Mitä luulette paljonko ehdokkaat käytti rahaa vaaleihin? Kaikki ei ole jättänyt ennakko ilmoitusta. Puhutaanko tuhansista vai satasista?
Valtuutettujen vaalirahoitus
13
400
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että kovin isoja rahoja. Kellä olisi Orimattilan suurin kampanja?
- Anonyymi
Riitta Lonkalla?
- Anonyymi
Ihanalla mopedi miehellä.
- Anonyymi
Tulevista kaupunginvaltuutetuista puuttuu kaikki ilmoitukset ainakin seuraavilta. Ekman,Jokela,Malmiharju, Mölsä, Jokinen.
Vaalirahoituksen sivuilla sanotaan että vastuullinen ehdokas ilmoittaa. Nämä ei ole vastuullisia? - Anonyymi
Mitä se sulle kuuluu?!
- Anonyymi
Aloittaja. Mihin tällä pyrit?
- Anonyymi
Luultavasti sama tyyppi joka puhui porkkakalliosta. Ennakkoilmoitus ei onnistunut yhdyssanana. Pätemisen tarve, viha ja kateellisuus on ajava voima haukkuessa muita. Luultavasti vaikea lapsuus.
- Anonyymi
Vittuuks se sulle kuuluu!?
- Anonyymi
Onko tämä jokin luulemisen asia? Siinäkin taas yksi Olan sankari.
- Anonyymi
Mun kaveri kävi tekee ilmotuksen enne ku teitä
ees oli ! - Anonyymi
Yhyy yhyy! Oikeinko semmonen ilmoitus? Yhyy yhyy🤣
- Anonyymi
Yhyy!!!
Puhutaanko no hablaa vai hablaa?!
Yhyy!!
Muitten rahat!!
Mitä luulette?
Yhyy!! - Anonyymi
Kunnon kerrostalokyttääjä. Hahaha!
Laittoiko sentin vai kaksi!!!???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354243- 552945
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462848- 302633
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3322583Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382179
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541925Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527