Mikä ihme tekee tavallisesta unelman vai onko se juuri se tavallisuus?
Miksi pidät ainutlaatuisena
11
286
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki. Se vetovoima, sielunkumppanuus. Se oikea ihminen minulle. Miehelle
- Anonyymi
Hän on minulle tehty. Ja minä hänelle.
- Anonyymi
Olisi ihan mieletöntä, jos joskus joku oikeasti ajattelisi noin.
- Anonyymi
Arvostan sitä että on oma itsensä ja että on jalat maassa. Ainutlaatuisen esimerkiksi naisesta tekee edellämainittujen lisäksi luonne, fiksuus, älykkyys. Tähän päälle luonnollinen kauneus. Ainutlaatuista ei tapaa (huom minä) esimerkiksi ravintoloissa. Siellä on massoittain samankaltaisia taviksia, joista ketään ei voi sanoa ainutlaatuiseksi juuri minulle.
Ainutlaatuinen on hän, joka minun sydämeeni on päässyt.- Anonyymi
"Ainutlaatuista ei tapaa (huom minä) esimerkiksi ravintoloissa. Siellä on massoittain samankaltaisia taviksia, joista ketään ei voi sanoa ainutlaatuiseksi juuri minulle."
Ihan samaa mieltä!
- Anonyymi
rakastuin häneen ja välitän edelleen. hänen kasvot on kauneinta maailmassa. en pääse niistä ikinä yli.
- Anonyymi
Jotakin omaa kuvittelua se vaan oli. Oikeasti en merkinnyt toiselle mitään.
- Anonyymi
Hän on minulle niin erityinen, henkisesti ja olen häneen rakastunut. Ja tietty onhan hän myös erittäin komea🙂
Tulen hyvälle tuulelle kun hän on lähelläni. - Anonyymi
No siis oot jotenki tasapainonen, ja et yritä olla erikoinen niinkuin kaikki muut🩷
Ja kyllä sun siniset silmäs hurmas mut , mut se persoona niiden takana oli ihana , omana tavallisena itsenään, ehk pientä epävarmuutta näin myös.. sä oot just se mitä haluaisin, ihan tavallisen tyttöystävän, mut silti oot niin erityinen mulle, en osaa pukea sitä sanoiks: energia, mielipiteet, se miten kohtelet muita, sun kilttija herkkä luonne, tasapainoisuus, en vaa jotenki nää itteeni kenenkää muun kaa... kun tunnut itelle siltä omimmalta.- Anonyymi
Ihana kirjoitus. Hän on varmasti todella erityinen❤️
- Anonyymi
En pidä, en luule. Kukaan meistä ei ole. Mutta joskus joku saa meidät kirjoittamaan tai tekemään jotain ainutlaatuista. Toivottavasti niin... :)
Falling down to sleep, to bury my secrets deep
And my smiling lips, remember your fingertips
And behind my smile, is the teardrop I cannot hide
And I hear your silent prayer:
Let me in, into twilight of your sadness
Where I can hide from my madness
That's haunting me...
You light up my dreams, before the darkness comes
And your pure white wings, not shown to everyone
Rise you up in the skies, above the dusty clouds
And when the light is gone and all I can hear
You screaming:
That's haunting me...
Beauty of your soul, is wearing you down
When needed most, there’s no soul around
Giving birth to one of my own, to comfort you
A place to rest and let your darkness shine
While whispering:
That's haunting me...
And here, we two alone
Your madness within my sadness
Escaping from it all
To the twilight of my sadness
That's haunting me...
That's haunting me...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää431280Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271082- 75911
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.94819Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14766- 43743