Mulla on intense merkkinen vaginapumppu ja muutaman kerran jälkeen oon miettinyt et mitä teen väärin kun ns näkyviä tuloksia ei vaan tule.... haluaisin turpeat häpyhuulet mutta en ole onnistunut...mitä voisin tehdä?
Vaginapumpun käyttö ongelma
23
608
Vastaukset
- Anonyymi
Hyppää jokeen
- Anonyymi
Todella kiihottava mielikuva. Toivottavasti saat toimimaan. Onko muita "erikois" mieltymyksiä?
T. Kiinnostunut mies- Anonyymi
Voisin kertoa omista venytys hommista, jos haluaisit viestitellä?
Y
T. Kiinnostunut mies - Anonyymi
Ota botoxia häpyhuuliin, on kestävä vaikutus. Näyttää tosi pullealta.
- Anonyymi
Katso jostain aikuisviihteestä millä välineillä siellä saadaan häppärit oikein turpeiksi. Ne ovat sylinterimallisia ja kahvapumpuilla.
- Anonyymi
Minulla olisi siihen hyvä vinkki..
- Anonyymi
Itselleni on tärkeämpää miten saan pilluni supistelemaan puristaen, lypsäen kaiken miehestä sisääni, nautin siitä kun pystyn dominoimaan kaiken tilanne kohtaisesti, harjoittelua kehon hallintaan se vaatii, mutta sen ylläpitämiseen vähemmän, N 36
- Anonyymi
Tuossa näyttäisi olevan hyvä kahva eli pumppuosa mutta tuo kuppimallinen osa on ongelmallinen. Se täyttyy heti vähänkin täyteläämmistä häppäreistä eikä niihin tule alipainetta.
- Anonyymi
Muun mallisia en ole mistään löytäny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muun mallisia en ole mistään löytäny
Ne välineet pitää siinä tapauksessa tuunata itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne välineet pitää siinä tapauksessa tuunata itse.
Toimiskohan penispumppu 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiskohan penispumppu 🤔
Käsittääkseni toimii.
Toinen mikä toimii ainakin sisempien häpyhuulien venytykseen on korut ja aika.
Millaista lopputulosta sä tavoittelet - pumpun vaikutus on aina tilapäinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni toimii.
Toinen mikä toimii ainakin sisempien häpyhuulien venytykseen on korut ja aika.
Millaista lopputulosta sä tavoittelet - pumpun vaikutus on aina tilapäinen.Juurikin hetkellisesti turvonneita häpyhuulia ja klittaa, mikään pidempiaikainen ei ollut mielessä.
Kun olen lukenut että pumpulla saisi paikat herkemmiksi ja sit on tietysti visuaalinen puoli mistä puolisoni nauttisi suuresti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin hetkellisesti turvonneita häpyhuulia ja klittaa, mikään pidempiaikainen ei ollut mielessä.
Kun olen lukenut että pumpulla saisi paikat herkemmiksi ja sit on tietysti visuaalinen puoli mistä puolisoni nauttisi suurestiKyllä tuon luulisi onnistuvan. Haluaako miehesi saada ne sun sisemmät häppärit enemmän näkyville?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuon luulisi onnistuvan. Haluaako miehesi saada ne sun sisemmät häppärit enemmän näkyville?
Ollaan aika uusia tässä asiassa niin tarkkaan ei tiedetä mitä halutaan 😄 joten aivan kaikki vinkit tervetulleita. Tota penispumppua aloin miettimään tosissaan et se vois toimia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan aika uusia tässä asiassa niin tarkkaan ei tiedetä mitä halutaan 😄 joten aivan kaikki vinkit tervetulleita. Tota penispumppua aloin miettimään tosissaan et se vois toimia...
Millainen lähtötilanne sulla on? Minkäkokoiset sisähäppärit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen lähtötilanne sulla on? Minkäkokoiset sisähäppärit?
Ulkoisia isommat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkoisia isommat
Wau! Toivottavasti saat niihin lisää volyymia. Ne paisuu todella huomattavasti, oikeassa käsittelyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau! Toivottavasti saat niihin lisää volyymia. Ne paisuu todella huomattavasti, oikeassa käsittelyssä.
Sitä tässä yritetään kunhan löydetään oikea keino😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä tässä yritetään kunhan löydetään oikea keino😄
Oletko nähnyt videoita turpeista häppäreistä? Sitten vaan teet samoin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nähnyt videoita turpeista häppäreistä? Sitten vaan teet samoin :)
Sit pitää ostaa penispumppu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit pitää ostaa penispumppu
Joku nainen täällä suomi24:ssä on käyttänyt tuohon imuria. Aikaa tästä on jo kulunut todella kauan. Ja en ole huomannut että kirjoittelisi enää täällä.
- Anonyymi
Jo pelkkä ajatuskin naisen häpyhuulien turvottamisesta ja venyttämisestä saa minut kovaksi🤩
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647