Oletko runkanut duunissa?

Anonyymi-ap

Jos olet niin kerro miten ja missä.

17

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on työpaikallani käytössä oma varastokoppi. Siellä on mukava nautiskella omaa kivaa ja on siellä käynyt pari kaveria vierailulla. M54v

• Anonyymi

Töissä tehtaassa ja naispuolisten työkavereiden perseitä kun päivän kuolaa, niin jossakin vaiheessa pakko käydä vessassa vetämässä käteen

• Anonyymi

Toimistotuoli, wc ja n. 60v nainen otti suihin arkistossa. Työtuolissa on helppo vetää käteen kun laittaa kortsun.

• Anonyymi

Naisvaltaisen työpaikan varastossa kerran purin paineet.

• Anonyymi

Pomon ja parin duunikaverin kanssa vedettiin kimppakätöset safkatunnilla.

• Anonyymi

Oli varmaan kiihottavaa

• Anonyymi

En muistaakseni töissä kun joutuu palkkansa eteen tekeen töitäkin tosin joskus se kai voi käteenvetokin työltä tuntua kun on yhtä turhauttavaa toisinaan

• Onhan sitä tullut harrastettua varmaan noin kerran kuukaudessa. Oma huone, wc tai kuntosali siinä varmaan tärkeimmät

• Anonyymi

Jep

• Anonyymi

Joo olen työpaikan vessoissa runkkailut kun on hiljainen iltapäivä joskus ollut ja kiimaa on noussut. ...

• Anonyymi

Vessassa käyn runkulla aina välillä. Pari kertaa ihan työpöydän ääressä, mutta siinä on vähän liian iso riski tulla nähdyksi.

• Anonyymi

Minä jäin kerran kiinni duunikaverille mutta hän ymmärsi ja kysyi voiko tulla mukaan..se oli Ok ja olemme muutaman kerran sen jälkeen myös harrasteltu runkkailua kimpassa.

• Anonyymi

Omassa työhuoneessa ex-työpaikalla. Ovi lukkoon ja säleverhot kiinni ja kumisaapasvideo pyörimään.

• Anonyymi

Joskus toimistolla sujauttanut pienen jalkapohjien hierontaan tarkoitetun pallon työtuolilleni ja siinä sen päällä hienovaraisin liikkein piristänyt iltapäivääni.

• Anonyymi

Maatalouslomittaja oon ja on tullut runkattua monta kertaa navetassa paskaset työhaalarit päällä ja saappaat jalassa. Hyvältä tuntuu.

• Anonyymi

Runkkaan aina työhuoneessani eduskunnassa.

• Anonyymi

Työpöydän ääressä olen runkannut. Käsi matkasi kalua pöydän alla, en kuitenkaan ruikuttanut spermojani.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      7272
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5996
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5317
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4747
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4078
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3302
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      63
      3259
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3082
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2487
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2399
    Aihe