Mies, mikä sinua vaivaa?

Anonyymi-ap

Kenen takia oikeen käyt tällä palstalla?

26

532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kulutan aikaa.

• Anonyymi

Sinun takiasi

• Anonyymi

Harmi kuitenki sun kannalta ettei tämä gallupmies ole se nainen jonka kuvittelet elävän täällä sinua varten ku hoivarobotti

• Anonyymi

Harmi kuitenki sun kannalta ettei tämä gallupmies ole se nainen jonka kuvittelet elävän täällä sinua varten ku hoivarobotti

• Anonyymi

Tarkkailen maapalloa galaktista neuvostoa varten.

• Anonyymi

Hyvä kysymys. Kun nimenomaan muualla keskusteluyhteydessä on nainen. Ehkä tämä on joku jäänne aivoissa.

• Anonyymi

Minä en varsinaisesti kenenkään kui pitäskö käydä jonkun tietyn takia mä osaan kyllä ilmoittaa kiinnostukseni kasvotustenkin en vaan ny näi äkkiseltään keksiny vaikeampaa tapaa antaa kenenkään yrittää edes tutustua muhun pintapuolisesti kuin tämä on jokseenkin haastavaa ettiä täältä kaikki kirjoituksenk jotta osaa varautua mahdolliseen vastaukseen tai kysymykseen tai vasta kysymykseen parempaan tutustumiseen edes saadakseen mahdollisuuden pitäs olla edes kiinnostunu musta eikä mielikuvastaan mä en ole millään tavalla täydellinen enkä ole koskaan yrittänyt edes täydellinen olla työvauhtiini mä tuskin olen koskaan tyytyväinen aikasintaan vasta si kun on mahdollista kylppärin kalustus tehdä sormia napsauttamalla mikä ei tietääkseni ole mahdollista yhden reiän poraus kun vie jo kauemmin ja wc-istuimenkin asennus ihan minimissään vienee sen noi puolisen tuntia

• Anonyymi

en osaa edes ajatella niin että joku olisi täydellinen en oikeastaan edes ajattele minkälainen kukin ihminen on reagoin siihen mitä koen kunkin ihmisen kohtaamisissa ja tunnistan mielestäni aika hyvin sellaisen ihmisen hädän joka on joutunut kokemaan paljon vaikeita asioita mutta en voinut olla ensimmäinen joka lähtee tavallaan luomaan yhteyttä koska en tiedä onko hän valmis siihen ja haluaako hän apua juuri minulta

• Anonyymi

Miksi sinä käyt? Olen täällä siksi kun olen yksin ja rakkausasiat mietityttää. En olisi täällä jos olisin varmasti löytänyt elämäni naisen ja voisin hänen kanssaan puhua.

• Anonyymi

Miehen takia käyn. 🥺

• Anonyymi

Sinun takia rakas

• Anonyymi

Käyn seulomassa täältä itselleni sopivaa runkkumatskua

• Anonyymi

Ja yrität passiivisaggressiivisesti esineellistää jotain tiettyä naista kiihkeän äijän kirjoitusten taakse? Toivottavasti keulii edes alustavasti

• Anonyymi

Uuh, oot varmasti mun kaivattuni! 😍😍😍

• Anonyymi

Oikeestaan asun täällä. 🪟🛋️🚪🛏️

😎🐕

• Anonyymi

🛀🚽 nämä puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🛀🚽 nämä puuttuu.

💩💩💩💩💩🐇👩🍒🥰😇🚀💦💊❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🛀🚽 nämä puuttuu.

Prööt 🚽💩💩

• Anonyymi

Tyhmä kysymys, tietenkin itseni takia.

• Anonyymi

Keski-iän kriisi. Elämä oli ja meni ja kaipaan naista jota en älynnyt ottaa.

• Anonyymi

Jotenkin näin tälläisen skenaarion olevan tulossa jo n.20v sitten yhden miehen kanssa. Nykyään ajattelen ettei se olisi toiminut sillä olen kaivannut miestä joka on minulle niin henkisesti kuin fyysisesti tukeni ja turvani, vankka ja lojaali kuin vuori jonka pysyvyyteen voi luottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin näin tälläisen skenaarion olevan tulossa jo n.20v sitten yhden miehen kanssa. Nykyään ajattelen ettei se olisi toiminut sillä olen kaivannut miestä joka on minulle niin henkisesti kuin fyysisesti tukeni ja turvani, vankka ja lojaali kuin vuori jonka pysyvyyteen voi luottaa.

Larppaat siis mies olleesi jo n armeijaikäisenä (kirjoitustesi perustella ei mennyt ihan putkeen) täysin unohtumaton luontokappale? Hih

• Anonyymi

Eksäni takia käyn.

• Anonyymi

Ensimmäinen viestini ketjuun.
      En siksi että haluaisin joltain jotain. Mutta pidän puoleni.
      Käyn täällä ihmisten mielipiteitten ja vaeltavien sielujen takia.
      He saattavat tunnistaa toisensa menneisyyden majataloissa kerran asuessaan ja ajan portaita kävellessä kohti tuntematonta.

• Anonyymi

Alunperin ikävän vuoksi. Nykyään randomi lepohetkien ajanviete.

• Anonyymi

Entisen ihastuksen takia. 🥺

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      936
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      929
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe