Afganista pako,oliniin Suuri häpeä lännelle,että piti saada korvaava sota, Ukrainan aloittamana !?

Anonyymi-ap

Tämä kaikki Venjän syyksi, talouskateus peitteenä !?
Eikä sitä himmennä Israeilin tekemä kansanmurhakaan,sen hoiti länsimediat taidokkaasti !? Paavikin pantiin samaan katekoriaan,vaikka tarkoitti kaikkia sotia !?

19

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuule prkleen putlerin trolli, UKRAINA EI aloittanut sitä sotaa vaan sen aloitti venäjä!!!

• Anonyymi

Et varmaan ole yksin häpeämässä,vaihda kuitenkin kuivat alle,Yhdysvallathan koulutti ja aseiti Talipanin,Venläisiä vastaan,että sai itse lähteä !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmaan ole yksin häpeämässä,vaihda kuitenkin kuivat alle,Yhdysvallathan koulutti ja aseiti Talipanin,Venläisiä vastaan,että sai itse lähteä !?

Minun ei tässä tarvitse hävetä vaan SINUN koska valehtelet täällä jokapäivä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi sitten Poroshenko,kehui ensin aloittavansa sodan ja sitten sen aloitti,jota meidän Sauli Niinistö käsi sitä tukemassa !?
        Ei sinne tyhjästä Venjää pyydetty suojelemaan ja todisteene Ukrainan panssaritkin jäi mottiin !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi sitten Poroshenko,kehui ensin aloittavansa sodan ja sitten sen aloitti,jota meidän Sauli Niinistö käsi sitä tukemassa !?
        Ei sinne tyhjästä Venjää pyydetty suojelemaan ja todisteene Ukrainan panssaritkin jäi mottiin !?

KUKAAN, SIIS EI KUKAAN, ole pyytänyt venäjää suojelemaan eikä se ole koskaan mitään suojellutkaan, muuta kuin omia hallitisijoitaan!!

• Anonyymi

Onhan Ukrainan aloittama sota, enemmä Lännen junailemaa,vallankaappauksineen,sen todistaa jo Poroshenko tunnustus ja piileskely !?

• Anonyymi

TAAS VALHEITA!!! Ukraina ei sitä sotaa aloittanut eikä lännellä ole asiaan osaa eikä arpaa! VENÄJÄ on syyllinen siihen sotaan!!

• Anonyymi

Miedän Ryysien on vekikeä erota sotan alotaja,kun miedän alygyys osa märä on vaan 75.

• Anonyymi

Vaikuttaa että venäläisten äo on 0!

• Anonyymi

Sielläki viattoman maankimppuun käytiin ja viellä Natollakin,Venläisillä oli aiknaa rjarauha syy !?

• Anonyymi

Yhdysvaltain Venjälle kosto,niin Vietnamista ja Afganista, on kohdistunut maihin joissa yhteistyö,liittolaisuudesta puhumattakaan !?
      Nyt ei länsi tunnusta Luhanskin ja Donetski yhtälaista itsenäisyys oikeutta !? Hakkerit työssä,paljonko palkkaa !? Vai natsimme vapaaehtois estäjinä !?

• Anonyymi

Niin, ainoa missä puhut totta, on se että teillä venäjällä todellakin on natseja!!

Mutta mitä tulee Luhanskiin ja Donetskiin niin tietenkään ei niiden itsenäisyyttä tunnusteta, ne kun kuuluvat yhä Ukrainaan!!

• Anonyymi

Trumpilla oikeatieto,Ukrainan aloittamasta sodastaki, eikä vielä paljasta miten vallankaapaus ja venjän kaasuputki räjäytettiin,terroristi Tanskan vesialueella !?

• Anonyymi

Kuule nyt venäjän trolli, TANSKA EI OLE MIKÄÄN TERRORISTI VAAN VENÄJÄ ON TERRORISTI- JA NATSIVALTIO!!

• Anonyymi

Lännen oikeiston Natokolhoosiin, Suomikin liittyi,vai todellisuudessa maksajana ja Venjälle ärsyttäjänä, ei ole puolustanut ketään,vain hyökkääjänä,käskytettynä !?
      Siinä Trumpille toinen paljastus,jos uskaltaa Ukrainan lisäksi !?

• Anonyymi

Eikö Suomalaiset itse nää,venjä kateuttaan,niin taloudessa ja eritoten sotahulluina !?

• Anonyymi

Lopeta muiden viestien tahallinen poistattaminen vain siksi etteivät ne ole sinun mieleesi, mokoma r*ssän kätyri!

Suomalaiset ei ole sotahulluja eikä kateellisia roistovaltio venäjälle! PAINA SE KOVAAN KALLOOSI!!

• Anonyymi

Venjä venjä venjä, on tuo kirjoitusosaamisesi merkillisen heikkoa, tulee mieleen että oletko vierasmaalainen eli...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5661
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      48
      2895
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2605
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      9
      2240
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2043
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1932
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      14
      1655
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      145
      1285
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      13
      1107
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      256
      1099
    Aihe