Miksi yrität tehdä vaikutusta omaan äitiin?

Anonyymi-ap

Vanhempien kuuluu olla ylpeitä lapsistaan, tekivät he mitä vaan.

17

287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anopin vois kyllä heittää saunan taa.
      Sivukommentti

• Anonyymi

Juuri näin

• Anonyymi

Miks et heitä?

• Anonyymi

En tee vaikutusta häneen

• Anonyymi

Onko äitisi koskaan saanut sinua itkemään?

• Anonyymi

Aikuisena siis.
        Onko äitisi saanut sinua koskaan itkemään aikuisena?

• Anonyymi

Olen viisikymppinen, enkä ole koskaan kyennyt tekemään vaikutusta äitiini vaikka minulla on useampi korkeakoulututkinto ja olen hyvin menestynyt. Entinen puolisoni sen sijaan sai paljon ylistystä lääkäri kun oli, samoin sisareni ja veljeni. Olen luovuttanut ajatuksen suhteen ja nykyään pidänkin ihan kohtalaista etäisyyttä äitiini. Tulee vaan paha mieli kaikesta, mitä äidin mukaan minun olisi tullut saavuttaa.

• Anonyymi

Money

• Anonyymi

Ei minua voi ns. ostaa rahalla, jos en pidä ihmisestä ollenkaan. Täysin mahdoton ajatus se, että voisin olla temisisissä häirikön kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua voi ns. ostaa rahalla, jos en pidä ihmisestä ollenkaan. Täysin mahdoton ajatus se, että voisin olla temisisissä häirikön kanssa!

Olen kokenut jo useamman vuoden hänet eihyväksi ihmiseksi, ja sen takia olen inhonnut kautta rantain kertomista ja esitystä, koska olen kokenut että minua yritetään pakottaa olemaan tekemisissä syvästi inhoamani ihmisen kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kokenut jo useamman vuoden hänet eihyväksi ihmiseksi, ja sen takia olen inhonnut kautta rantain kertomista ja esitystä, koska olen kokenut että minua yritetään pakottaa olemaan tekemisissä syvästi inhoamani ihmisen kanssa!

Käsi sydämelle, tuskin yksikään ihminen haluaisi olla tekemisissä syvästi inhoamansa ihmisen kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsi sydämelle, tuskin yksikään ihminen haluaisi olla tekemisissä syvästi inhoamansa ihmisen kanssa!

Valtavaa pahaa oloa ja stressiä on aiheuttanut juuri se tunne, että minua on yritettty pakottaa sellaiseen mikä on minulla täysin mahdotonta!! Näin olen ajatellut jo kuuden vuoden ajan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtavaa pahaa oloa ja stressiä on aiheuttanut juuri se tunne, että minua on yritettty pakottaa sellaiseen mikä on minulla täysin mahdotonta!! Näin olen ajatellut jo kuuden vuoden ajan!

Projektin on pakko loppua, tai menetän elämänhaluni kokonaan! Haluan sanoa häirikölle kasvotusten sen, että harvoja ihmisiä inhoan niin paljon kuin sinua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Projektin on pakko loppua, tai menetän elämänhaluni kokonaan! Haluan sanoa häirikölle kasvotusten sen, että harvoja ihmisiä inhoan niin paljon kuin sinua!

Nuo sanat ovat ne mitä hänelle todella haluan sanoa ja tulen varmasti sanomaan, jos näen hänet jossain!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo sanat ovat ne mitä hänelle todella haluan sanoa ja tulen varmasti sanomaan, jos näen hänet jossain!

Miksi en saa elää omannäköistäni ikäiseni miehen kanssa? Tarvitsen rakkautta ja syliä, jotta voisin paremmin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi en saa elää omannäköistäni ikäiseni miehen kanssa? Tarvitsen rakkautta ja syliä, jotta voisin paremmin!

elämää

• Anonyymi

Ohi. Ei kuulu elämääni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2641
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      128
      2315
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2053
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      129
      2010
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1764
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      149
      1276
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1152
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1110
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1105
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1029
    Aihe