Jos olet niin kerro miten ja missä.
Oletko runkanut duunissa?
17
614
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on työpaikallani käytössä oma varastokoppi. Siellä on mukava nautiskella omaa kivaa ja on siellä käynyt pari kaveria vierailulla. M54v
- Anonyymi
Töissä tehtaassa ja naispuolisten työkavereiden perseitä kun päivän kuolaa, niin jossakin vaiheessa pakko käydä vessassa vetämässä käteen
- Anonyymi
Toimistotuoli, wc ja n. 60v nainen otti suihin arkistossa. Työtuolissa on helppo vetää käteen kun laittaa kortsun.
- Anonyymi
Naisvaltaisen työpaikan varastossa kerran purin paineet.
- Anonyymi
Pomon ja parin duunikaverin kanssa vedettiin kimppakätöset safkatunnilla.
- Anonyymi
Oli varmaan kiihottavaa
- Anonyymi
En muistaakseni töissä kun joutuu palkkansa eteen tekeen töitäkin tosin joskus se kai voi käteenvetokin työltä tuntua kun on yhtä turhauttavaa toisinaan
Onhan sitä tullut harrastettua varmaan noin kerran kuukaudessa. Oma huone, wc tai kuntosali siinä varmaan tärkeimmät
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Joo olen työpaikan vessoissa runkkailut kun on hiljainen iltapäivä joskus ollut ja kiimaa on noussut. ...
- Anonyymi
Vessassa käyn runkulla aina välillä. Pari kertaa ihan työpöydän ääressä, mutta siinä on vähän liian iso riski tulla nähdyksi.
- Anonyymi
Minä jäin kerran kiinni duunikaverille mutta hän ymmärsi ja kysyi voiko tulla mukaan..se oli Ok ja olemme muutaman kerran sen jälkeen myös harrasteltu runkkailua kimpassa.
- Anonyymi
Omassa työhuoneessa ex-työpaikalla. Ovi lukkoon ja säleverhot kiinni ja kumisaapasvideo pyörimään.
- Anonyymi
Joskus toimistolla sujauttanut pienen jalkapohjien hierontaan tarkoitetun pallon työtuolilleni ja siinä sen päällä hienovaraisin liikkein piristänyt iltapäivääni.
- Anonyymi
Maatalouslomittaja oon ja on tullut runkattua monta kertaa navetassa paskaset työhaalarit päällä ja saappaat jalassa. Hyvältä tuntuu.
- Anonyymi
Runkkaan aina työhuoneessani eduskunnassa.
- Anonyymi
Työpöydän ääressä olen runkannut. Käsi matkasi kalua pöydän alla, en kuitenkaan ruikuttanut spermojani.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635