Miksi yrität tehdä vaikutusta omaan äitiin?

Anonyymi-ap

Vanhempien kuuluu olla ylpeitä lapsistaan, tekivät he mitä vaan.

17

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anopin vois kyllä heittää saunan taa.
      Sivukommentti

• Anonyymi

Juuri näin

• Anonyymi

Miks et heitä?

• Anonyymi

En tee vaikutusta häneen

• Anonyymi

Onko äitisi koskaan saanut sinua itkemään?

• Anonyymi

Aikuisena siis.
        Onko äitisi saanut sinua koskaan itkemään aikuisena?

• Anonyymi

Olen viisikymppinen, enkä ole koskaan kyennyt tekemään vaikutusta äitiini vaikka minulla on useampi korkeakoulututkinto ja olen hyvin menestynyt. Entinen puolisoni sen sijaan sai paljon ylistystä lääkäri kun oli, samoin sisareni ja veljeni. Olen luovuttanut ajatuksen suhteen ja nykyään pidänkin ihan kohtalaista etäisyyttä äitiini. Tulee vaan paha mieli kaikesta, mitä äidin mukaan minun olisi tullut saavuttaa.

• Anonyymi

Money

• Anonyymi

Ei minua voi ns. ostaa rahalla, jos en pidä ihmisestä ollenkaan. Täysin mahdoton ajatus se, että voisin olla temisisissä häirikön kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua voi ns. ostaa rahalla, jos en pidä ihmisestä ollenkaan. Täysin mahdoton ajatus se, että voisin olla temisisissä häirikön kanssa!

Olen kokenut jo useamman vuoden hänet eihyväksi ihmiseksi, ja sen takia olen inhonnut kautta rantain kertomista ja esitystä, koska olen kokenut että minua yritetään pakottaa olemaan tekemisissä syvästi inhoamani ihmisen kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kokenut jo useamman vuoden hänet eihyväksi ihmiseksi, ja sen takia olen inhonnut kautta rantain kertomista ja esitystä, koska olen kokenut että minua yritetään pakottaa olemaan tekemisissä syvästi inhoamani ihmisen kanssa!

Käsi sydämelle, tuskin yksikään ihminen haluaisi olla tekemisissä syvästi inhoamansa ihmisen kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsi sydämelle, tuskin yksikään ihminen haluaisi olla tekemisissä syvästi inhoamansa ihmisen kanssa!

Valtavaa pahaa oloa ja stressiä on aiheuttanut juuri se tunne, että minua on yritettty pakottaa sellaiseen mikä on minulla täysin mahdotonta!! Näin olen ajatellut jo kuuden vuoden ajan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtavaa pahaa oloa ja stressiä on aiheuttanut juuri se tunne, että minua on yritettty pakottaa sellaiseen mikä on minulla täysin mahdotonta!! Näin olen ajatellut jo kuuden vuoden ajan!

Projektin on pakko loppua, tai menetän elämänhaluni kokonaan! Haluan sanoa häirikölle kasvotusten sen, että harvoja ihmisiä inhoan niin paljon kuin sinua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Projektin on pakko loppua, tai menetän elämänhaluni kokonaan! Haluan sanoa häirikölle kasvotusten sen, että harvoja ihmisiä inhoan niin paljon kuin sinua!

Nuo sanat ovat ne mitä hänelle todella haluan sanoa ja tulen varmasti sanomaan, jos näen hänet jossain!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo sanat ovat ne mitä hänelle todella haluan sanoa ja tulen varmasti sanomaan, jos näen hänet jossain!

Miksi en saa elää omannäköistäni ikäiseni miehen kanssa? Tarvitsen rakkautta ja syliä, jotta voisin paremmin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi en saa elää omannäköistäni ikäiseni miehen kanssa? Tarvitsen rakkautta ja syliä, jotta voisin paremmin!

elämää

• Anonyymi

Ohi. Ei kuulu elämääni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      22
      2160
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      138
      2002
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      8
      1232
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1190
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      62
      1086
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      99
      1067
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      61
      950
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      68
      942
    9. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      45
      906
    10. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      2
      831
    Aihe