Tosi ystävyyteen kanssani voi päästä yli 31 vuotias nainen vain juttelemalla asiasta kanssani kasvotusten tai viestiä minulle irl.
En ghostaa ketään millään tavalla.
Ja tässä täytyy oikeasti tietää minut irl ja olla kiinnostunut minusta IRL.
Tällöin tietää että olen todella fiksu, mukava sympaattinen ja luotettava mies.
Lisäksi omaan taidon rakastella taitavasti ja intohimoisesti.
Uskon että yhteinen sävel löytyy esim seksisuhteeseen kanssani asiassa.
Jos olet joskus ihastunut minuun tai esitellyt reisiään yms minulle kannattaa jutella asioista kanssani irl.
Olen avoin naiselle, menneet ei haittaa, vaikka olis ollu ihastunut minuun aiemmin voi uudelleen aloittaa asiaa, vain irl
Helsingissä ei muuta
Tosi ystävyyteen kanssani vain irl
9
98
Vastaukset
- Anonyymi
Vain irl.
Ja olen todella fiksu, luotettava, sympaattinen ja mukava mies .
Lisäksi olen tosi helposti lähestyttävä ja tietenkin tulen vastaan juttelussa kun huomaan että puhumme tosi ystävyyteen liittyvistä asioista, seksisuhteeseen liittyvistä asioista yms.
Ja varmasti nainen saa haluamansa kanssani, täydellisesti.
Tiedän tämän täysin varmasti.
Kannattaa jutella asioista kanssani irl - Anonyymi
En enää palstaile täällä.
Helsingissä ei muuta - Anonyymi
Palsta kirjoitus on palsta kirjoitusta, höpö asioissa.
Tässä täytyy oikeasti tietää minut irl ja olla kiinnostunut minusta IRL tietää että olen todella fiksu, yms mies - Anonyymi
Ei muuta
- Anonyymi
Ja minun ajatus on aina, että kiinnostunut nainen tuo asian minulle irl esiin.
Eli kiinnostunut nainen näyttää kiinnostuksensa minulle irl.
Ja vastaan tähän sitten irl.
Näin ajattelen aina elämässäni ja tämän mukaisesti elän elämääni aina.
Näin ollut aina ja tulee olemaan aina.
Tämä on osa minua ollut ja on aina.
Ei muuta.
Kiitos ja anteeksi jos joku on joskus ollut loukkaantunut minulle.- Anonyymi
Ja kiinnostunut nainen tuo kiinnostuksensa minulle irl esille mahdollisimman pian.
Näin toki ajattelen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kiinnostunut nainen tuo kiinnostuksensa minulle irl esille mahdollisimman pian.
Näin toki ajattelen.Nyt en enää palstaile.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006424
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283220Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46989Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42879