Missä kirkossa tai siviilisti menisit mieluiten naimisiin mielittysi kanssa.
Vastaan Helsingin Tuomiokirkossa.
Missä.menisit naimisiin mieluiten- gallup
62
658
Vastaukset
- Anonyymi
Uspenskissa 🙄
- Anonyymi
Suomenlinnan kirkossa ja juhlat myös Suomenlinnassa.
- Anonyymi
En halua mennä naimisiin, eli mieluiten ei missään.
- Anonyymi
Menin naimisiin kirkossa, bileet oli pihalla. Oli hyvät pirskket, ruokaa oli, juomaa oli, eikä kukaan pönöttänyt vaikka osa oli autoilla. Ei siihen suuria puitteita eikä satoja vieraita tarvita, eikä kymppitonneja.
- Anonyymi
naimisiin, joo ei kiitos
- Anonyymi
Kuussa
- Anonyymi
Wau 😇🚀🚀🚀🚀💦
- Anonyymi
Palstasedän välilehdellä 👩🍒🍒🍒🥰😇💦🔥
- Anonyymi
Merenrannalla. Lämmin kesäinen merituuli puhaltaa kevyesti, kaikki tärkeimmät läheiset mukana, hän odottaa komeana valkoisessa rennossa kauluspaidassa ja mustissa siisteissä housuissa minua rannalla papin kanssa. Astelen esiin upeassa valkoisessa höyhenenkevyessä mekossa isäni kanssa, isä kyynelehtii.. Kävelen hitaasti rakastani kohti ja kummallakin kostuu hieman silmät, tiedetään kumpikin että tuossa on se mitä olen aina halunnut, eikä voida uskoa että päästiin näin pitkälle kaiken jälkeen. Hän sanoo "Oot upea" vastaan "Sinäpäs" ja hetkeksi palataan sisäisesti niihin hetkiin kun oltiin vasta alussa.
- Anonyymi
Varmaan kirkossa jos sukulaisia on enää silloin elossa. Ja mieskin pitäis olla ja haluta sellanen elämäänsä .
- Anonyymi
Miksi pitäisi mennä naimisiin?
- Anonyymi
Gubbe haluaa kermakakkumekon ja alfamiehen täräyttämään venyneeseen sulkijalihakseen
- Anonyymi
Kuka sitten niin on sanonut että pitäisi mennä naimisiin. Kuuletko ääniä päässäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sitten niin on sanonut että pitäisi mennä naimisiin. Kuuletko ääniä päässäsi?
Joo. Mä kuulen. Sivusta
- Anonyymi
Niin, miksi? Vuosikymmeniä avoliitossa ja lapset tuli. Yhteinen omaisuus... En tiedä, olisiko ollut helpompaa, kun ero tuli? Sitä en saa enää tietää, mutta vanhempana tuli sitten mentyä naimisiin, mutta en tiedä miksi? En ole luonteeltani "kun se kuuluu asiaan". Ihminen on kumma otus.
- Anonyymi
En ole miettinyt, mut jos nyt mietin niin jossain, jossa olis myös vettä. Portugalissa?
- Anonyymi
Entäs hääpäivä, onko jo valkattuna?
- Anonyymi
Summittaisesti. Tulee olemaan joko kesä -27 tai kesä -28. Välillä toukokuu- syyskuu.
Ihan ite päätin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Summittaisesti. Tulee olemaan joko kesä -27 tai kesä -28. Välillä toukokuu- syyskuu.
Ihan ite päätin.Tä ei olut ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tä ei olut ap
Olut🍻🍺🍻🍺🍺👍
- Anonyymi
En usko että menen enää naimisiin. Kerta riitti, se oli ulkomailla. Tietysti jos nainen oikein toivoo ja se olisi hänen unelma, niin...
- Anonyymi
Avioliitto on järkevin yhdessäolon muoto. Siksi kaikki älykkäät solmii sellaisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avioliitto on järkevin yhdessäolon muoto. Siksi kaikki älykkäät solmii sellaisen.
Et saa minun kanssani keskustelua aikaan tästä asiasta, koska nykylait mahdollistavat paljon asioita myös ilman avioliittoa. Järkevät asiat ovat jokaisen älykkään ihmisen itse arvioitavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Ne jää avoliittoon jotka ei oikeasti usko suhteen kestävän tai ei edes toivo sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtamatta avioehtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtamatta avioehtoa.
Vain silloin jos minulla on enemmän, muuten olen jyrkästi vastaan, tietenkin!
- Anonyymi
Siviilivihkiminen kahden todistajan läsnäollessa.
Se riittää. Häät on ylimainostettu ja kallis tapahtuma.
