Missä.menisit naimisiin mieluiten- gallup

Anonyymi-ap

Missä kirkossa tai siviilisti menisit mieluiten naimisiin mielittysi kanssa.

Vastaan Helsingin Tuomiokirkossa.

62

658

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uspenskissa 🙄

• Anonyymi

Suomenlinnan kirkossa ja juhlat myös Suomenlinnassa.

• Anonyymi

En halua mennä naimisiin, eli mieluiten ei missään.

• Anonyymi

Menin naimisiin kirkossa, bileet oli pihalla. Oli hyvät pirskket, ruokaa oli, juomaa oli, eikä kukaan pönöttänyt vaikka osa oli autoilla. Ei siihen suuria puitteita eikä satoja vieraita tarvita, eikä kymppitonneja.

• Anonyymi

naimisiin, joo ei kiitos

• Anonyymi

Kuussa

• Anonyymi

Wau 😇🚀🚀🚀🚀💦

• Anonyymi

Palstasedän välilehdellä 👩🍒🍒🍒🥰😇💦🔥

• Anonyymi

Merenrannalla. Lämmin kesäinen merituuli puhaltaa kevyesti, kaikki tärkeimmät läheiset mukana, hän odottaa komeana valkoisessa rennossa kauluspaidassa ja mustissa siisteissä housuissa minua rannalla papin kanssa. Astelen esiin upeassa valkoisessa höyhenenkevyessä mekossa isäni kanssa, isä kyynelehtii.. Kävelen hitaasti rakastani kohti ja kummallakin kostuu hieman silmät, tiedetään kumpikin että tuossa on se mitä olen aina halunnut, eikä voida uskoa että päästiin näin pitkälle kaiken jälkeen. Hän sanoo "Oot upea" vastaan "Sinäpäs" ja hetkeksi palataan sisäisesti niihin hetkiin kun oltiin vasta alussa.

• Anonyymi

Varmaan kirkossa jos sukulaisia on enää silloin elossa. Ja mieskin pitäis olla ja haluta sellanen elämäänsä .

• Anonyymi

Miksi pitäisi mennä naimisiin?

• Anonyymi

Gubbe haluaa kermakakkumekon ja alfamiehen täräyttämään venyneeseen sulkijalihakseen

• Anonyymi

Kuka sitten niin on sanonut että pitäisi mennä naimisiin. Kuuletko ääniä päässäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sitten niin on sanonut että pitäisi mennä naimisiin. Kuuletko ääniä päässäsi?

Joo. Mä kuulen. Sivusta

• Anonyymi

Niin, miksi? Vuosikymmeniä avoliitossa ja lapset tuli. Yhteinen omaisuus... En tiedä, olisiko ollut helpompaa, kun ero tuli? Sitä en saa enää tietää, mutta vanhempana tuli sitten mentyä naimisiin, mutta en tiedä miksi? En ole luonteeltani "kun se kuuluu asiaan". Ihminen on kumma otus.

• Anonyymi

En ole miettinyt, mut jos nyt mietin niin jossain, jossa olis myös vettä. Portugalissa?

• Anonyymi

Entäs hääpäivä, onko jo valkattuna?

• Anonyymi

Summittaisesti. Tulee olemaan joko kesä -27 tai kesä -28. Välillä toukokuu- syyskuu.

Ihan ite päätin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Summittaisesti. Tulee olemaan joko kesä -27 tai kesä -28. Välillä toukokuu- syyskuu.

Ihan ite päätin.

Tä ei olut ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tä ei olut ap

Olut🍻🍺🍻🍺🍺👍

• Anonyymi

En usko että menen enää naimisiin. Kerta riitti, se oli ulkomailla. Tietysti jos nainen oikein toivoo ja se olisi hänen unelma, niin...

• Anonyymi

Avioliitto on järkevin yhdessäolon muoto. Siksi kaikki älykkäät solmii sellaisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioliitto on järkevin yhdessäolon muoto. Siksi kaikki älykkäät solmii sellaisen.

Et saa minun kanssani keskustelua aikaan tästä asiasta, koska nykylait mahdollistavat paljon asioita myös ilman avioliittoa. Järkevät asiat ovat jokaisen älykkään ihmisen itse arvioitavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Ne jää avoliittoon jotka ei oikeasti usko suhteen kestävän tai ei edes toivo sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtamatta avioehtoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtamatta avioehtoa.

Vain silloin jos minulla on enemmän, muuten olen jyrkästi vastaan, tietenkin!

• Anonyymi

Siviilivihkiminen kahden todistajan läsnäollessa.
      Se riittää. Häät on ylimainostettu ja kallis tapahtuma.
      Pienimuotoinen juhlatilanne jälkikäteen olisi kiva.

