Näytät nätiltä tänään ja vaikka tiedän miten sinua on runneltu, niin en enää näe sitä sinussa. Niin täynnä valoa, että loistat ympärillesi kuin kynttilä pimeässä. Niin täynnä elämää, että kuolleetkin nousevat haudoistaan edes hetkeksi ihmettelemään sinua. Niin täynnä lämpöä, että ikiroutaisen vuorenkin uumenista vedet luovat puroja.
Aivan jokaisena päivänä haluan sinua nähdä. Jos käytän vähän kyseenalaista vertausta, niin olet kuin huume joka toimii käyttämättä, niin että jokaisena päivänä olet väkevämpää ja enemmän vaikuttavampaa. Ihana todeta nyt, että silmäni ravitsee koko kehoa, kun vain saan todistaa sinusta silmieni edessä.
Voi rakas, kuinka paljonkaan haluan sinulle kertoa. Tiedän kuitenkin että et halua kuulla hyviä asioita, jos ne jättää huolet ja murheet sanomatta. Siksi käytän tämän mahdollisuuden siihen...
Kun minulla on paha olla, niin mietin välillä kuinka ihana olisi nukkua unta ikuista. Raivostun, ja kuin etsimällä etsin syitä vihalleni. Halveksin elämää ja laiminlyön kaikkea, mikä tälläkin hetkellä niin paljon merkitsee. Siksi pyydän pientä toivetta sinulta. Toivetta, että muistutat minua itsestäsi, mutta et vihjailemalla tai satuttamalla. Vaan lempeydellä ja rakkaudella. Tekisit kaikkesi, etten unohda miksi juuri nyttenkin tunnen tätä lämpöä, rakkautta ja syvää kunnioitusta elämää kohtaan.
Pidä musta kiinni. Pyydän. Pysytään yhdessä hamaan loppuun asti...🖤
Hei rakkaimpani
24
581
Vastaukset
- Anonyymi
Irl pyydät nii sit suostun ajattelee tätä enempi 🖤
- Anonyymi
Irl kerron vielä enemmän.
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus jollekulle ihanalle ihmiselle ❤️
- Anonyymi
Sinulle, juuri sinulle❤️
- Anonyymi
Minulla on tänään sellainen olo, että aivan ensi lukemalta omin tämän🥹 ajattelin että aistit sen. et tainnut kuitenkaan olla hän kirjoittamassa minulle.
- Anonyymi
Juuri sinulle 🌻
- Anonyymi
Voi olisipa minulle, kiitos❤️
- Anonyymi
Samaa mäkin toivoisin🩷
- Anonyymi
Mikset ihaile sitä panopupuasi
- Anonyymi
Se on mun panopupu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mun panopupu.
Kirjoitatko sillekin näitä runojasi? Sanotko miten nätiltä näyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitatko sillekin näitä runojasi? Sanotko miten nätiltä näyttää?
Toi oli siis sivusta. Vien täällä toisten pupuja.
- Anonyymi
En ole ikinä pannut ketään. 🖤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä pannut ketään. 🖤
Kohta oot rakas👍🤗😘
- Anonyymi
Kiva kirjoitus. Älä unohda kertoa irl.
- Anonyymi
Kunhan ei vain olisi minulle. En odota keneltäkään tuollaisia sanoja!
- Anonyymi
Voi olla myöhäistä kun luit jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun se on juuri sinulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan ole sinulle, älä ole huolissasi. Ei ollut sokerikuorrutettu vaan arkinen kuvaus, autenttisen oloinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan ole sinulle, älä ole huolissasi. Ei ollut sokerikuorrutettu vaan arkinen kuvaus, autenttisen oloinen.
Älä sinä sano kenelle aloitus on ja kenelle ei. Jos kiellät sen muilta, kiellät sen vaan itseltäsi. Rauha❤️
- Anonyymi
Jokainen sanasi osuu… osuu niin syvälle että tunnen rakkautesi ja surusi, tunnen kuin olisit edessäni nyt ja aina
- Anonyymi
Olet minulle rakkain. Jokaisena aamuna kun heräät, niin tahdon että muistat Sanani.
- Anonyymi
Liikutuin tekstistäsi mies! Sanasi upposivat minuun aivan täysin. En halua ikinä sinua jättää koska rakastan sinua!🥰 Olen ajatellut sinua ja olet saanut minut pienesti hehkumaan vaikka tunnenkin itseni usein aika mitättömäksi. Aina kun ajattelen sinua jotain sisälläni parantuu, haluan kiittää sinua siitä❤️
- Anonyymi
❤️
❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802