siitepölyallergiaan. Ja miten hoiditte siitepölyallergiaanne intin aikana?
Vastaukset 6
- ei allergiaa
mun mielestä.
- kannattaa ottaa omat
lääkkeet mukaan ja kertoa niistä lääk.tarkastuksessa.
- Kimmo
Saa toki.
Niin jos lääkitys on jatkuvasti tarpeen, eli taukoja ei sa tulla, niin kannattaa sinne mennessäsi ottaa lääkkeitä mukaan muutaman päivän ajelle. - aivastelija
ei zyrtec tehoa ja ainakin 10 vuotta sitten se oli ainut mitä antoivat...eli itse hankkimia jouduin syömään...
en tiedä ovatko ajat muuttuneet- ...
zyrtec ei muhun tehoa jos saan sellasen "kohtauksen" että pärskii koko ajan. kaupungissa kyllä ei yleensä
ole mitää reaktioita mutta mökillä kyllä. ja varmasti joudun taistelemaan allergiani kanssa kun menen inttii. - Rokkihemmo
... kirjoitti:
zyrtec ei muhun tehoa jos saan sellasen "kohtauksen" että pärskii koko ajan. kaupungissa kyllä ei yleensä
ole mitää reaktioita mutta mökillä kyllä. ja varmasti joudun taistelemaan allergiani kanssa kun menen inttii.Avomieheni oli armeijassa ja hänellä on heinänuha ja hän sao niitä lääkkeitä joita on aina käyttänyt:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951821
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4871380- 881193
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481170- 751160
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1931130- 93937
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11864- 65715
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176711