Pienimuotoinen juhlatilanne jälkikäteen olisi kiva.- Anonyymi
Mulla täysin päinvastainen maku. Kirkko ja isot juhlat, perään häämatka.
t. Kerran vain naimisiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. Kerran vain naimisiinSama hommeli. Juhlin harvoin mitään, mutta silloin isosti. Häihin kutsutaan väkeä niin pirusti, että kaikki kumminkaimatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama hommeli. Juhlin harvoin mitään, mutta silloin isosti. Häihin kutsutaan väkeä niin pirusti, että kaikki kumminkaimatkin.
En ois heti uskonu 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. Kerran vain naimisiinKuuhun? 😇🚀💦
- Anonyymi
Vihkipappikin on jo valittu.
- Anonyymi
Kaikki käy, kosintaa odotellessa🤭
- Anonyymi
idiootti palstaplle
- Anonyymi
Gubbe 💩
- Anonyymi
Maistraatissa. Vain pakolliset kaksi todistajaa eikä mitään juhlia.
- Anonyymi
Ihan tarkkaan kun ajattelen niin ei tarvitsisi mennä naimisiin ollenkaan. Riittäisi sormustaminen. Semmoset minä olen sinun/ sinä olet minun sormukset. Se olisi ihan fine juttu.
- Anonyymi
En halua enää naimisiin. Mutta jos menisin niin biitsillä Meksikossa.
- Anonyymi
Olen ollut kerran naimisissa ja toista kertaa en mene!
- Anonyymi
Kölnin katedraalissa, mutta todennäköisempää on puutarhakiikussa.
- Anonyymi
Mentiin jo. Lumosin noitataioilla hänet viime vuonna jonka sinetöin sydämellä
- Anonyymi
Jossain paratiisisaarella vain random todistajien läsnäolessa.
- Anonyymi
Aika kauaskantoinen ajatus.
- Anonyymi
Tuossa läheisessä hirsikirkossa.
- Anonyymi
En aio mennä naimisiin tässä elämässä.
- Anonyymi
Pirunkirkossa 🤔
- Anonyymi
Tuskin menen naimisiin koskaan. Kerran olin kihloissa ja sekään ei tuntunut oikealta. 😬😹
- Anonyymi
jos ajattele häitä niin se tuntuu omalle kohdalle vaan vieraalta. ajatus että olisin morsmaikkuna siinä suu muikeena xD. ei jeesus. plus mun lähipiiri on olematon. ei natsaa. se että löydän ylipäätään ihmisen vierelleni on jo sinällään saavutus kaiken sonnan jälkeen ja se riittää. koiran haluan myös se on eräänlainen terapeutti tähän talouteen.
- Anonyymi
Me tunnemme sen verran jo, että on tiedossa molempien toiveet ja osuvat hyvin yhteen, onneksi. Molemmat tahdomme kunnon häät. On tässä jo juostu tarpeeksi muiden häissä.
- Anonyymi
Niinpä, turha pihdata rahaa kun yhden kerran naimisiin mennään.
- Anonyymi
Kunnon häät? Tarkoitatko sellasia, jun telkassa näytetään, kaikkine typerine leikkeineen?
- Anonyymi
En ole ennen ollut naimisissa, joten tietysti haluan nyt mennä.
- Anonyymi
Hikisenä hellepäivänä jossain kirkossa tietenkin.
- Anonyymi
Jossain ihan pienessä kirkossa.
- Anonyymi
Vaikka Vantaalla, sinnehän tässä ollaan menossa kuitenkin lopulta. Miehen työn takia varmaan....
- Anonyymi
Ei tällä iällä kannata enää pitää mitään isoja prinsessahäitä. Muutamat lähimmät sukulaiset ja pari ystävää. Tärkeintä, että olisi hyvää ruokaa ja musiikkia. Ei mitään leikkejä eikä muita typeryyksiä. Ne sopivat kuvioon silloin, kun hääpari on parikymppisiä. Luultavasti melko pienellä budjetilla pitäisi toimia, joten sekin olisi syy pienimuotoiseen juhlaan. En esim. ostaisi uutta pukua - korkeintaan uuden kravatin.
- Anonyymi
Tuostapa tuli mieleen, että olisipa kiva, jos esim. sulhasen kravatti ja morsiamen vyö tms. olisi samasta kankaasta tehty. Ne voisi teettää jollakin varta vasten, jos ei kumpikaan avioparista ole käsityötaitoinen. Ne olisivat sitten kiva muisto tuosta päivästä myös. Voi käyttää uudelleen tai sitten pistää varaston perille eivätkä vie paljon tilaa.
- Anonyymi
Ainakin me solmittaisiin avioliitto Jumalan edessä eikä vain ihmisten. Kunnioitettaisiin sitä Jumalan asettamana, ei ihmisten. Kirkkohan vihkii jumalattomiakin, siis epäuskoisia, niin me ei varmaan siellä avioiduttaisi. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Haaveet o haaveita,mut totuus toinen!
- Anonyymi
Mulla taas just päinvastoin. Se on lakijärjestely, ei sen kummempia. Siksi voin ihan hyvin elää ilman avioliittoakin.
- Anonyymi
Ei paikalla olisi niin väliä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42859