Koiran kiinni puntarikosken kanavan polulla

Anonyymi-ap

Pitäkää rakkinne kiinni poluilla. Koira kävi jalkaan kiinni maastopyöräillessä kun oli omistajaltaan vapaana. Koira EI saa olla vapaana muitten mailla muutoin kuin metsästystarkoituksessa ja silloinkin vain maanomistajan tai metsästysoikeuden haltijan luvalla lakien mukaan.

13

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä. Koirat kiinni aina. Myös ne omistajansa mikaan kiltit koirat. Koira on eläin ja aina arvaamaton.

• Anonyymi

Muuan rakki otti minut silmätikukseen. Oppi kyttäämään raviojassa minua kun nuorna miesnä ajoin mopolla töistä kotiin.
        Muutaman kerran se sitten nirhasi verinaarmun nilkkaan. Minä päätin kostaa.
        Varauduin potkaisemaan.
        Potku osui melko täydellisesti. Piski ulahti ja lensi samaa tietä ojaan, eikä tullut uudelleen.
        Nyt joku haluaa minut varmaan oikeuteen eläinrääkkäyksestä. Sopi yrittää.
        Tapahtumasta on jo 55 vuotta. Toisaalta minun päiväni alkavat olla lopussa, joten kannattaa pitää kiirettä.

• Anonyymi

Ammu se rakki.

• Anonyymi

Ennenhän se oli kovinkin yleistä (1970-luvulla).Nostettiin vaan jalat polkimilta kun saksanpaimenkoira alkoi näykkimään jalkoja.

• Anonyymi

Ennen oli myös normaalia ettei haukku enää näykkinyt sen jälkeen..

• Anonyymi

hurtat kiinni. ja omistajat myös elleivät pidä rakkejaan kurissa.

• Anonyymi

Maastopyöräilijät liekaan. Vituttaa, kun tunkevat joka paikkaa näillä rälläämään. Eivät kuulu luontoon.

• Anonyymi

koira on vaarallinen peto. maastopyöräilijä ei.

• Anonyymi

Nimenomaan näin. Pilaavat polut ja eivät väistä jalankulkijaa. Pyöräilijän väistettävä jalan kulkijaa metsässäkin. Kävelijänä minä en väistä. Kiertäkööt vaikka jorpakon kautta.

• Anonyymi

Valitettavasti koiria saavat ottaa myös imbesillit, joista ei ole huolehtimaan edes omista sukistaan.

Asiaa voisi korjata sillä että koiran hankkimiseen ja pitämiseen pitäisi hankkia maksullinen lupa poliisiviranomaiselta, ihan kuten aseeseenkin.

Luvan saamisen edellytys olisi hyväksytysti suoritettu maksullinen koulutus ja tutkinto koirasta, koiran kasvattamisesta, kouluttamisesta ja hoidosta, sisältäen laki- ja järjestyssääntöosuudet.

Lupa olisi harkinnanvarainen ja myönnettäisiin aina vuodeksi kerrallaan ja se voitaisiin perua välittömästi mikäli laiminlyöntejä tai rikkomuksia ilmenee.

Koiran pito kaupunkien ruutukaava-alueille ja kerrostaloissa olisi täysin kielletty, pl. opas- ja virkakoirat.

Lisäksi koiranomistaja joutuisi maksamaan 1000 € vuotuisen koiraveron kunnalle.

Malli on vapaasti käytettävissä, ruvetkaahan hommiin poliitikot!

• Anonyymi

Nykyään koiranpentuja ei jaeta ilmaiseksi kuten ennen.Minimimaksu taitaa olla 500e.

• Anonyymi

Vötkylöille roskaamisvero 1000euroo/vuosi.

• Anonyymi

Itse pidän aina veitseä mukana jolla voin tarvittaessa lopettaa hurtan ja omistajan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      122
      5506
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5198
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4228
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3660
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3288
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2871
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2327
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2049
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      45
      1907
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1723
    Aihe