausten vuoksi, jolla muka pyritään taloutta saamaan vakaaksi. Kaikilla Euroopan mailla, joilla on oma valuutta pärjää hyvin ja miksei Suomikaan, jos Markka tulee takaisin? Lisäksi Markka ei edes ollut valuuttana heikko, jopa vahvempi kuin ruotsin kruunu. MARKKA TAKAISIN, SUOMI ON ITSENÄINEN MAA!
Markka takaisin!
5
905
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä hittoa sinä sillä markalla tekisit?
Sitten se tuhannen taalan kysymys, mihin arvoon se määriteltäsiin näin aluksi?
Jos kuvittelet että 1 markka vastaa 1 euroa niin mitä se muuttaa, tai vaikka että 1omk vastaa 1€ niin ei tuokaan auta.
Se ehkä auttaisi jos markka ja euro olisi saman hintainen ja heti kun se on otettu käyttöön niin markka devalvoituisi rajusti, tai no silloin valtion laina lisääntyisi markkahintana ja palkansaajille kallistuisi kaikki ulkomailta ostettu, kyseessähän olisi silloin vain palkka-ale.
Eikö noita palkkoja voisi laskea euroaikana?
En oikein ymmärrä markkaihannointia. - Anonyymi
Kohtuullinen talouden taantuma koskettelee liki koko ns. läntistä maailmaa, ei se kysy mikä on pienen Suomen valuutta!
- Anonyymi
Jotkut haaveilee, että Suomi olisi edelleen neuvostoliiton huomassa oleva saari.
Oikeasti pitäisi leikata vielä paljon enemmän ja hyväksyä, että elintaso laskee.
Halvalla markalla vientiteollisuus vetäisi paremmin, mutta toisaalta tuontituotteet ovat kalliimpia. - Anonyymi
Oma valuutta ei ole Suomessa mahdollinen, koska sen arvon määräisi ulkopuolinen maailma eikä Suomi !
Maailma ei arvosta Suomalaisten kykyä ylläpitää vahvaa kansantaloutta, sen vuoksi omalla valuutalla ei olisi mahdollisuuksia !
Julkiset menot ovat Suomessa kroonisesti liian suuret suhteessa BKT:hen
Tällä hetkellä 55% ! Järjetön luku !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435