Suositeltavat Caravan-alueet?

Anonyymi-ap

Minne caravan-alueelle kannattaa suunnata jos haaveissa on vaimolle ja miehelle vierasta panoseuraa yhdessä tai erikseen?

57

2754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin Rauhanlahdessa on onnistanut joka kerta. Illalla tulipaikalle aikaa viettämään ja seuraa saa kun antaa ymmärtää ja sen jälkeen ymmärtää antaa.

• Anonyymi

Tuurissa tapahtuu 😋

• Anonyymi

Kaverin puolesta kerron, että joku on saannut Messilässä 🍆💦

• Anonyymi

Joo Messilässä saa pesää.

• Anonyymi

Kylmäkoski savikoski caravan

• Anonyymi

Kuus-Hukkalassa lähellä Rantasalmea on onnistanut.

• Anonyymi

Kalliojärvellä kuulemma pannaan ristiin paljon.

• Anonyymi

Onko kokemusta Savonlinnan leirintäalueesta, saako vaimolle vierasta?

• Anonyymi

Itä-Suomessa ja alastonsuomi ja sieltä tunnus Anacondaa, on tarjolla. 😋😊

• Anonyymi

Puumalan pistohiekoilla

• Anonyymi

Oiskohan Uusimaa-Pirkanmaa seutuvilla liikkuvaa karavaani-pariskuntaa, jolle maistuis pikkusen reilu kuuskymppinen, sutjakka ja komea herrasmies.
      Ei ole hirmu tarkkoja kriteereitä, saa olla ikää ja muotoja.
      Itse olen puhdas, hyväntuulinen, ongelmaton.saman kaltainen seura kiinnostaa.
      Ja tietenkin naisessa tulis olla jotain, joka sytyttää tämmösen kulkijan.

• Anonyymi

Lohen pyrstö raahe

• Anonyymi

Tämä asettaa parin tutun pariskunnan kausipaikan siellä aivan uuteen valoon😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä asettaa parin tutun pariskunnan kausipaikan siellä aivan uuteen valoon😃

Lohen pystö on kuuluisin paikka tässä genressä. On siellä toki tavallisia tietämättömiäkin. Mutta jos ovat vuosia siellä käyneet, niin vähintäänkin tietävät tämän asian. Jos eivät tiedä, niin jostain syystä valehtelevat.

• Anonyymi

Miten Lapin alueella liikkuuko pariskuntia joiden vaimo kaipaisi vierasta

• Anonyymi

kylläpä täällä lapin alueella ois myös kiva pari mies seuraa vailla. mistäpäin lappia oot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylläpä täällä lapin alueella ois myös kiva pari mies seuraa vailla. mistäpäin lappia oot

Etelä lapista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etelä lapista.

harmi kun olit kaukaa me p-lapista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

harmi kun olit kaukaa me p-lapista

No ei mahda mitään.

• Anonyymi

Tampereella käymme kesän aikana. Seuraksi saa tulla mökkiin piipahtamaan

• Anonyymi

Moi
        Tässä Tre-Hki välillä kulkeva.
        Oli kyllä mukava piipahtaa luonanne. Oletteko mistä päin tulossa mökille.
        Mites mä sinne teidän mökille osaisin?
        JK

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi
        Tässä Tre-Hki välillä kulkeva.
        Oli kyllä mukava piipahtaa luonanne. Oletteko mistä päin tulossa mökille.
        Mites mä sinne teidän mökille osaisin?
        JK

Leirintäalue

• Anonyymi

Etelä-Savosta etsii parien seuraa 58v heteromies.

• Anonyymi

Messilä?

• Anonyymi

Santalahti, Kotka

• Anonyymi

Härmälä Tampere

• Anonyymi

58-182-93 mies Tampereelta olis kiinnostunut apumiehen roolista.

• Anonyymi

Kerro lisää 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää 😊

Parin ehdoilla. Myös bi Ok. Ei ikärajaa. Mielellään minua vanhempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parin ehdoilla. Myös bi Ok. Ei ikärajaa. Mielellään minua vanhempi.

