Palsta alkoikin jo näyttään oikealta keskustelupalstalta mutta jo heräsi mettän peikko.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Turistina käynyt Kalajoella. Voisin kertoa, että joissakin kohteissa olisi syytä kiinnittää huomiota asiakaspalveluun. Jos kaupunki työntää särkille rahaa, niin kuvittelisin että siellä olevat yritykset mielellään maksaisivat veroina takaisin osan satsauksista.
- Anonyymi
Nyt on Aasiaa örkkimörkillä nimittäin kestää todella kauan.ennenkuin saadaan särkille sijoitetut rahat takaisin jos edes saadaan.Kalajoen hiekkasärkät eivät ole enää samalla tavalla kuuluisat kuin em 20v sitten kaikella on aikansa.Nyt kalajokisten on aika nähdä pidemmälle ja sijoittaa omien asukasten viihtyvyyteen
- Anonyymi
Olet oikeassa, särkät ovat paljon kuuluisammat kuin 20v sitten. Eivätkä ne vieläkään ole paikallisilta kielletty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, särkät ovat paljon kuuluisammat kuin 20v sitten. Eivätkä ne vieläkään ole paikallisilta kielletty.
Kyllä särkät olivat ennen kuuluisammat.
Jopa lauluissa mainittiin.
- Anonyymi
Joo. Ympäri suomen väkeä tuli sankoin joukoin ja sitä oli tooosi paljon ei telttaa tahtonna sopia .edes metikköhin
- Anonyymi
Ennen oli aikaa kulkea, nyt kaikki aika menee netissä ruikuttamisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621588Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1481237Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216899- 70846
- 54731
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 46715
- 87637
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt193598- 52582