Tämä kaikki Venjän syyksi, talouskateus peitteenä !?
Eikä sitä himmennä Israeilin tekemä kansanmurhakaan,sen hoiti länsimediat taidokkaasti !? Paavikin pantiin samaan katekoriaan,vaikka tarkoitti kaikkia sotia !?
Afganista pako,oliniin Suuri häpeä lännelle,että piti saada korvaava sota, Ukrainan aloittamana !?
19
331
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule prkleen putlerin trolli, UKRAINA EI aloittanut sitä sotaa vaan sen aloitti venäjä!!!
- Anonyymi
Et varmaan ole yksin häpeämässä,vaihda kuitenkin kuivat alle,Yhdysvallathan koulutti ja aseiti Talipanin,Venläisiä vastaan,että sai itse lähteä !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan ole yksin häpeämässä,vaihda kuitenkin kuivat alle,Yhdysvallathan koulutti ja aseiti Talipanin,Venläisiä vastaan,että sai itse lähteä !?
Minun ei tässä tarvitse hävetä vaan SINUN koska valehtelet täällä jokapäivä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sitten Poroshenko,kehui ensin aloittavansa sodan ja sitten sen aloitti,jota meidän Sauli Niinistö käsi sitä tukemassa !?
Ei sinne tyhjästä Venjää pyydetty suojelemaan ja todisteene Ukrainan panssaritkin jäi mottiin !? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sitten Poroshenko,kehui ensin aloittavansa sodan ja sitten sen aloitti,jota meidän Sauli Niinistö käsi sitä tukemassa !?
Ei sinne tyhjästä Venjää pyydetty suojelemaan ja todisteene Ukrainan panssaritkin jäi mottiin !?KUKAAN, SIIS EI KUKAAN, ole pyytänyt venäjää suojelemaan eikä se ole koskaan mitään suojellutkaan, muuta kuin omia hallitisijoitaan!!
- Anonyymi
Onhan Ukrainan aloittama sota, enemmä Lännen junailemaa,vallankaappauksineen,sen todistaa jo Poroshenko tunnustus ja piileskely !?
- Anonyymi
TAAS VALHEITA!!! Ukraina ei sitä sotaa aloittanut eikä lännellä ole asiaan osaa eikä arpaa! VENÄJÄ on syyllinen siihen sotaan!!
- Anonyymi
Miedän Ryysien on vekikeä erota sotan alotaja,kun miedän alygyys osa märä on vaan 75.
- Anonyymi
Vaikuttaa että venäläisten äo on 0!
- Anonyymi
Sielläki viattoman maankimppuun käytiin ja viellä Natollakin,Venläisillä oli aiknaa rjarauha syy !?
- Anonyymi
Yhdysvaltain Venjälle kosto,niin Vietnamista ja Afganista, on kohdistunut maihin joissa yhteistyö,liittolaisuudesta puhumattakaan !?
Nyt ei länsi tunnusta Luhanskin ja Donetski yhtälaista itsenäisyys oikeutta !? Hakkerit työssä,paljonko palkkaa !? Vai natsimme vapaaehtois estäjinä !?- Anonyymi
Niin, ainoa missä puhut totta, on se että teillä venäjällä todellakin on natseja!!
Mutta mitä tulee Luhanskiin ja Donetskiin niin tietenkään ei niiden itsenäisyyttä tunnusteta, ne kun kuuluvat yhä Ukrainaan!!
- Anonyymi
Trumpilla oikeatieto,Ukrainan aloittamasta sodastaki, eikä vielä paljasta miten vallankaapaus ja venjän kaasuputki räjäytettiin,terroristi Tanskan vesialueella !?
- Anonyymi
Kuule nyt venäjän trolli, TANSKA EI OLE MIKÄÄN TERRORISTI VAAN VENÄJÄ ON TERRORISTI- JA NATSIVALTIO!!
- Anonyymi
Lännen oikeiston Natokolhoosiin, Suomikin liittyi,vai todellisuudessa maksajana ja Venjälle ärsyttäjänä, ei ole puolustanut ketään,vain hyökkääjänä,käskytettynä !?
Siinä Trumpille toinen paljastus,jos uskaltaa Ukrainan lisäksi !? - Anonyymi
Eikö Suomalaiset itse nää,venjä kateuttaan,niin taloudessa ja eritoten sotahulluina !?
- Anonyymi
Lopeta muiden viestien tahallinen poistattaminen vain siksi etteivät ne ole sinun mieleesi, mokoma r*ssän kätyri!
Suomalaiset ei ole sotahulluja eikä kateellisia roistovaltio venäjälle! PAINA SE KOVAAN KALLOOSI!! - Anonyymi
Venjä venjä venjä, on tuo kirjoitusosaamisesi merkillisen heikkoa, tulee mieleen että oletko vierasmaalainen eli...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465661Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482895- 1832605
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92240- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121932törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/141655- 1451285
- 131107
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2561099