Olemme nelikymppinen pari

• Anonyymi

Messilässä muutama vuosi takaperin, motskarilla olin lomalla yksin. Teltassa yövyin viikon lopun, lauantaina iltana menin karraoke iltaa viettää, istuin keski ikäisen parin kanssa samassa pöydässä. Mies kova laulaa karaokea joten tansin vaimon kanssa illan aikana paljon. Vaalee kaunis ja muodokas nainen, käytiin yhdessä ulkona tupakilla illan aikana. Jossakin vaiheessa nainen vihjas ovat parin vaihtajia, heillä vapaa suhde seksin suhteen. Innostui kun kerroin teltassa yövyn, kertoi nuorena viimeks ollut teltassa yötä.
      Puolen yön aikaan tansimme hidasta kun kuiskasin korvaan halun panna sua teltassa nainen alkoi hieroa pilluaan kaluuni vasten hitaasti, sanoi lähdetäänkö saman tein telttaan. Mentiin pöytään yllätyin kun rouva ilmoitti miehelleen saat nukkua vaunussa yksin, tämä motoristi naisen puutteessa lähden telttaan hänen mukaan. Mies suukotti vaimoaan sanoi nauttikaa kunnolla, laita viestiä aamulla kun tuutte kahville. Kiimasin pano koskaan sain nauttia varatusta osaavasta naisesta. M 33v

• Anonyymi

Pohjois-Savon etelä osassa ois pari joka hakee parin seuraa.Meillä mahtuu olee autolla yötä isossa pihassa ja muutenkin viettämään viikonlopun ajan mukavassa seurassa.T pari 54v 49v

• Anonyymi

Olemme kokenut pari Hämeestä, lomalla liikumme sielläkin päin kiva tavata ois. Terv. Pari 56v 60v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme kokenut pari Hämeestä, lomalla liikumme sielläkin päin kiva tavata ois. Terv. Pari 56v 60v

Eikun tervetuloa tänne päin asutaan lähellä Varkautta n 16km päässä. T pari Savo 5348 treffien puolella ollaan et sitä kautta saa yhteyttä.

• Anonyymi

Täältä löytyisi 52v. apumies läheltä Messilä...

• Anonyymi

Voitais tavata. T. Pari 50+

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitais tavata. T. Pari 50

Toki🙂Käyttekö usein?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki🙂Käyttekö usein?

Meil oli vaunu vuosipaikalla muutama vuosi sitten nyt käymme viikon loppuisin kesäisin.
        Oletko ukm vai sinkku, terveys itsestään selvyys. T. Pari 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meil oli vaunu vuosipaikalla muutama vuosi sitten nyt käymme viikon loppuisin kesäisin.
        Oletko ukm vai sinkku, terveys itsestään selvyys. T. Pari 50

Vapaassa suhteessa oleva ja terveys tietenkin itsellekin selvyys.Liikun kyllä nurkilla päivittäin joten nähdään vain 🙂 Olisiko jotain millä saisi yhteyttä?Kik, discord ym?Voin antaa osoitteen jos löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaassa suhteessa oleva ja terveys tietenkin itsellekin selvyys.Liikun kyllä nurkilla päivittäin joten nähdään vain 🙂 Olisiko jotain millä saisi yhteyttä?Kik, discord ym?Voin antaa osoitteen jos löytyy.

Vapun viettoon tulemme voimme laittaa viestin tänne, taikka vastaan ottoon jokun viestin. Oletko käynyt viettää aikaa esim.
        karaokessa ravintolassa. T. Pari 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapun viettoon tulemme voimme laittaa viestin tänne, taikka vastaan ottoon jokun viestin. Oletko käynyt viettää aikaa esim.
        karaokessa ravintolassa. T. Pari 50

Tehdään näin ja ilmoitetaan 🙂 Joskus on tullut käytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehdään näin ja ilmoitetaan 🙂 Joskus on tullut käytyä.

Olemme saattaneet nähdäkkin jos kävit kun vaunu oli vuosi paikalla. Vaimo vaalee blondi itte tummahko. T. Pari 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme saattaneet nähdäkkin jos kävit kun vaunu oli vuosi paikalla. Vaimo vaalee blondi itte tummahko. T. Pari 50

En nyt muutamaan vuoteen käynyt mutta eihän sitä koskaan tiedä 🙂Tuletteko aattona vaiko jo aiemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt muutamaan vuoteen käynyt mutta eihän sitä koskaan tiedä 🙂Tuletteko aattona vaiko jo aiemmin?

Ajatus on aaton aattona tulisimme, voihan tulla vastaan tuttuja jotka tietää olemme avoimia seksin suhteen. Ettet säikähdä jos miehet kiinnostuneita vaimosta. T. Pari 50

• Anonyymi

🙂Ilmoitellaan josko näkisi jo tiistaina?

• Anonyymi

Huomenta🙂
        Sovimme tuon vaunun tiistaina aamu päivästä, vaimo pystyy tulee myös on vapaalla. Itse joudun vielä paalaa kotio, tulen sit aattona takaisin. Voitte tutustua toisiinne lähemmin, voithan jäädä yöksi vaimon iloksi. T. Pari 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta🙂
        Sovimme tuon vaunun tiistaina aamu päivästä, vaimo pystyy tulee myös on vapaalla. Itse joudun vielä paalaa kotio, tulen sit aattona takaisin. Voitte tutustua toisiinne lähemmin, voithan jäädä yöksi vaimon iloksi. T. Pari 50

Okei, tiistaina vähän illemmalla kävisi kyllä?🙂 Olen päivällä töissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, tiistaina vähän illemmalla kävisi kyllä?🙂 Olen päivällä töissä

Vaunu paikkallaan saatiin likelle päärakennusta, suihkut ja ravintola likellä eikä muita vaunuja mahdu likelle. Joten tartte peljätä toiset kuulee ääniä, vaimo pysty olee hiljaa kun nauttii. Vaimo tuli omalla autolla, itse lähden kohta ajelee takaisin. Nauttikaa ja tutustukaa toisiinne, ehkäisy kunnossa jos mietit sellaista. Pari 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaunu paikkallaan saatiin likelle päärakennusta, suihkut ja ravintola likellä eikä muita vaunuja mahdu likelle. Joten tartte peljätä toiset kuulee ääniä, vaimo pysty olee hiljaa kun nauttii. Vaimo tuli omalla autolla, itse lähden kohta ajelee takaisin. Nauttikaa ja tutustukaa toisiinne, ehkäisy kunnossa jos mietit sellaista. Pari 50

Okei, ilmoittelen tänne kun lähden liikkeelle 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, ilmoittelen tänne kun lähden liikkeelle 🙂

Hei🙂
        Katson klo. 17 oletko viestitellyt. Terv. Rauni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei🙂

Ehdin viideksi 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei🙂

Olen tontilla🙂

• Anonyymi

Kiitos pari 50.. Kävin lämmittelemässä vaimoasi jo...Hyvät kyydit antoi ja lupasi säästää sinut liukkaille panemaan..Tosi tiukka oli ja ei huutanut paljoon...Tavataan taas keskiviikkona,,kaverikin lupasi tulla mukaan,,emmeköhän saa vaimoasi tyytyväiseksi...Varasin liukkaria mukaan.

• Anonyymi

Kiva kun tykkäsit🥰

• Anonyymi

Kyläkaupan karavaanialuetta suosittelen ❤️

• Kalajärvi Peräseinäjoella!!!Nelikymppinen siisti ja kestävän sinkku Mies voisi tulla Nauttimaan Rouvan kanssa?😉

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5193
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5004
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4074
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3580
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3158
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2771
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      46
      1858
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1740
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1608
    Aihe