Vaginapumpun käyttö ongelma

Anonyymi-ap

Mulla on intense merkkinen vaginapumppu ja muutaman kerran jälkeen oon miettinyt et mitä teen väärin kun ns näkyviä tuloksia ei vaan tule.... haluaisin turpeat häpyhuulet mutta en ole onnistunut...mitä voisin tehdä?

23

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyppää jokeen

• Anonyymi

Todella kiihottava mielikuva. Toivottavasti saat toimimaan. Onko muita "erikois" mieltymyksiä?
      T. Kiinnostunut mies

• Anonyymi

Voisin kertoa omista venytys hommista, jos haluaisit viestitellä?
        Y
        T. Kiinnostunut mies

• Anonyymi

Ota botoxia häpyhuuliin, on kestävä vaikutus. Näyttää tosi pullealta.

• Anonyymi

Katso jostain aikuisviihteestä millä välineillä siellä saadaan häppärit oikein turpeiksi. Ne ovat sylinterimallisia ja kahvapumpuilla.

• Anonyymi

Minulla olisi siihen hyvä vinkki..

• Anonyymi

Itselleni on tärkeämpää miten saan pilluni supistelemaan puristaen, lypsäen kaiken miehestä sisääni, nautin siitä kun pystyn dominoimaan kaiken tilanne kohtaisesti, harjoittelua kehon hallintaan se vaatii, mutta sen ylläpitämiseen vähemmän, N 36

• Anonyymi

Tuossa näyttäisi olevan hyvä kahva eli pumppuosa mutta tuo kuppimallinen osa on ongelmallinen. Se täyttyy heti vähänkin täyteläämmistä häppäreistä eikä niihin tule alipainetta.

• Anonyymi

Muun mallisia en ole mistään löytäny

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muun mallisia en ole mistään löytäny

Ne välineet pitää siinä tapauksessa tuunata itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne välineet pitää siinä tapauksessa tuunata itse.

Toimiskohan penispumppu 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimiskohan penispumppu 🤔

Käsittääkseni toimii.
        Toinen mikä toimii ainakin sisempien häpyhuulien venytykseen on korut ja aika.
        Millaista lopputulosta sä tavoittelet - pumpun vaikutus on aina tilapäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni toimii.
        Toinen mikä toimii ainakin sisempien häpyhuulien venytykseen on korut ja aika.
        Millaista lopputulosta sä tavoittelet - pumpun vaikutus on aina tilapäinen.

Juurikin hetkellisesti turvonneita häpyhuulia ja klittaa, mikään pidempiaikainen ei ollut mielessä.
        Kun olen lukenut että pumpulla saisi paikat herkemmiksi ja sit on tietysti visuaalinen puoli mistä puolisoni nauttisi suuresti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin hetkellisesti turvonneita häpyhuulia ja klittaa, mikään pidempiaikainen ei ollut mielessä.
        Kun olen lukenut että pumpulla saisi paikat herkemmiksi ja sit on tietysti visuaalinen puoli mistä puolisoni nauttisi suuresti

Kyllä tuon luulisi onnistuvan. Haluaako miehesi saada ne sun sisemmät häppärit enemmän näkyville?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuon luulisi onnistuvan. Haluaako miehesi saada ne sun sisemmät häppärit enemmän näkyville?

Ollaan aika uusia tässä asiassa niin tarkkaan ei tiedetä mitä halutaan 😄 joten aivan kaikki vinkit tervetulleita. Tota penispumppua aloin miettimään tosissaan et se vois toimia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan aika uusia tässä asiassa niin tarkkaan ei tiedetä mitä halutaan 😄 joten aivan kaikki vinkit tervetulleita. Tota penispumppua aloin miettimään tosissaan et se vois toimia...

Millainen lähtötilanne sulla on? Minkäkokoiset sisähäppärit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen lähtötilanne sulla on? Minkäkokoiset sisähäppärit?

Ulkoisia isommat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkoisia isommat

Wau! Toivottavasti saat niihin lisää volyymia. Ne paisuu todella huomattavasti, oikeassa käsittelyssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wau! Toivottavasti saat niihin lisää volyymia. Ne paisuu todella huomattavasti, oikeassa käsittelyssä.

Sitä tässä yritetään kunhan löydetään oikea keino😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä tässä yritetään kunhan löydetään oikea keino😄

Oletko nähnyt videoita turpeista häppäreistä? Sitten vaan teet samoin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nähnyt videoita turpeista häppäreistä? Sitten vaan teet samoin :)

Sit pitää ostaa penispumppu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit pitää ostaa penispumppu

Joku nainen täällä suomi24:ssä on käyttänyt tuohon imuria. Aikaa tästä on jo kulunut todella kauan. Ja en ole huomannut että kirjoittelisi enää täällä.

• Anonyymi

Jo pelkkä ajatuskin naisen häpyhuulien turvottamisesta ja venyttämisestä saa minut kovaksi🤩

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60