• Anonyymi

Mulla täysin päinvastainen maku. Kirkko ja isot juhlat, perään häämatka.

t. Kerran vain naimisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Kerran vain naimisiin

Sama hommeli. Juhlin harvoin mitään, mutta silloin isosti. Häihin kutsutaan väkeä niin pirusti, että kaikki kumminkaimatkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama hommeli. Juhlin harvoin mitään, mutta silloin isosti. Häihin kutsutaan väkeä niin pirusti, että kaikki kumminkaimatkin.

En ois heti uskonu 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Kerran vain naimisiin

Kuuhun? 😇🚀💦

• Anonyymi

Vihkipappikin on jo valittu.

• Anonyymi

Kaikki käy, kosintaa odotellessa🤭

• Anonyymi

idiootti palstaplle

• Anonyymi

Gubbe 💩

• Anonyymi

Maistraatissa. Vain pakolliset kaksi todistajaa eikä mitään juhlia.

• Anonyymi

Ihan tarkkaan kun ajattelen niin ei tarvitsisi mennä naimisiin ollenkaan. Riittäisi sormustaminen. Semmoset minä olen sinun/ sinä olet minun sormukset. Se olisi ihan fine juttu.

• Anonyymi

En halua enää naimisiin. Mutta jos menisin niin biitsillä Meksikossa.

• Anonyymi

Olen ollut kerran naimisissa ja toista kertaa en mene!

• Anonyymi

Kölnin katedraalissa, mutta todennäköisempää on puutarhakiikussa.

• Anonyymi

Mentiin jo. Lumosin noitataioilla hänet viime vuonna jonka sinetöin sydämellä

• Anonyymi

Jossain paratiisisaarella vain random todistajien läsnäolessa.

• Anonyymi

Aika kauaskantoinen ajatus.

• Anonyymi

Tuossa läheisessä hirsikirkossa.

• Anonyymi

En aio mennä naimisiin tässä elämässä.

• Anonyymi

Pirunkirkossa 🤔

• Anonyymi

Tuskin menen naimisiin koskaan. Kerran olin kihloissa ja sekään ei tuntunut oikealta. 😬😹

• Anonyymi

jos ajattele häitä niin se tuntuu omalle kohdalle vaan vieraalta. ajatus että olisin morsmaikkuna siinä suu muikeena xD. ei jeesus. plus mun lähipiiri on olematon. ei natsaa. se että löydän ylipäätään ihmisen vierelleni on jo sinällään saavutus kaiken sonnan jälkeen ja se riittää. koiran haluan myös se on eräänlainen terapeutti tähän talouteen.

• Anonyymi

Me tunnemme sen verran jo, että on tiedossa molempien toiveet ja osuvat hyvin yhteen, onneksi. Molemmat tahdomme kunnon häät. On tässä jo juostu tarpeeksi muiden häissä.

• Anonyymi

Niinpä, turha pihdata rahaa kun yhden kerran naimisiin mennään.

• Anonyymi

Kunnon häät? Tarkoitatko sellasia, jun telkassa näytetään, kaikkine typerine leikkeineen?

• Anonyymi

En ole ennen ollut naimisissa, joten tietysti haluan nyt mennä.

• Anonyymi

Hikisenä hellepäivänä jossain kirkossa tietenkin.

• Anonyymi

Jossain ihan pienessä kirkossa.

• Anonyymi

Vaikka Vantaalla, sinnehän tässä ollaan menossa kuitenkin lopulta. Miehen työn takia varmaan....

• Anonyymi

Ei tällä iällä kannata enää pitää mitään isoja prinsessahäitä. Muutamat lähimmät sukulaiset ja pari ystävää. Tärkeintä, että olisi hyvää ruokaa ja musiikkia. Ei mitään leikkejä eikä muita typeryyksiä. Ne sopivat kuvioon silloin, kun hääpari on parikymppisiä. Luultavasti melko pienellä budjetilla pitäisi toimia, joten sekin olisi syy pienimuotoiseen juhlaan. En esim. ostaisi uutta pukua - korkeintaan uuden kravatin.

• Anonyymi

Tuostapa tuli mieleen, että olisipa kiva, jos esim. sulhasen kravatti ja morsiamen vyö tms. olisi samasta kankaasta tehty. Ne voisi teettää jollakin varta vasten, jos ei kumpikaan avioparista ole käsityötaitoinen. Ne olisivat sitten kiva muisto tuosta päivästä myös. Voi käyttää uudelleen tai sitten pistää varaston perille eivätkä vie paljon tilaa.

• Anonyymi

Ainakin me solmittaisiin avioliitto Jumalan edessä eikä vain ihmisten. Kunnioitettaisiin sitä Jumalan asettamana, ei ihmisten. Kirkkohan vihkii jumalattomiakin, siis epäuskoisia, niin me ei varmaan siellä avioiduttaisi. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

Haaveet o haaveita,mut totuus toinen!

• Anonyymi

Mulla taas just päinvastoin. Se on lakijärjestely, ei sen kummempia. Siksi voin ihan hyvin elää ilman avioliittoakin.

• Anonyymi

Ei paikalla olisi niin väliä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6304
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe