Kaupunkiimme muuttanut henkilö hämmästeli facebookissa Varkauden alueen ilmoitustaululla esiintyvää yksinkertaistavaa ja negatiivista kommentointia sekä hyökkääviä keskustelun avauksia. Hän ei ollut muualla törmännyt vastaavaan ilmiöön.
Ihmiset kertoivat hänelle siellä, että nämä räyhäkät kommentoijat ovat aina sama, mutta äänekäs ja aktiivinen, pieni ryhmä ihmisiä. Tuo keskustelun avaus oli herättävä. Ilmiö oli niin yleinen, että olin jo turtunut siihen. Apua ja anteeksi!
Mikä saa ihmisen käyttäytymään noin? Asiaa piti tutkia. Löysin HUSin psykologi Jan-Henry Stenbergin haastattelun. Stenbergin mukaan taustalla ovat henkilön omat ongelmat
Näytelmän Räyhäryhmä
Musiikki J.Hynynen,AW Yrjänä
Ohjaus M.Perankoski
Teksti Facebook Varkauden kaupungin ilmoitustaulu
Varkauden teatteri esittää
9
197
Vastaukset
- Anonyymi
Niin että kokoomus ja perussuomalaiset
Vasemmistoliitto
Te siellä olette ilmoitustaululla- Anonyymi
Ja täällä myös
Nyt pääsitte varkaus lehteen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä myös
Nyt pääsitte varkaus lehteenSiitä sait Tiina Grönlund hyvä paha some sönkköpelle
- Anonyymi
Ei kiinnosta
Matka messut Konstit
Museot visit
Varkaus
Etsi vaan muut mainostaa
Varkautta
Mulla Instagram seuraajat
Kanada, USA, Meksiko,Panama, Chile,
Uruguay, Dominikaaninen tasavalta
Argentiina, Brasilia, Englanti, Hollanti, Belgia
Saksa, Ranska,Norja ,Ruotsi, Puola
Itävalta Slovakia, Kreikka, Turkki
Iran,Kiina, Intia, Japani, Vanuatu, Indonesia
Uusi -seelanti, Israel , Australia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta
Matka messut Konstit
Museot visit
Varkaus
Etsi vaan muut mainostaa
Varkautta
Mulla Instagram seuraajat
Kanada, USA, Meksiko,Panama, Chile,
Uruguay, Dominikaaninen tasavalta
Argentiina, Brasilia, Englanti, Hollanti, Belgia
Saksa, Ranska,Norja ,Ruotsi, Puola
Itävalta Slovakia, Kreikka, Turkki
Iran,Kiina, Intia, Japani, Vanuatu, Indonesia
Uusi -seelanti, Israel , Australia31 maassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
31 maassa
Pidä EU-rahoitteinen
Matka messut ja museot
Muut tässä kaupungissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä EU-rahoitteinen
Matka messut ja museot
Muut tässä kaupungissaMinä en esittele missään ulkomaat tätä kaupunkia
Esitelköön Hynynen ja Perankoski
Ja ulkomaiden seuraajia esittele tässä kaupungissa ja Suomessa
Missään mediassa lehdissä
Kellekään päättäjille asukkaille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en esittele missään ulkomaat tätä kaupunkia
Esitelköön Hynynen ja Perankoski
Ja ulkomaiden seuraajia esittele tässä kaupungissa ja Suomessa
Missään mediassa lehdissä
Kellekään päättäjille asukkailleTeidän omaa kuvitelmaa kade katkera
Pyrkii johonkin
Uhkaa ihmisiä
Yms
- Anonyymi
höyrynakki
lihapiirakka
pistetalot
kiviäkin kiinnostaa köllipojan höpinät
surupekka
lammenperä
karpo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658416KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4487560Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743864Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563629Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542745Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211681