Menee yöunet ja "järki" kirjaimellisesti hänen takiaan, sit valvotaan 2 yötä, pelataan rahat, ja sekoillaan. Ties missä jo olisin ilman häntä, kun kuntoilustakaan tuu mitään jos ulkona sattuu edes näkemään häntä muistuttavan naisen, josta vanhat tunteet herää eloon... muistan kun mulla oli viime vuonna 6 tonnia rahaa ja pelasin sen kaiken, siinä toivossa, että voisin ostaa kaivatulleni jotain joka todistaisi mun rakkauden aitouden. Kaivattuni ei edes ymmärrä, kuinka paljon hänen torjunnat ja ennakkoluulot vaikuttaa välillisesti muhun, kuin paljon se loukkaa ja satuttaa mua...
Kaivattuni sairastuttaa mua
19
304
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään on ollutkin aika hyvin outoja juttuja täällä, laidasta laitaan ja moneen lähtöön.
- Anonyymi
Siis sinä sairastutat itse itseäsi. Ei hän tee yhtään mitään.
- Anonyymi
BPDBunny6666 kirjoitti:
Tekee hän paljon pahaa sydämelle ja mielelleni outoineen ja KARMIVINEN oletuksineen.
Ei hän edes ajattele sinua.
- Anonyymi
BPDBunny6666 kirjoitti:
Tekee hän paljon pahaa sydämelle ja mielelleni outoineen ja KARMIVINEN oletuksineen.
Hän ei tee yhtään mitään, vaan sinä teet ihan itse. Hänellä on mielipiteenvapaus, kuten kaikilla muillakin tässä maassa. Sinä aiheutat itse kaiken pahan olosi ja kaikki oireesi. Mikään niistä ei ole hänen syytään.
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän edes ajattele sinua.
Te sekopää trollit ootte antanut musta sellasen kuvan, että itsemurha on ainoa vaihtoehto melkein.
Mutta kuitenkin tiedän että ajattelee ja käy täällä.- Anonyymi
BPDBunny6666 kirjoitti:
Te sekopää trollit ootte antanut musta sellasen kuvan, että itsemurha on ainoa vaihtoehto melkein.
Mutta kuitenkin tiedän että ajattelee ja käy täällä.Et sää oikeesti voi laittaa elämääs yhden ihmisen varaan. Ihmisen, joka ei edes tykkää susta takaisin. En sano tätä pahalla mutta niin se vaan on. Sori.
- Anonyymi
BPDBunny6666 kirjoitti:
Mutta kuitenkin tiedän että ajattelee ja käy täällä.Jos hän sinusta hyvää ajattelee, niin miksi jätti vastaamatta viesteihisi ja laittoi estot? Älä nyt ihan oikeesti houraile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sää oikeesti voi laittaa elämääs yhden ihmisen varaan. Ihmisen, joka ei edes tykkää susta takaisin. En sano tätä pahalla mutta niin se vaan on. Sori.
Kyllä hän voi. Hänellä ei kuitenkaan ole mitään oikeutta syyttää sitä toista omista tekemisistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän voi. Hänellä ei kuitenkaan ole mitään oikeutta syyttää sitä toista omista tekemisistään.
Voi tietenkin, mutta hänen tapauksessaan siinä ei ole mitään mieltä. Mutta ei tuo vaan tajua vaikka kuinka yrittäis järkeä puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tietenkin, mutta hänen tapauksessaan siinä ei ole mitään mieltä. Mutta ei tuo vaan tajua vaikka kuinka yrittäis järkeä puhua.
Ei tuollaisessa ole mitään mieltä ole kenenkään kohdalla, mutta ihan turhaan hän sitä toista osapuolta syyttää siitä, että hänen omassa päässään vippaa.
- Anonyymi
BPDBunny6666 kirjoitti:
Mutta kuitenkin tiedän että ajattelee ja käy täällä.Jos hän sinun takiasi kävisi täällä, olisitte jo yhdessä, mutta ette ole. Mitä tästä voi päätellä?
- Anonyymi
Mullon menny terveys. Elämä ja järki ja sydän
Jonkun muun takia. Tahollani
En nuku .. sekään ei nuku
Talous on ihan. Päin. Vittua
En jaksa enää mitää ..
Enkä pääsee irti siitä perkele millään tavoin
Vaikka. Juttu on. Täysin hullu
Mä en kes en jaksa en. Voisi
Kiitos. Kohtalo toveri
Yritetään selvittää elämä paremmalle tolalle - Anonyymi
Sun pitää nyt olla sun rakkaimman ystävän kanssa. Hän pystyy auttamaan sua parhaiten. Omat kädet on nyt sidotut:(
- Anonyymi
Ainahan se pitää löytää joku muu syyllinen kaikkeen
sama laulu on kuultu 5 vuotta feikkipersoona tahoilta, narsismia, niimpä niin, aina sama laulu... mut onhan se sillon välillisesti toisen vika jos tää nainen on ainoa, jonka kaa suhde mahollinen?
- Anonyymi
Kaikki vastaa omista tunteistaan, ne ei ole toisten ihmisten vika tai mikään syy sekoilla. Kannattaa ottaa vastuu omasta tunne-elämästä, äläkä sekoita siihen toisia. Käsittele asiat itse, ota terapeutti mukaan.
- Anonyymi
No omapa lienee valintasi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5278910Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1606134Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3615168Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664739Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s984351Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664053SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1843932- 921856
- 1031404
- 47959